Business Of Fashion

Yeezy Gap: «Χρυσό» συμβόλαιο με την GAP υπέγραψε ο Kanye West

  • NewsRoom

Kanye West


Κάποτε ως έφηβος εργάστηκε σαν πωλητής στο τοπικό Gap store της γειτονιάς του στο Σικάγο και τρεις δεκαετίες αργότερα υπογράφει με την εταιρεία «χρυσό» 10ετές συμβόλαιο.

Ο λόγος για τον Kanye West, ο οποίος έκλεισε συμφωνία μεταξύ του fashion brand Yeezy, που έχει ιδρύσει και της πολυεθνικής Gap.

Η νέα σειρά ρούχων Yeezy Gap αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο μισό του 2021 και θα περιλαμβάνει μοντέρνα βασικά κομμάτια για τον άνδρα, την γυναίκα και το παιδί που θα αναβαθμίζουν το στιλ τους, σε προσιτές τιμές.

Για τον γνωστό ράπερ και σύζυγο της Κιμ Καρντάσιαν, η εν λόγω συνεργασία αποτελεί την εκπλήρωση ενός μακροχρόνιου στόχου. Το 2015 είχε δηλώσει πως σκοπεύει να γίνει «ο Steve Jobs της Gap», ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που έχει εκφράσει την επιθυμία του να συνεργαστεί με την εταιρεία.

Πάντως, το brand Yeezy σημειώνει τεράστια επιτυχία, με τα κέρδη από τις πωλήσεις να αναμένονται στα 1,3 δισ. δολάρια για το 2019, σύμφωνα με τους New York Times.

Στα κατορθώματα του Kanye West, που δείχνουν την τεράστια επιρροή του, συγκαταλέγεται η πλήρης συνεργασία του με την Nike το 2009, κάτι που τον καθιστά τον πρώτο μη αθλητή άνδρα που το καταφέρνει, αλλά και η συνεργασία του με την Adidas το 2013, που τον έβαλε στον χάρτη της «streetwear» μόδας.

Με το καινούργιο εγχείρημα, πολλοί πιστεύουν ότι ο West θα καταφέρει να συναγωνιστεί, ή και να φτάσει, τον θρύλο Michael Jordan, ο οποίος συνεργάζεται με τη Nike από το 1984. Στα 5 χρόνια το συμβόλαιο συνεργασίας με τη GAP θα έχει δυνατότητα ανανέωσης, αλλά μέχρι τότε η ελπίδα είναι ότι η Yeezy Gap θα αποφέρει κέρδη του 1 δισ. δολαρίων ετησίως.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας την Παρασκευή, οι μετοχές της Gap εκτοξεύτηκαν κατά 36%, ενώ η συνεργασία αναμένεται να δώσει μια ανάσα στην εταιρεία, η οποία αγκομαχά, με τις πωλήσεις να έχουν πέσει κατακόρυφα για το 2019.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του πρώην CEO της Gap, ο οποίος αποκάλεσε «δύσκολη» τη χρονιά που μας πέρασε, ενώ ενδεικτικό της κατάστασης είναι η αλλαγή τριών CEO μέσα σε μόλις έξι χρόνια.

Ούτε, βέβαια, η πανδημία του κορονοϊού έχει βοηθήσει την κατάσταση, με τις πωλήσεις να σημειώνουν πτώση 43% κατά το πρώτο τέταρτο του 2020.

Περίπου το 90% από τα 3.900 καταστήματα που διαθέτει η Gap παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των brands Old Nany και Banana Republic, παρέμειναν για μεγάλο διάστημα κλειστά από τις 19 Μαρτίου εξαιτίας της πανδημίας.


ΣΧΟΛΙΑ