• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    LVMH (Louis Vuitton): Aύξηση της κεφαλαιοποίησης του ομίλου κατά 18 δισ. ευρώ μετά το ρεκόρ πωλήσεων

    • Bloomberg

    Bernard Arnault


    Η μετοχή της LVMH (Louis Vuitton) εκτινάχθηκε μετά την θεαματική ανάκαμψη των πωλήσεων του κολοσσού πολυτελών ειδών από την πανδημία. Οι πελάτες του ομίλου προχώρησαν σε αγορές όλων των προϊόντων της, από τις δημιουργίες Christian Dior μέχρι τα κονιάκ Henessy.

    Πέρυσι τα έσοδα του ομίλου ανήλθαν σε 64,2 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας το ρεκόρ του 2019, προτού τα lockdown για τον κορονοϊό οδηγήσουν στο κλείσιμο των καταστημάτων και την παραμονή των καταναλωτών στα σπίτια τους.

    Η μετοχή της ιδιοκτήτριας της Louis Vuitton σημείωσε νωρίτερα άνοδο μέχρι και 5,8% στο Παρίσι, αυξάνοντας την κεφαλαιοποίηση της κατά 18 δισ. ευρώ, στα 368 δισ. ευρώ.

    Η επίδοση του γίγαντα ειδών πολυτελείας, του οποίου ηγείται ο δισεκατομμυριούχος Bernard Arnault, αποτελεί παράδειγμα της θεαματικής ανάκαμψης -μετά την κατακόρυφη πτώση- που βιώνει μεγάλο μέρος της βιομηχανίας, καθώς οι πλούσιοι πελάτες επέστρεψαν ξανά στα ακριβά καταστήματα.

    Ως ο κυρίαρχος προμηθευτής ειδών πολυτελείας, ο όμιλος LVMH επωφελήθηκε από τη μεγάλη γκάμα προϊόντων του, από τα sneaker Louis Vuitton αξίας 1.000 δολαρίων μέχρι τα δαχτυλίδια αρραβώνων Tiffany.

    Τα οργανικά έσοδα από την κύρια γραμμή μόδας και τα δερμάτινα είδη, που περιλαμβάνουν και τους οίκους Celine και Loewe, εκτινάχθηκαν κατά 42% από τα επίπεδα του 2019.

    Στον τομέα του selective retail, που περιλαμβάνει τα Sephora, τα αφορολόγητα είδη DFS, καθώς επίσης αρώματα και καλλυντικά, είναι τα μοναδικά τμήματα των οποίων οι πωλήσεις δεν έχουν φτάσει ακόμη τα επίπεδα του 2019, λόγω και της μειωμένης ροής τουριστών από την Ασία στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.

    Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής παρουσίασης σε αναλυτές και δημοσιογράφους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της LVMH, Bernard Arnault προειδοποίησε ότι τα διεθνή ταξίδια ενδέχεται να μην επιστρέψουν πριν από το επόμενο έτος ή το 2024.

    «Αξιοσημείωτη» απόδοση

    Η Tiffany, η οποία εντάχθηκε στον όμιλο πριν από ένα χρόνο, είχε μια «αξιοσημείωτη» απόδοση, παρά το γεγονός ότι το κατάστημα ναυαρχίδα της εταιρείας στην Πέμπτη Λεωφόρο της Νέας Υόρκης ήταν κλειστό για ανακαίνιση, είπε ο Arnault. Το κατάστημα πρόκειται να ανοίξει ξανά μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, πρόσθεσε.

    Η απόδοση της Tiffany ήταν μια «πολύ ωραία έκπληξη, επιβεβαιώνοντας τη θετική τάση στα κοσμήματα που έχει ήδη εμφανίσει η Richemont», δήλωσε ο Cedric Ozazman, επικεφαλής επενδύσεων στη Reyl & Cie στη Γενεύη.

    Ο Arnault επισήμανε ότι ο όμιλος θα είναι «λογικός» και θα «σεβαστεί» τους πελάτες του όσον αφορά τις πιθανές αυξήσεις των τιμών των προϊόντων. Εάν χρειαστεί, η LVMH μπορεί να «αντιδράσει» στις πιέσεις του πληθωρισμού, τόνισε.

    Ορισμένοι κατασκευαστές ειδών πολυτελείας, όπως η Chanel, αύξησαν τις τιμές στις εμβληματικές τσάντες τους ξεπερνώντας κατά πολύ τους ρυθμούς πληθωρισμού τα τελευταία δύο χρόνια, προκαλώντας τη διαμαρτυρία των πελατών.

    Συγχωνεύσεις και εξαγορές

    Η LVMH θα κινηθεί «καιροσκοπικά» όσον αγορά τις συγχωνεύσεις και εξαγορές, είπε ο Arnault, προσθέτοντας ότι δεν βιάζεται να προχωρήσει σε μια σημαντική συμφωνία.

    Τα επίπεδα χρέους από την εξαγορά της Tiffany ύψους 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων έχουν μειωθεί, φθάνοντας στα 9,61 δισεκατομμύρια ευρώ στο τέλος του περασμένου έτους. Οι αναλυτές της UBS με επικεφαλής τη Zuzanna Pusz εκτιμούν ότι ο όμιλος θα έχει έως και 80 δισεκατομμύρια ευρώ για εξαγορές και συγχωνεύσεις μέχρι το επόμενο έτος.

    «Σχεδόν οποιαδήποτε συμφωνία είναι ανοιχτή γι’ αυτούς, εάν οι πιθανοί στόχοι είναι πρόθυμοι να πουλήσουν», δήλωσε ο αναλυτής της Bernstein, Luca Solca. Ο Arnault τόνισε ότι ο όμιλος που ελέγχει κάνει στρατηγικές αναδιαρθρώσεις περιουσιακών στοιχείων, αλλά οι πωλήσεις brands αποτελούν «οριακές» κινήσεις.

    Διαβάστε ακόμη:

    Helena Helmersson: Η CEO της Η&Μ θέλει να διπλασιάσει τις πωλήσεις μέχρι το 2030



    ΣΧΟΛΙΑ