• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Οι Κινέζοι συνεχίζουν να αγοράζουν Louis Vuitton, αλλά όχι BMW

    • Bloomberg


    Όλο και πιο επιλεκτικοί γίνονται οι καταναλωτές που αγαπούν τα είδη πολυτελείας στην Κίνα, αποφεύγοντας μεν τα ακριβά αυτοκίνητα, αλλά εξακολουθώντας να δείχνουν την προτίμησή τους στις ακριβές τσάντες και σαμπάνιες, καθώς ο εμπορικός πόλεμος συνεχίζει να «ταρακουνά» τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.

    Τα στοιχεία που προέρχονται από την LVMH, τη μητρική των δερμάτινων ειδών Louis Vuitton και της σαμπάνιας Dom Pérignon, καθώς και των καζίνο στο Μακάο, δείχνουν ότι ο εμπορικός πόλεμος με τις ΗΠΑ δεν έχει επηρεάσει την αγορά πολυτελών ειδών στην Κίνα – τουλάχιστον για την ώρα.

    Αυτό φυσικά έρχεται σε αντίθεση με την εικόνα που παρουσιάζει η αγορά πολυτελών αυτοκινήτων. Η Jaguar Land Rover παρουσιάζει «βουτιά» 46% στις πωλήσεις στην Κίνα, την ίδια ώρα που η BMW και η Daimler ανέφεραν μειωμένη ζήτηση στη χώρα.

    «Η LMVH είναι η πρώτη που επιβεβαιώνει ότι οι Ασιατικές αγορές ανθίζουν», αναφέρει η Deborah Aitken, αναλύτρια του Bloomberg Intelligence. 

    Ο γαλλικός κολοσσός ανακοίνωσε την Τρίτη ότι η συνεργαζόμενη εταιρεία λιανικής DFS στην Κίνα έκανε εξαιρετική δουλειά με τους βασικούς κινεζικούς τουριστικούς προορισμούς του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο, ενός πασίγνωστου για την άνθιση που γνωρίζουν τα τυχερά παιχνίδια στην περιοχή προορισμού, ενώ οι επιχειρήσεις κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών της εταιρείας «μεγάλωναν» και στην Κίνα.

    Η γαλλική εταιρεία πολυτελών ειδών εμφάνισε έσοδα τριμήνου ύψους 11,38 δισ. ευρώ, χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν ότι θα διαμορφώνονταν στα 11,56 δισ. ευρώ.

    Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε πως οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους.

    Αναλυτές στη Jefferies δηλώνουν πως τα αποτελέσματα είναι σε μεγάλο βαθμό αντίστοιχα με τις προσδοκίες, με τις κατηγορίες των δερμάτινων ειδών να υπερβαίνουν τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις.



    ΣΧΟΛΙΑ