ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Taejong Jay Yang, αντιπρόεδρος της Samsung Electronics, δήλωσε ότι οι καταναλωτές αγοράζουν wearable προϊόντα για να ελέγξουν την υγεία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονoϊού.
«Παρόλο που η πλειοψηφία των καταναλωτών σκοπεύει να ξοδέψει λιγότερα φέτος λόγω της πανδημίας, οι πωλήσεις φορητών συσκευών έχουν αυξηθεί κατά 30% ή περισσότερο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος», δήλωσε ο ίδιος .
«Αυτό που δείχνουν αυτά τα δεδομένα είναι ότι ακόμη και όταν εκατομμύρια καταναλωτές επανεκτιμούν τις καταναλωτικές τους συνήθειες, συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα σε προϊόντα τεχνολογίας που φοριούνται έναντι άλλων», πρόσθεσε ο Yang. “Η Samsung θα συνεχίσει να επενδύει σε αυτές τις προηγμένες τεχνολογίες.”
Τα Wearables αναμένεται να αναπτυχθούν σε μια αγορά σχεδόν 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως έως το 2025, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς IDTechEx, με τον κυρίαρχο τομέα να είναι η υγειονομική περίθαλψη – η οποία περιλαμβάνει ιατρική, φυσική κατάσταση και ευεξία.
Ο ανταγωνισμός στον τομέα είναι έντονος, καθώς η Samsung «μάχεται» με ανταγωνιστές των Η.Π.Α. – Apple και Google – στην αγορά έξυπνων ρολογιών. Η αγορά smartwatch από μόνη της έχει γίνει πιο ανταγωνιστική – σχεδόν διπλασιάζεται σε μέγεθος σε 13 δισεκατομμύρια δολάρια σε τρία χρόνια, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς Euromonitor.
Η Samsung Electronics έκανε το ντεμπούτο της με το Galaxy Watch 3 φέτος. Η συσκευή περιλαμβάνει παρακολούθηση οξυγόνου, αίματος, καθώς και χαρακτηριστικά για τον ύπνο και την αρτηριακή πίεση.
Η Samsung βλέπει αυτές τις λειτουργίες υγείας ως «βασική δύναμη» για τις φορητές συσκευές της. Με τα «δεδομένα που συλλέγονται, μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλές εξαιρετικές υπηρεσίες και προϊόντα για τους καταναλωτές για να τους βοηθήσουμε να ζήσουν πιο υγιείς», είπε ο Γιανγκ.
Φέτος, η Samsung συνεργάστηκε με την AIA Korea στην εφαρμογή υγειονομικής περίθαλψης του ασφαλιστή ζωής – την AIA Vitality. Η εφαρμογή ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ακολουθούν υγιεινό τρόπο ζωής, προσφέροντας ασφαλιστικές εκπτώσεις.