• Business

    Το αφεντικό της Eurobank ετοιμάζεται να επενδύσει πάνω από 1 δισ. δολάρια

    Wilbur Ross

    Wilbur Ross, ετών 78 , CEO Capital


    Ο Wilbur Ross είναι ο επικεφαλής της WL Ross & Co. και ένας από τους διασημότερους fund managers της Αμερικής. Αυτή τη στιγμή κατέχει σημαντικό ποσοστό μετοχών της Eurobank μαζί με τον επικεφαλής της Fairfax, Prem Watsa. Όμως, ο Wilbur Ross δείχνει μεγάλη προτίμηση στη ναυτιλία.

    Έτσι, ο δισεκατομμυριούχος manager συνδέεται με αυτό που θα λέγαμε ως τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή επένδυση ως σήμερα – την εξαγορά του ολόκληρου του στόλου των φορτηγών πλοίων της Overseas Shipholding Group (OSG).

    Το όνομά του Ross είχε αναφερθεί ξανά όταν η επενδυτική τράπεζα Jefferies επεξεργαζόταν την πώληση του στόλου της OSG.

    Και ενώ η όλη κουβέντα γύρω από τη συμφωνία βοήθησε πολύ τη βιομηχανία, η αγορά των tanker εξακολουθεί να παραμένει ασαφής.

    Εάν ο Ross επιτύχει να εξαγοράσει το διεθνή στόλο της OSG, αυτό θα σημαίνει ότι θα πρέπει να κόψει μια επιταγή ανάλογη με αυτή των 1,2 δις. δολαρίων, που είχε δώσει για να πάρει τα 33 φορτηγά πλοία από την Cido και να τα μεταφέρει στην Diamond S Shipping το 2011.

    Αυτή η εξαγορά θα εξυπηρετήσει τα σχέδια της OSG για διαχωρισμό του διεθνούς στόλου φορτηγών πλοίων και του στόλου Jones Act. Έτσι, το τμήμα με την Αμερικάνικη σημαία θα επικεντρωθεί στην αμερικάνικη αγορά.

    Ο στόλος της OSG αξίζει πάνω από 1 δις. δολάρια

    Η VesselsValue εκτιμάει τον στόλο tankers της OSG στα 1,34 δις. δολάρια σήμερα.

    Ο Erik Nikolai Stavseth της Arctic Securities εκτίμησε σήμερα τον στόλο πετρελαιοφόρων στα 730 εκ. δολάρια και τα φορτηγά πλοία στα 340 εκ. δολάρια. Παρόλα αυτά, σε μια μελέτη που έκανε τη φήμη πραγματικότητα, περιέγραψε το στόλο ως “παλιό” και “αμφιλεγόμενης ποιότητας”.

    Ο Ross έχει κάνει συνήθεια τις χρυσές εξαγορές μετά την απόκτηση της Cido, η οποία σηματοδότησε και την είσοδό του στον εφοπλισμό.

    Τον επόμενο χρόνο της εξαγοράς, η Navigator Gas απέκτησε στόλο πλοίων handysize από την Maersk Tankers.

    Ακόμα, το όνομα του Ross έχει συνδεθεί και με τον στόλο suezmax της Princimar αλλά τελικά η Teekay Tankers κατάφερε να τον εξαγοράσει.

    Ο Stavseth ισχυρίζεται ότι η συμφωνία με την OSG θα εξασφαλίσει στον Ross έναν κολοσσό φορτηγών πλοίων αξίας 2,5 δις. δολαρίων, αν συνυπολογίσουμε τα αξίας 750 εκ. δολαρίων φορτηγά πλοία της Diamond S Shipping και τα αξίας 670 εκ. δολαρίων suezmax.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/g-prokopiou-etsi-afxithikan-ta-kerdi-tis-dynagas-lng-sto-proto-trimino-tou-etous/46246

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/sti-machi-proselkisis-touriston-sti-chora-ton-farao-ke-i-egyptair-me-prosfores-eos-ke-50/46313

     



    ΣΧΟΛΙΑ