• Business

    Θ. Βενιάμης: Θα το πάρει το καράβι;

    Θεόδωρος Βενιάμης

    Θεόδωρος Βενιάμης. Πρόεδρος Ένωσης Εφοπλιστων


    Ο ιδιαίτερα δραστήριος πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης, μετά την απόκτηση του capesize Hanjin Buchanan που ανήκε στην χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping, φαίνεται πως προχώρησε σε μια ακόμη συμφέρουσα εξαγορά για λογαριασμό της εταιρείας του Golden Union.

    Οι brokers συνδέουν τον ισχυρό εφοπλιστή με την εξαγορά του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Shin Zui (χωρητικότητας 180.201-dwt και κατασκευής 2007) της ιαπωνικής ναυτιλιακής Shoei Kisen, το οποίο και απέκτησε για το ποσό των 15,07 εκατ. δολαρίων.

    Η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue θεωρεί ότι η άνωθεν τιμή ευθυγραμμίζεται με τις δικές της εκτιμήσεις για πλοία κατασκευασμένα προ 9ετίας.

    Η συγκεκριμένη επενδυτική κίνηση μένει να επιβεβαιωθεί, όπως και συνέβη με την εξαγορά του capesize της Hanjin, με το οποίο είχε συνδεθεί και η ναυτιλιακή Chartworld Shipping του Λου Κολλάκη.

    Βενιάμης
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Hanjin Buchanan” της Golden Union είναι χωρητικότητας 114.650-dwt και κατασκευής του έτους 2011

    Στην εταιρεία του πλοίο της Hanjin

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr, ο κ. Βενιάμης είναι ο εφοπλιστής εκείνος που κατάφερε να αποκτήσει το Hanjin Buchanan. Για την ακρίβεια, η Shipwright Management – μια εταιρεία με έδρα τον Παναμά, η οποία διαχειρίζεται 8 πλοία, όλα ιδιοκτησίας της Golden Union – είναι εκείνη η εταιρεία στον έλεγχο της οποίας πέρασε τελικά το πλοίο.

    Το Hanjin Buchanan, που πλέον, σύμφωνα με το marinetraffic.com, έχει μετονομαστεί σε Horizon II, ανήκει πια στη Shipwright, την οποία ελέγχει ο κ. Βενιάμης μέσω της ναυτιλιακής του Golden Union.

    Πρόκειται για την πρώτη εξαγορά του εφοπλιστή που γίνεται γνωστή μετά από εκείνη του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize Mustang (χωρητικότητας 180.000-dwt και κατασκευής 2016). Το συγκεκριμένο, ο κ. Βενιάμης το απέκτησε καταβάλλοντας το ποσό των 33 εκατ. δολαρίων περίπου από τα κινεζικά ναυπηγεία New Times, μια τιμή που, όπως υποστηρίζει η αγορά, κινείται σε λογικά επίπεδα για ένα capesize που προέρχεται από τις εν λόγω γιάρδες.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Οι πέντε σημαντικότερες ειδήσεις στη ναυτιλία τώρα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Πίττας: Μεγάλες ζημιές για την ναυτιλιακή του εταιρία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Καλλιμανόπουλος: Αποδεσμεύεται πλοίο της Toisa με δικαστική απόφαση



    ΣΧΟΛΙΑ