• Business

    Ν. Τσάκος: Συμφώνησε για ναύλωση τεσσάρων πλοίων της η Tsakos Energy Navigation

    Νίκος Τσάκος ΤΕΝ

    Νίκος Τσάκος, εφοπλιστής Tsakos Energy Navigation Ltd. (TEN)


    Συμφωνίες για τη χρονοναύλωση τεσσάρων πλοίων της (ενός aframax, δύο panamaxes και ενός handysize) ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία Tsakos Energy Navigation, συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Τσάκου, χωρίς όμως να δώσει στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις συμφωνίες αυτές.

    Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι οι ναυλωτές είναι “μεγάλες” εταιρείες, καθώς και ότι κατά μέσο όρο η διάρκεια ναύλωσης των τεσσάρων πλοίων ανέρχεται σε 14 μήνες και θα αποφέρει στην εταιρεία ακαθάριστα έσοδα κατ’ ελάχιστον 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

    Οι νέες χρονοναυλώσεις αυξάνουν τον στόλο της TEN σε απασχόληση με εξασφαλισμένα έσοδα στο 68%. Με επτά ακόμα πλοία να παραδίδονται το 2017, έξι εκ των οποίων με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις, η κάλυψη θα ξεπεράσει κατά πολύ το 70%”, δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νικόλας Τσάκος.

    Ανταποκρινόμενοι στις διαθέσεις των ναυλωτών μας, θα πετύχουμε τον μακροπρόθεσμο στόχο κάλυψης πολύ νωρίτερα από όσο προγραμματιζόταν”, πρόσθεσε και σημείωσε: “Οι επαναλαμβανόμενες συνεργασίες με πρώτης τάξεως πελάτες ταιριάζουν με το ναυτιλιακό μας μοντέλο, ενισχύουν περαιτέρω τον ισολογισμό μας και υποστηρίζουν τη συνεχιζόμενη κερδοφορία της TEN, και όλα αυτά τα στοιχεία θα πρέπει εν τέλει να αντανακλώνται στην πραγματική εκτίμηση της αξίας της TEN”.

    Υπενθυμίζεται ότι το ένα από τα δύο πλοία LNG της Tsakos Energy Navigation, Maria Energy, το οποίο η ελληνική εταιρεία παρέλαβε πρόσφατα τον Οκτώβριο, ναυλώθηκε στην αμερικανική Cheniere Energy για 18 μήνες (με οψιόν επέκτασης για ακόμα 12 μήνες), ενώ το άλλο πλοίο LNG της εταιρείας, το χωρητικότητας 149.700 cbm Neo Energy (κατασκευής 2007), επελέγη από τον κινεζικό κολοσσό CNOOC για να χρησιμοποιηθεί ως πλωτή μονάδα αποθήκευσης LNG στην Κίνα, αντικαθιστώντας το GDF Suez Cape Ann (κατασκευής 2010), που χρησιμοποιείτο από τον Νοέμβριο του 2014 ως τερματικό εισαγωγών στο κινεζικό λιμάνι της Τιαντζίν, με δυνατότητα αποθήκευσης αλλά και επαναεριοποίησης LNG.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Goldman Sachs: Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι φόβοι μας για το 2017

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι σηματοδοτεί η πώληση μεγάλων επιχειρηματικών δανείων από τις τράπεζες;



    ΣΧΟΛΙΑ