• Business

    Πεσμένες οι τιμές spot στα VLCCs – Οι συμφωνίες της χθεσινής ημέρας

    ναυτιλία


    Πτωτικά κινήθηκαν κατά τη χθεσινή ημέρα οι τιμές spot στην αγορά των τάνκερ τύπου VLCC, με τις συμφωνίες ναύλωσης που ανακοινώθηκαν να κινούνται σε αισθητά χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες.

    Ενδεικτική είναι η περίπτωση του χωρητικότητας 314.000 dwt πλοίου Rene (κατασκευής 2002) της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας Altomare που ναυλώθηκε από την ταϊβανέζικη Formosa Petrochemical Corp (FPCC) για δρομολόγιο από την Ταϊβάν με προορισμό τη Μέση Ανατολή έναντι τιμής Worldscale (WS) 60, μειωμένης κατά δέκα μονάδες σε σχέση με αντίστοιχες συμφωνίες την Τετάρτη. Σύμφωνα με την Tankers International, το ισοδύναμο χρονοναύλωσης κυμαίνεται στα 36.200 δολάρια ημερησίως.

    Σημειωτέον ότι την περασμένη εβδομάδα η FPCC ναύλωσε ένα νεότερο πλοίο για τη διαδρομή από τη Μέση Ανατολή προς την Ταϊβάν έναντι WS 77,5.

    γιώργος προκοπίου
    Γιώργος Προκοπίου, εφοπλιστής Dynagas LNG Partners

    Μειωμένες ήταν οι τιμές ναύλωσης και για άλλες διαδρομές: Το χωρητικότητας 300.000 dwt τάνκερ Marina της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας Dynacom (συμφερόντων του Γιώργου Προκοπίου) ναυλώθηκε από την IndianOil για δρομολόγιο από τη Μέση Ανατολή στη δυτική ακτή της Ινδίας έναντι WS 110, που είναι κατά 15 μονάδες χαμηλότερο σε σύγκριση με την τελευταία συμφωνία ναύλωσης στη συγκεκριμένη διαδρομή, ενώ το χωρητικότητας 320.000 dwt τάνκερ GC Fuzhou (κατασκευής 2014), που ανήκει στο pool Seawolf Tankers της Heidmarμ ναυλώθηκε για ταξίδι από τη Βραζιλία στην Κίνα έναντι WS 70, όταν στην ίδια διαδρομή την περασμένη εβδομάδα, με βάση τα στοιχεία της Tankers International, η αντίστοιχη τιμή ήταν στα WS 77.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τα μεγαλύτερα deals του 2016: Τι αλλάζει στο χάρτη της ναυτιλίας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: NewLead Victoria: Οι ναυτικοί φεύγουν «σαν τα ποντίκια» από το πλοίο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Basil M. Karatzas: Κοιτώντας την κρυστάλλινη σφαίρα της ναυτιλίας για τις προβλέψεις του 2017



    ΣΧΟΛΙΑ