• Business

    Aston Martin: Κλείνει τα εργοστάσιά της στη Βρετανία


    Στην αναστολή της παραγωγής σε όλες τις μονάδες που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο προχωρά η Aston Martin,  ξεκινώντας από αύριο έως τις 20 Απριλίου για να αντιμετωπίσει την πανδημία του κορονοϊού, η οποία έχει πλήξει τη ζήτηση για τα αυτοκίνητά της.

    Η πολυτελής βρετανική μάρκα δήλωσε ότι η επιδημία αύξησε τους κινδύνους για την οικονομική της απόδοση το 2020, καθώς μόνο το ένα τρίτο του παγκόσμιου δικτύου αντιπροσώπων της λειτουργεί σήμερα, αναφέρει το Reuters.

    Η Aston Martin, διαθέτει δύο εργοστάσια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το εργοστάσιό στη πόλη Gaydon στην Αγγλία κατασκευάζει τα παραδοσιακά σπορ αυτοκίνητα, ενώ το εργοστάσιο στη πόλη St Athan στην Ουαλία, κατασκευάζει το νέο DBX SUV της εταιρείας. Πρόκειται για το πρώτο SUV της μάρκας, από το οποίο προσδοκούσε να αυξήσει τα κέρδη της.

    Η Aston Martin εισέρχεται στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών Bentley, Vauxhall, Mini, Rolls-Royce, Nissan, Jaguar Land Rover, Toyota και Honda, που σταμάτησαν την παραγωγή οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, λόγω της πανδημίας. Η Ford έχει επίσης σταματήσει την παραγωγή κινητήρων στο εργοστάσιο της Ουαλίας.

    Σχετικά με το νέο μοντέλο DBX, η Aston Martin, ανακοίνωσε ότι εδώ και πολλά χρόνια έχει ειδικευτεί στη κατασκευή από αλουμίνιο, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία με μεγάλη επιτυχία στα σπορ αυτοκίνητα της. Αξιοποιώντας αυτή τη γνώση κατά τη δημιουργία της δομής του αμαξώματος για το DBX, θεωρεί ότι προσέδωσε και στο SUV, τα ίδια πλεονεκτήματα του μικρού βάρους και της υψηλής ακαμψίας στοιχεία τα οποία χαρακτηρίζουν και τα σπορ μοντέλα της.

    Με τη δημιουργία μιας ολοκαίνουριας αλουμινένιας δομής ειδικά για το DBX, οι ομάδες σχεδιασμού και μηχανικής της Aston Martin συνεργάστηκαν για να επιτύχουν τους αντίστοιχους στόχους.

    Ένα παράδειγμα για το πώς όλες οι πτυχές του αυτοκινήτου συμπεριλήφθηκαν στο σχεδιασμό από το πρώιμο στάδιο είναι η ψύξη των φρένων. Ένα τμήμα των αγωγών που διοχετεύουν ψυχρό αέρα στους δίσκους αποτελούν δομικό τμήμα του αυτοκινήτου. Ένα ειδικά ενσωματωμένο τμήμα του πλαισίου σχεδιάστηκε για να συνδέεται με το υπόλοιπο τμήμα του αγωγού, εξοικονομώντας έτσι υλικό και βελτιώνοντας τη δρομολόγηση του αέρα.

    Η στρεπτική ακαμψία του είναι ιδιαίτερα υψηλή, αλλά ίσως και πιο σημαντική είναι η πολύ μεγαλύτερη ακαμψία σε βασικά σημεία, ξεπερνώντας τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού, αναφέρει η φίρμα.

    Η επιλογή υλικών για τις επενδύσεις των αψίδων των τροχών και η νέα προστασία από το δάπεδο συμβάλουν στη μείωση του θορύβου από την κύλιση των ελαστικών, χωρίς να προστεθούν άλλα εξαρτήματα.

    Το συνολικό βάρος του DBX είναι 2.245 κιλά, τοποθετώντας το βρετανικό SUV, μεταξύ των ελαφρύτερων μοντέλων της κατηγορίας του.

    Η αντιπροσωπεία της Aston Martin στην Ελλάδα εξετάζει το ενδεχόμενο να εισάγει το νέο DBX.



    ΣΧΟΛΙΑ