ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Μήνυμα στους επενδυτές, που ανησυχούσαν ότι το αναπτυξιακό story της δεν θα έχει καλό τέλος, έστειλε η Adidas, υπογραμμίζοντας ότι τα sneaker της έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους. Και αυτό γιατί τα έσοδα της γερμανικής εταιρείας παρουσίασαν αύξηση 12% στο δ’ τρίμηνο του έτους, με την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική να είναι οι αγορές εκείνες που συνέβαλαν κατά κύριο λόγο στην αύξηση αυτή. Η ανάκαμψη των εσόδων της Adidas έρχεται, όμως, μετά από μια επιβράδυνση στο γ’ τρίμηνο της χρήσης, που προκάλεσε έντονη ανησυχία, πλήττοντας και τη μετοχή της εταιρείας.
Ωστόσο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα έσοδα θα παρουσιάσουν διψήφιο ρυθμό αύξησης και φέτος, η οποία προβλέπεται να είναι της τάξης του 10%.
Αυτό που φαίνεται να έχει βοηθήσει σημαντικά την Adidas το τελευταίο διάστημα είναι το πόσο δημοφιλή έχουν αποδειχθεί τα «ρετρό» sneaker της, τα οποία βοήθησαν την εταιρεία να «κλέψει» μερίδιο αγοράς από τη μεγαλύτερη, ανταγωνιστική Nike, αλλά και από μικρότερους ανταγωνιστές.
https://www.instagram.com/p/BgTA2MuFuxj/?hl=en&taken-by=adidas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί οι καταναλωτές γύρισαν την πλάτη στα Zara
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Adidas – Nike: Μάχη χαρακωμάτων για τα πόδια του… Ρονάλντο (και όχι μόνο)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διονύσης Σαββόπουλος: Η τελευταία δημόσια εμφάνιση, πέντε μήνες πριν τον θάνατό του
- UniCredit: Aύξηση κερδών και εσόδων στο τρίτο τρίμηνο – Οι στρατηγικές επενδύσεις δικαίωσαν τον Όρσελ
- Δυνατά παιχνίδια στο Champions League με αμέτρητες αγορές και Bet Builder Ready στα καταστήματα ΟΠΑΠ
- ΦΙΛΠΑ: Ανάβαση Πάρνηθας
