• Business

    Amazon: Κέρδισε τον 1ο γύρο της δικαστικής διαμάχης με τις ρυθμιστικές αρχές της EE

    • Bloomberg
    Ο Άντι Τζάσι, CEO της Amazon

    Ο Άντι Τζάσι, CEO της Amazon


    Νικήτρια βγήκε στο πρώτο γύρο της δικαστικής διαμάχης με τις ρυθμιστικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης η Amazon, στο πλαίσιο της συμμόρφωσης στους νέους πιο αυστηρούς κανονισμούς της ΕΕ για τις Big Tech.

    Οι Αρχές της ΕΕ, την έχουν συμπεριλάβει σε λίστα εταιρειών Big Tech που αντιμετωπίζουν επιπλέον έλεγχο βάσει των νέων πιο αυστηρών κανονισμών για τον έλεγχο περιεχομένου.

    Με διάταγμά του αργά την Τετάρτη, ο πρόεδρος του Γενικού Δικαστηρίου της ΕΕ ανέστειλε εν μέρει την απόφαση του Απριλίου, βάσει της οποίας η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναγκάζει την Amazon να δημοσιεύει λεπτομερή βάση δεδομένων με τις διαφημίσεις που λαμβάνει, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου τους, της επωνυμίας, του θέματος και του ποιος πληρώνει γι’ αυτές.

    Σημειώνεται ότι η Amazon είχε προσφύγει τον Ιούλιο κατά της απόφασης της ΕΕ που τη χαρακτήριζε ως «πολύ μεγάλη διαδικτυακή πλατφόρμα» (VLOP), σύμφωνα με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA), μαζί με τις ανταγωνιστικές Google Shopping και Alibaba.

    Το δικαστήριο με έδρα το Λουξεμβούργο εξέδωσε αμέσως μετά προσωρινή διαταγή για την πλήρη αναστολή της απόφασης της ΕΕ.

    Η δικαστική απόφαση της Τετάρτης αντικαθιστά την προηγούμενη.

    «Χαιρετίζουμε την απόφαση ως ένα σημαντικό πρώτο βήμα που υποστηρίζει την ευρύτερη θέση μας ότι η Amazon δεν ταιριάζει με την περιγραφή μιας “πολύ μεγάλης διαδικτυακής πλατφόρμας” (VLOP) στο πλαίσιο του νόμου DSA και επομένως δεν πρέπει να χαρακτηριστεί ως τέτοια», ανέφερε η Amazon μέσω email.

    «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε στενά με την EΕ όσον αφορά τις άλλες υποχρεώσεις της Amazon στο πλαίσιο του DSA», συμπλήρωσε.

    Υπενθυμίζεται ότι η ΕΕ ενέκρινε τον νόμο ορόσημο πέρυσι, θεωρώντας ότι ισχυρές εταιρείες δεν καταπολεμούν παράνομο υλικό στις πλατφόρμες τους.

    Οι κανόνες απαιτούν από διαδικτυακές εταιρείες πωλήσεων και υπηρεσιών marketplace, όπως η Amazon, να εντοπίζουν τους πωλητές στην πλατφόρμα τους, να διενεργούν δειγματοληπτικούς ελέγχους για παράνομα προϊόντα και να υιοθετήσουν μεθόδους ώστε οι πελάτες να επισημαίνουν παράνομο περιεχόμενο.

    Διαβάστε επίσης:

    Πρωτιά της Aegean για την υπηρεσία WiFi on Board σε πανευρωπαϊκή έρευνα χρηστών

    Eurobank: Γιατί η ελληνική οικονομία υπεραποδίδει εκείνης της ευρωζώνης

    ΔΕΣΦΑ: Θα επιβλέψει την κατασκευή του διασυνδετήριου αγωγού Φ.Α. Ελλάδας-Βόρειας Μακεδονίας



    ΣΧΟΛΙΑ