• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Ξεχάστε τις Montblanc. Τα πιο περιζήτητα δώρα στη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ είναι το χαρτί υγείας και οι μάσκες

    • Bloomberg


    Στα ισχυρά χρηματοοικονομικά κέντρα της Ασίας, τα ακριβά δώρα στα στελέχη και τους πελάτες, όπως τα στυλό Montblanc και τα δερμάτινα σημειωματάρια άρχισαν να δίνουν τη θέση τους στα…  χαρτιά τουαλέτας και στις χειρουργικές μάσκες.

    Καθώς οι φόβοι του νέου κοροναϊού (Covid-19) εξαπλώνονται σε όλη την περιοχή, στα φαρμακεία και τα σούπερ μάρκετ στο Χονγκ Κονγκ και τη Σιγκαπούρη εξαντλούνται τα βασικά είδη όπως χαρτί υγείας, χαρτοπετσέτες, απολυμαντικά χεριών και κυρίως μάσκες.

    Αυτό άλλαξε τα δεδομένα για τις εταιρείες παροχής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών που θέλουν να ικανοποιήσουν τους πελάτες και να ενισχύουν τις σχέσεις μαζί τους. Το τμήμα της Σιγκαπούρης της εταιρείας παροχής υπηρεσιών on line συναλλαγών, IG Group, μοίρασε πακέτα με μάσκες, ψηφιακά θερμόμετρα και μπουκάλια αντισηπτικού Dettol.

    Η IG άρχισε να διανέμει τα δώρα όταν η Σιγκαπούρη αύξησε το επίπεδο συναγερμού για το νέο ιό. Αυτό που ξεκίνησε ως μια διασκεδαστική ιδέα από την τοπική ομάδα διαχείρισης της εταιρείας, επεκτάθηκε γρήγορα και το προσωπικό και οι πελάτες της έχουν λάβει τα πακέτα φροντίδας είτε στο γραφείο είτε μέσω ταχυδρομείου. Το δώρο δόθηκε την κατάλληλη στιγμή, καθώς ορισμένες τράπεζες στο επιχειρηματικό κέντρο της χώρας, εκκενώνουν τα γραφεία τους και απαιτούν από τους υπαλλήλους να εργάζονται από το σπίτι.

    “Όλα ξεκίνησαν ως προφύλαξη για τους φίλους και την οικογένεια και έπειτα ο κόσμος άρχισε να ρωτά πώς θα αποκτήσει τις μάσκες και τα υπόλοιπα είδη”, δήλωσε ο Terence Tan, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης στην IG Asia Pte. “Έτσι σκεφτήκαμε: Γιατί να μην προσφέρουμε αυτά τα είδη στο προσωπικό και τους πελάτες μας;”

    Όπως διευκρίνισε, τα πρώτα πακέτα για τους πελάτες δόθηκαν σήμερα, ενώ θα στείλουν και άλλα πακέτα όταν θα έρθουν πρόσθετες προμήθειες.

    Ο Αμερικανός Joel Werner διαχειρίζεται ένα hedge fund, το Solitude Capital Management στο Χονγκ Κονγκ. Στις 10 Φεβρουαρίου αγόρασε 216 ρολά χαρτιού υγείας μέσω της Amazon.com, αφού η οικογένειά του προσπάθησε μάταια για μέρες να βρει προμήθειες στο Χονγκ Κονγκ. Μόνο η μεταφορά με το πλοίο κοστίζει 200 ​​δολάρια, αλλά νομίζει ότι αξίζει τον κόπο.  Έχει κρατήσει το ήμισυ της παραγγελίας και σχεδιάζει να δώσει τα υπόλοιπα προϊόντα σε φίλους και συναδέλφους.

    “Είναι καλύτερο δώρο από το κρασί τώρα”, είπε.

    Ανάλογο είναι το σκηνικό και στις διάφορες παρέες των οικονομικών κόμβων της χώρας. Φίλοι συγκεντρώθηκαν σε εστιατόριο στο Χονγκ Κονγκ αυτή την εβδομάδα και συνεννοήθηκαν να φέρουν μαζί τους προμήθειες σε μάσκες και χαρτιά υγείας για να κάνουν κλήρωση!

    Και σε μία ένδειξη αγάπης στον καιρό του κοροναϊού, φωτογραφίες με μπουκέτα από νούντλς και λαχανικά αντί για τριαντάφυλλα έχουν κατακλύσει τα WhatsApp της Σιγκαπούρης για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αφού μετά τις πρόσφατες επιδρομές, τα σούπερ μάρκετ αναγκάστηκαν να επιβάλουν όρια στους καταναλωτές.

    Όλα δείχνουν ότι σε περιόδους κρίσης, είναι η σκέψη – και το πάχος του χαρτιού υγείας – που μετράει.

     



    ΣΧΟΛΙΑ