Business

Coca Cola 3E: Ανατιμήσεις 5,2% στα προϊόντα της – Οι εκτιμήσεις για το 2022

Coca-Cola: Διεύρυνση χαρτοφυλακίου με την προσθήκη του premium ιταλικού μεταλλικού νερού Lurisia

Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον


Σε ανατιμήσεις που μεσοσταθμικά φτάνουν το 5,2% προχώρησε από τις 17 Ιανουαρίου η Coca Cola 3E στα προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με όσα επεσήμανε η γενική διευθύντρια της εταιρείας για Ελλάδα και Κύπρο, Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, στο πλαίσιο εκδήλωσης στην έκθεση HORECA.

Οι αυξήσεις αυτές ανάλογα με το προϊόν κυμαίνονται μεταξύ 4,5% έως και 6%, όπως επεσήμανε.

Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, σχετικά με την αύξηση του ενεργειακού κόστους σημείωσε πως βρίσκεται σε «περίοδο κλιμάκωσης» εκτιμώντας ότι ακόμη και εάν υπάρξει εξισορρόπηση, το ενεργειακό κόστος δεν θα φτάσει στα επίπεδα που ήταν προ κρίσης».

Εξάλλου αναφερόμενη στα δύο χρόνια της πανδημίας έκανε λόγο για μία πολύ δύσκολη κατάσταση που είχε αντίκτυπο στους αριθμούς. Οι πωλήσεις στην αγορά του HORECA, όπως εξήγησε, έως και τον Ιούνιο κατέγραψαν πτώση της τάξεως του 40%, υπήρξε μία ανάκαμψη τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο ενώ από τον Σεπτέμβριο και μετά η εικόνα είναι σταθεροποιητική.

Αισιόδοξα μηνύματα για το 2022

Πάντως η η γενική διευθύντρια της εταιρείας, εμφανίστηκε αισιόδοξη για το 2022, με βάση και τις εκτιμήσεις για την αύξηση του τουρισμού αλλά και την ανάκαμψη του κλάδου HORECA, που απορροφά σημαντικό όγκο πωλήσεων της εταιρείας.

«Το 2022 θα είναι μια εκπληκτική χρονιά για το κανάλι της HoReca» ανέφερε χαρακτηριστικά η  κ. Αναργύρου – Νίκολιτς ενώ όπως επεσήμανε εάν επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις για μια καλή τουριστική χρονιά, η αύξηση των πωλήσεων θα εξισορροπήσει σε μεγάλο βαθμό τις απώλειες από την αύξηση που καταγράφεται στο κόστος παραγωγής.

Παράλληλα στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Coca-Cola 3Ε ανακοίνωσε την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το λανσάρισμα του premium ιταλικού φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia. Το Lurisia θα διατίθεται σε τρεις κωδικούς αποκλειστικά στο κλάδο HoReCa, με στόχο μέσα στο 2022 να βρίσκεται με έναν τουλάχιστον κωδικό σε 500 σημεία.

 

 

 



ΣΧΟΛΙΑ