bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Πώς τα social media δημιούργησαν τους δισεκατομμυριούχους της νέας γενιάς

  • Bloomberg


Όπως πολλές άλλες γυναίκες της ηλικίας της, η Kylie Jenner είναι δραστήρια στα social media. Ωστόσο, κατόρθωσε να κάνει κάτι που κανείς άλλος δεν έχει πετύχει: έχτισε μία περιουσία αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων στην ηλικία των 21 ετών.

Μπορεί η ίδια να θεωρείται ο νεότερος άνθρωπος που κατάφερε να γίνει δισεκατομμυριούχος φτιάχνοντας τη δική του εταιρεία, την Kylie Cosmetics, ωστόσο υπάρχουν αρκετοί άλλοι νέοι δισεκατομμυριούχοι που θα πρέπει να ευχαριστήσει για όσα απέκτησε.

«Η επιχείρηση δεν θα είχε παρουσιάσει τόσο μεγάλη ανάπτυξη αν δεν υπήρχαν τα social media» επισημαίνει ο Conor Begley, συνιδρυτής της εταιρείας μάρκετινγκ Tribe Dynamics.

Ο συνιδρυτής του Instagram, Kevin Systrom, ο συνιδρυτής του Snapchat, Evan Spiegel, του Facebook, Mark Zuckerberg και του Twitter, Jack Dorsey είναι όλοι δισεκατομμυριούχοι κάτω των 45 ετών.

Κάθε ανάρτηση της Jenner στο Instagram έχει αξία περίπου ένα εκατoμμύριο δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία Hopper HQ. Συνήθως τα posts της περιλαμβάνουν οικογενειακές φωτογραφίες και selfies στον καθρέφτη, σε συνδυασμό με τις ανακοινώσεις των νέων της προϊόντων και την προώθηση κραγιόν, ρουζ και σκιών ματιών.

Η Jenner έχει 128 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, και πολλούς άλλους στα Twitter, Facebook και Snapchat.

Καιλι-Τζενερ
Kylie Jenner

«Πρόκειται για μία μοναδική περίπτωση όσον αφορά το μέγεθος του κοινού που την ακολουθεί», αναφέρει ο Begley. Ωστόσο πιστεύει ότι «αυτό μπορεί με βεβαιότητα να επαναληφθεί». 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η Rihanna (με 68.3 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram), την οποία η εταιρεία Fenty Beauty, έκλεισε συνεργασία με τον οίκο πολυτελών ειδών Louis Vuitton (LVMH).

Rihanna

Άλλη περίπτωση είναι αυτή της Huda Kattan (με 33.6 εκατομμύρια ακόλουθους), η οποία άφησε την εργασία της στα οικονομικά και έγινε makeup artist. Ίδρυσε την εταιρεία Huda Beauty με τις αδελφές της το 2013, όταν το blog της με συμβουλές μακιγιάζ έγινε δημοφιλές. Η επιχείρηση της έχει πλέον ετήσια έσοδα 200 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το Begley.

«Το κοινό στοιχείο που βρίσκουμε σε όλες τις επιτυχημένες μάρκες διασημοτήτων είναι το μεγάλος πάθος και η αυθεντικότητα από τη διασημότητα για τη δημιουργία των δικών της προϊόντων», δήλωσε ο Begley.

«Η Kylie είναι πολύ δραστήρια στην ανάπτυξη των προϊόντων της και μπορεί να παρουσιάσει στους ακόλουθους της τη διαδικασία δημιουργίας τους και την καθημερινή της εξέλιξη, μέσω του Instagram. Αυτό το επίπεδο προσβολής και αφοσίωσης σε αυτό που κάνει συμβάλει στο να έχει κοντά της τους πελάτες, οι οποίοι τη στηρίζουν. «

Huda Kattan