• Business

    Χαμός με τη Skroutz: Καταγγελίες καταναλωτών για παραγγελίες που δεν παραδόθηκαν – Τι συνέβη με την 365shop

    Iδρυτική ομάδα του Skroutz.gr, οι Γιώργος Χατζηγεωργίου, Βασίλης Δήμος και Γιώργος Αυγουστίδης


    Σοβαρές καταγγελίες καταναλωτών κατά της πλατφόρμας Skroutz για αγορές προϊόντων που δεν παραδόθηκαν ποτέ, παρά το γεγονός ότι πληρώθηκαν κανονικά, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.

    Χρήστες του διαδικτύου μάλιστα έχουν δημιουργήσει το hastag #cancel_Skroutz καθώς καταλογίζουν στην εταιρεία έλλειψη συνεργασίας από πλευράς της, σε όσα καταγγέλλουν οι καταναλωτές σχετικά με τις παραγγελίες που έχουν πληρωθεί αλλά δεν έλαβαν.

    Οι καταγγελίες αφορούν ηλεκτρονικά καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την «ομπρέλα» της Skroutz, με τους καταναλωτές ωστόσο να στρέφονται κατά της πλατφόρμας την οποία εμπιστεύονταν για τις αγορές τους. Σημειώνοντας παράλληλα ότι εκείνη δεν είχε προειδοποιήσει εγκαίρως άλλους καταναλωτές μέσω των αρνητικών κριτικών που δημοσιεύονται στη σελίδα της.

    Οι καταγγελίες για την 365shop

    Πλήθος καταγγελιών έχουν γίνει συγκεκριμένα για την επιχείρηση «365shop» της 365 shop gr Μονοπρόσωπη ΙΚΕ – με την οποία η Skroutz.gr είχε συνεργασία- κατά της οποίας μεγάλος αριθμός καταναλωτών ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες να καταθέσει μηνύσεις.

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop ενημέρωνε αρχικά τους πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης των προϊόντων είναι από 4 έως 10 εργάσιμες ημέρες. Στη συνέχεια σταμάτησε να απαντά σε e-mails και τηλεφωνικές κλήσεις και τελικά έπαψε τη διαδικτυακή της παρουσία. Αυτή τη στιγμή όποιος επιχειρεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα εμφανίζεται το μήνυμα «Σύντομα κοντά σας».

    Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγους μήνες νωρίτερα το 100% του μετοχικού του κεφαλαίου της εταιρείας άλλαξε χέρια ενώ η τελευταία τροποποίηση του καταστατικού περιλαμβάνει και αλλαγή έδρας της εταιρείας από την Κατερίνη στον Άγιο Στέφανο.

    Η διακοπή της συνεργασίας με τη Skroutz

    H Skroutz είχε ανακοινώσει πως σταματά οριστικά τη συνεργασία της με τη συγκεκριμένη εταιρεία.

    Σε ανακοίνωσή της μάλιστα διευκρίνιζε ότι «η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας».

    Πρόσθετε ακόμη ότι «έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά.

    Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

    Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

    Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν  με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace».

    Παρά το γεγονός της ανακοίνωσης για διακοπή της συνεργασίας, οι καταναλωτές που έμειναν… στον αέρα για τις αγορές τους καταλογίζουν στη Skroutz ότι με την ανοχή της πλατφόρμας εξαπατήθηκαν, ενώ οι αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  παίρνουν πλέον διαστάσεις.

    Διαβάστε επίσης

    Έρευνα Skroutz: Πόσα χρήματα ξοδεύουν οι Έλληνες για online shopping;



    ΣΧΟΛΙΑ