• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Στα Instagram Stories το 10% των συνολικών διαφημίσεων του Facebook

    • Bloomberg


    Τα Instagram’s Stories συμβάλουν σημαντικά στο Facebook Inc., αντλώντας σχεδόν το 10% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών της εταιρείας στο τέλος του τρίτου τριμήνου, σύμφωνα με report της Socialbakers.

    Οι ιστορίες του Instagram, ξεκίνησαν το 2016, και είναι σύντομης διάρκειας αναρτήσεις φωτογραφιών και βίντεο με σχόλια. Οι χρήστες παρακολουθούν το περιεχόμενο κάθε Instagram Story και πολλές φορές οι διαφημίσεις ξεπηδούν ανάμεσα σε κάθε ιστορία. Η προτίμηση των διαφημιστών για τη συγκεκριμένη κατηγορία είναι σημαντική για το Facebook, διότι δείχνει ότι η επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας συμβαδίζει με τις αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών.

    Περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να δημοσιεύουν μέσω των stories, που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, σε αντίθεση με τη ροή ειδήσεων του Facebook ή τη ροή του Instagram όπου το περιεχόμενο παραμένει ορατό. Τα στελέχη του Facebook προειδοποίησαν τους επενδυτές κατά την ανακοίνωση των κερδών τρίτου τριμήνου, ότι μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος προκειμένου οι διαφημιστές να αξιοποιήσουν πλήρως την τάση και ότι οι τιμές διαφημίσεων στο Facebook θα είναι στο μεταξύ χαμηλότερες κατά μέσο όρο.

    Οι δαπάνες των διαφημιζόμενων στα Instagram Stories σημείωσαν άνοδο σχεδόν 70% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την Socialbakers, μια εταιρεία μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook δεν αποκαλύπτει πόσα έσοδα από διαφημίσεις προέρχονται από τα stories, αλλά επισημαίνει ότι ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν τη λειτουργία συνεχίζει να ανεβαίνει.

    Τα Instagram Stories έχουν πάνω από 500 εκατομμύρια ημερήσιους χρήστες. Το προϊόν προσελκύει περισσότερη προσοχή από τους διαφημιζόμενους σε σχέση με το Facebook Stories, ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό που λειτουργεί στο βασικό κοινωνικό δίκτυο της εταιρείας.

    Οι ιστορίες του Facebook αντιπροσώπευαν μόλις το 0,3% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών στις πλατφόρμες του Facebook το τρίτο τρίμηνο, σύμφωνα με τους Socialbakers. Τα στοιχεία της εταιρείας προέρχονταν από 9.500 διαφημιστικούς λογαριασμούς Facebook.



    ΣΧΟΛΙΑ