• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Επένδυση 420 εκατ. δολαρίων από τη Netflix για να κατακτήσει την Ινδία

    • Bloomberg


    Η Netflix Inc. θα διαθέσει 30 δισ. ρουπίες (420 εκατ. δολάρια) φέτος και την επόμενη χρονιά για τοπικές παραγωγές στην Ινδία, μία από τις μεγαλύτερες και πολυπληθέστερες αγορές για την μεγαλύτερη επί πληρωμή πλατφόρμα υπηρεσιών streaming παγκοσμίως.

    “Θα αρχίσετε να βλέπετε πολλά τέτοια προγράμματα στην οθόνη, πρόκειται για μεγάλη επένδυση” επισήμανε ο CEO της εταιρείας Reed Hastings κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Νέο Δελχί, την Παρασκευή. “Πραγματικά προσπαθούμε να επενδύσουμε σε αυτό και να έχουμε περισσότερο ινδικό περιεχόμενο να προσφέρουμε”.

    Η εταιρεία Los Gatos, με έδρα την Καλιφόρνια, αγωνίζεται μαζί με άλλους κολοσσούς, όπως η Hotstar της Walt Disney και η Amazon.com Inc. Prime, για ένα κομμάτι της αναπτυσσόμενης αγοράς, καθώς ολοένα και περισσότεροι Ινδοί χρησιμοποιούν τα smartphones για να βλέπουν βίντεο. Οι εταιρείες προσφέρουν σχετικά φθηνά πακέτα για να προσελκύσουν συνδρομητές σε μία χώρα που είχε συνηθίσει στις δωρεάν παροχές του YouTube.

    O Hastings είχε πει ότι στόχος της Netflix είναι να προσελκύσει 100 εκατομμύρια πελάτες στην Ινδία -σχεδόν 25 φορές περισσότερο από την εκτιμώμενη βάση συνδρομητών της αυτό το έτος. Η δεύτερη πιο πυκνοκατοικημένη χώρα στον κόσμο αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρεία, η οποία έχει μπλοκαριστεί στην αγορά της Κίνας.

    Η Hotstar της Disney, η οποία έχει ήδη ηγετική θέση στην Ινδία, αναμένεται να λάβει περαιτέρω ώθηση σύντομα, όταν ο γίγαντας της ψυχαγωγίας παρουσιάσει τελικά το Disney+,  μια νέα υπηρεσία συνεχούς ροής που ξεκίνησε τον περασμένο μήνα σε ορισμένες αγορές.

    Η μάχη στην αγορά “χτυπάει” κόκκινο

    Με μια αγορά που θα μπορούσε να περιλαμβάνει σχεδόν 850 εκατομμύρια χρήστες smartphone μέχρι το 2022, σε σύγκριση με περίπου μισό δισεκατομμύριο τώρα, η Ινδία έχει προσελκύσει όλους τους σημαντικούς παγκόσμιους παίκτες, καθώς και μια σειρά από τοπικές εταιρίες streaming που υποστηρίζονται από τις εταιρείες παραγωγής του Bollywood. Η αξίας 500 εκατ. δολαρίων ινδική τηλεοπτική αγορά video-streaming, θα μπορούσε να φθάσει το δεκαπλάσιο του μεγέθους μέχρι το 2023, σύμφωνα με έκθεση του Boston Consulting Group.

    Λαμβάνοντας υπόψη τον ανταγωνισμό, η Apple Inc. εισήλθε στην αγορά το Σεπτέμβριο με την Apple TV +, ενώ το τοπικό υποκατάστημα της Walmart Inc., το Flipkart Online Services Pvt., παρουσίασε τα σχέδιά του τον Αύγουστο για το λανσάρισμα δωρεάν παροχής υπηρεσιών streaming στην Ινδία.

    “Έχουμε το ένα μάτι στην κάλυψη των τοπικών αγορών και το άλλο σε αυτά που θα διατεθούν σε όλο τον κόσμο”, είπε ο Hastings. “Αλλά αυτό είναι το πλεονέκτημα της Netflix, το να είναι σε θέση να παράγει στην Ινδία και να το προβάλει παντού.”

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ