• Business Of Fashion

    Κίνηση-ματ από τη Nike: Τοποθέτησε plus-size κούκλες βιτρίνας στα καταστήματά της

    • NewsRoom
    nike

    Οι plus size κούκλες βιτρίνας της Nike.


    Με μια κίνηση εμπνευσμένη από το σεβασμό στη διαφορετικότητα και στην αυτοεκτίμηση, η εταιρεία αθλητικών ειδών Nike θέλησε να δείξει στο αγοραστικό κοινό ότι η ίδια απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα της και όχι σε ανθρώπους που ασχολούνται κατεξοχήν με τον αθλητισμό, όπως τείνει να θεωρείται για τα αθλητικά είδη.

    Ο παγκόσμιος κολοσσός αθλητικών ειδών γνωρίζει καλά πως οι περισσότερες γυναίκες δεν είναι «size 0», κάτι που αποφάσισε να δείξει ότι αναγνωρίζει έμπρακτα, τοποθετώντας κούκλες βιτρίνας με καμπύλες.

    Η Nike αποκάλυψε μια νέα σειρά από κούκλες βιτρίνας, εντελώς διαφορετικές από αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα καταστήματα.

    Συγκεκριμένα, το σώμα των νέων προβολών παραπέμπει σε εικόνα plus-size μοντέλων, διαθέτοντας καμπύλες και παραπάνω «κιλά».

    Οι νέες, επαναστατικές κούκλες τοποθετήθηκαν συγκεκριμένα στο κατάστημα NikeTown του Λονδίνου, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης ενός χώρου, μέσα στο κατάστημα, ειδικά κατασκευασμένου ώστε να είναι αφιερωμένος στις γυναίκες.

    Πηγές της εταιρείας δήλωσαν σχετικά με την κίνηση αυτή ότι πρόκειται για «μια ολοκληρωμένη γκάμα από φιγούρες αθλητών, με πολλές plus-sized και παραολυμπιακές κούκλες», για πρώτη φορά στην ιστορία του μαγαζιού.

    nike
    Οι plus size κούκλες βιτρίνας της Nike.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή των συγκεκριμένων προβολών βιτρίνας στη Nike έρχεται μετά από μια παρόμοια ανακοίνωση της εταιρίας Old Navy, τον Αύγουστο του 2018, αλλά και της Nordstrom, τον περασμένο μήνα.

    Η Nike, συγκεκριμένα, που δραστηριοποιείται επιχειρηματικά από το 1964, κυκλοφόρησε την πρώτη «plus-size» συλλογή της το 2017. Για να την διαφημίσει, ζήτησε την βοήθεια από influencers και μοντέλα όπως οι Paloma Elesser, Grace Victory, Danielle Vanier και Amanda Bingson.



    ΣΧΟΛΙΑ