Στην πρώτη παραγγελία για το 2017 προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρία Pleiades Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Περατικού. Μεσίτες της ναυτιλιακής αγοράς αναφέρουν ότι η εταιρία προχώρησε στην παραγγελία δύο δεξαμενόπλοιων τύπου MR2, με option για δύο ακόμη, χωρητικότητας 50.000 dwt, στα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard της Νοτίου Κορέας.
Το κόστος εκτιμάται στα 33,5 εκατ. δολ. για κάθε πλοίο, ενώ η παράδοση του προγραμματίστηκε για το 2018.
Η Pleiades Shipping διαθέτει ένα στόλο από δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου, που αποτελείται από οκτώ panamaxes, δύο aframaxes, καθώς και δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων. Σημειώνεται ότι στο παρελθόν η ναυτιλιακή έχει επιλέξει για τη ναυπήγηση των περισσότερων πλοίων της ιαπωνικά ναυπηγεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία είχε προχωρήσει προ διετίας στην παραγγελία τριών δεξαμενόπλοιων, στα κορεάτικα ναυπηγεία STX, τα οποία επρόκειτο να παραλάβει στο τέλος του 2016. Ωστόσο, η συγκεκριμένη παραγγελία ακυρώθηκε, καθώς η διοίκηση της Pleiades επικαλέστηκε τα οικονομικά προβλήματα των ναυπηγείων.
Το 2016 αποτέλεσε μία από τις χειρότερες χρονιές για τα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας, ωστόσο, από τις πρώτες ημέρες του 2017 τα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά. Ήδη μέσα σε 10 ημέρες έχουν γίνει περισσότερες παραγγελίες από όσες είχαν γίνει σε ολόκληρο το πρώτο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς.
H Pleiades Shipping έχει παρουσία πενήντα και πλέον ετών στη ναυτιλιακή αγορά και έχει κατορθώσει να δημιουργήσει μακροχρόνιες ισχυρές σχέσεις με μεγάλες πετρελαϊκές εταιρίες, όπως οι BP, CHEVRON, EXXONMOBIL, SHELL, STATOIL, TOTAL κ.α.
Ο στόλος της εταιρίας πραγματοποιεί εμπορικές διαδρομές ανά την υφήλιο, κυρίως μεταξύ Βόρειας και Νότιας Αμερικής, Καραϊβικής και Άπω Ανατολής, για τη μεταφορά αργού πετρελαίου και προϊόντων πετρελαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επιβεβαίωση του Mononews: Αγόρασε 3 πλοία της SK Shipping o Β. Μαρινάκης
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μινωικές Γραμμές: Γιατί ο Grimadli απέσυρε δύο πλοία του από την Αδριατική
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων