• Business

    SHIPPING FOCUS: Πουλάει η Αγγ. Φράγκου ένα από τα παλαιότερα πλοία της;

    bulk ξηρό φορτίο ναυτιλία ναυλαγορά


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Πουλάει η Navios ένα από τα παλαιότερα bulkers της;

    Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή Navios Maritime Holdings, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, φέρεται να επεξεργάζεται την πώληση του ενός από τα 2 παλαιότερης κατασκευής φορτηγών πλοίων της, το bulker τύπου ultra-handymax Navios Ionian (χωρητικότητας 52.067-dwt και κατασκευής 2000). Σύμφωνα πάντα με τους brokers, η συναλλαγή – εάν πραγματοποιηθεί – θα κυμανθεί στο ποσό των 5,1 εκατ. δολ. Σημειώνεται ότι το πλοίο είναι ναυλωμένο ως τον Αύγουστο του 2017 με ημερήσιους ναύλους ύψους 6.650 δολαρίων.

    Επένδυση-μαμούθ 1,2 δισ. δολ. για τη Borr Drilling

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Η εταιρεία γεωτρήσεων Borr Drilling, συμφερόντων του Νορβηγού επιχειρηματία Tor Olav Trøim – αποτελεί το «δεξί χέρι» του John Fredriksen – επεξεργάζεται το ενδεχόμενο να επενδύσει στην εξαγορά 10 πλατφορμών γεώτρησης τύπου jack-up και 5 νεότευκτων πλατφορμών που ανήκουν στον αμερικανικό γίγαντα Transocean. Εάν προχωρήσουν τα σχέδια, η επένδυση μπορεί να αγγίξει το ποσό των 1,2 δισ. δολαρίων.

    Πρόγραμμα ανταλλαγής προνομιούχων μετοχών ξεκινά η Safe Bulkers

    Η ναυτιλιακή Safe Bulkers, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου, ανακοίνωσε ότι ξεκινάει το πρόγραμμα ανταλλαγής όλων των προνομιούχων μετοχών σειράς Β. Το πρόγραμμα αφορά όλους τους κατόχους τέτοιων μετοχών οι οποίοι, αν συμμετάσχουν, θα λάβουν 22,5 δολάρια σε μετρητά και δύο νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της Safe Bulkers για κάθε μια προνομιούχα μετοχή που θα ανταλλάσσουν. Η προθεσμία συμμετοχής λήγει στις 5 Απριλίου του 2017.

    Μείωσε τις ζημίες για το 2016 η CMA CGM

    Ο γαλλικός κολοσσός των μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων CMA CGM ανακοίνωσε ότι στη χρήση του 2016 μείωσε τις ζημίες στα 452 εκατ. δολ., έναντι 567 εκατ. δολ. το 2015, ενώ κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2016, επέστρεψε στην κερδοφορία, με τα κέρδη να διαμορφώνονται στα 45 εκατ. δολ. Το γεγονός αποδίδεται από τη διοίκηση στην αύξηση των τιμών των ναύλων, ενώ το 2016 χαρακτηρίστηκε ως μια «χρονιά-ορόσημο».

    Η Stena Bulk εξαγόρασε τη Stena Weco

    Η διοίκηση της σουηδικών συμφερόντων ναυτιλιακής Stena Bulk προχώρησε στην εξαγορά του υπόλοιπου ποσοστού της τάξεως του 50% της Stena Weco από τη δανέζικη εταιρεία WECO Shipping. Έτσι, η Stena Bulk κατέχει πλέον το 100% της Stena Weco, της οποίας ωστόσο τα κεντρικά θα παραμείνουν στη Δανία.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έλληνες εφοπλιστές: Το κουαρτέτο των κερδισμένων στο ξηρό φορτίο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Παροπλισμένο πλοίο της Costamare ναυλώθηκε μετά από 15 μήνες απραξίας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ν. Τσάκος: Εξασφάλισε ναύλωση και για το τελευταίο νεότευκτο πλοίο της η TEN



    ΣΧΟΛΙΑ