• Business

    Ποιότητα είναι η απάντηση των ξενοδόχων στην υπερφορολόγηση του ελληνικού τουρισμού!


    Σε πλήρη αντίθεση με την υπουργό Τουρισμού κα. Έλενα Κουντουρά, εμφανίσθηκαν οι ξενοδόχοι, ως προς την πορεία του ελληνικού τουρισμού. Η υπουργός δυο 24ωρα νωρίτερα διατυμπάνιζε την υπέρμετρη αισιοδοξία της για την κατάσταση του ελληνικού τουρισμού, τονίζοντας τον εντυπωσιακό αριθμό των αφίξεων χωρίς ωστόσο να αναφερθεί καθόλου στα αίτια που προκάλεσαν την, επίσης εντυπωσιακή, μείωση των εσόδων. Από την άλλη πλευρά όμως, οι ξενοδόχοι, δια στόματος του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου κ.Γιώργου Τσακίρη, υποστηρίζουν ότι ναι μεν έχει είναι “σημαντική η αύξηση αφίξεων όμως συνοδεύεται από μείωση των εσόδων, γεγονότα που καταδεικνύουν την ανάγκη βελτίωσης της φορολογικής “συνταγής” που ακολουθείται από την πολιτεία”.

    Η απάντηση- ασπίδα στη διολίσθηση της ανταγωνιστικότητας από την υπερφορολόγηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος -εν μέσω μάλιστα έντονου παγκόσμιου ανταγωνισμού προορισμών και συγχρόνως ενός αθέμιτου ανταγωνισμού αδήλωτων και μη αδειοδοτημένων καταλυμάτων – είναι η ποιότητα !!!

    Η ποιότητα από μόνη της βέβαια δεν σημαίνει ότι λύνεται άμεσα το πρόβλημα ή ότι το κράτος δεν θα πρέπει να επανεκτιμήσει και να αναθεωρήσει, άμεσα, τη υπερβολική φορολόγηση του τουριστικού προϊόντος” δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ.Τσακίρης και τονίζει χαρακτηριστικά ότι “εμείς οι ξενοδόχοι, έχουμε μάθει να δίνουμε μάχες, έστω και μόνοι. Με τις εκπτώσεις και προσφορές , πετύχαμε να συγκρατήσουμε τις αφίξεις στην αρχή της κρίσης και να αναθερμάνουμε την δυναμική της ζήτησης.

    Και είμαστε εδώ και πάλι για να δώσουμε τη μάχη για να κρατήσουμε ψηλά τον τουρισμό. Γιατί για μας ο τουρισμός είναι μια απασχόληση ζωής. Και προσπαθούμε όχι μόνο τις επιχειρήσεις μας, αλλά για όλη την κοινωνία και οικονομία”. 

    Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται και η ιδεολογία του Ελληνικού Πρωινού που παρουσίασε ο κ.Τσακίρης. “Εμπλουτίζουμε το τουριστικό προϊόν. Δημιουργούμε την μοναδική συντεταγμένη πρωτοβουλία στον τομέα της γαστρονομίας. Όλοι οι ανταγωνιστές μας προβάλλουν ως συστατικό στοιχείο της «εμπειρίας», την γαστρονομίας τους. Εμείς ως τουριστικός προορισμός προσφέρουμε ως μοναδική οργανωμένη πρωτοβουλία μας στην γαστρονομία, το “Ελληνικό πρωινό”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Goldman Sachs: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι φόβοι μας για το 2017

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Χατζηιωάννου: Κεφάλαια 17,2 εκατ. δολ. στα ταμεία της Safe Bulkers



    ΣΧΟΛΙΑ