• Big Story

    Ποιος “φωστήρας” παγίδευσε τον K. Μητσοτάκη στην MLS, που ανταγωνίζεται κολοσσούς με πωλήσεις 10.000 ευρώ στο εξωτερικό;

    • NewsRoom
    Μητσοτάκης


    Με την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία να βρίσκεται στο επίκεντρο του οικονομικού προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας και του ίδιου του κ. Κ. Μητσοτάκη, ο Πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, λίγο πριν την ομιλία του στη 81η ΔΕΘ, μίλησε στην εταιρεία «MLS Πληροφορική». Αναφερόμενος στη συγκεκριμένη εταιρεία, ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε χαρακτηριστικά “η ελληνική εταιρεία, η οποία μπόρεσε – και μπορεί και σήμερα – να ανταγωνίζεται ευθέως μεγάλους ξένους κολοσσούς, σε προϊόντα και υπηρεσίες, που δεν θα θεωρούσε κανείς ότι η Ελλάδα έχει ένα φυσικό συγκριτικό πλεονέκτημα.”

    Στο σημείο αυτό, επισημαίνεται ότι η συγκεκριμένη εταιρεία όχι μόνο δεν ανταγωνίζεται τους ξένους κολοσσούς αλλά πολύ περισσότερο η παρουσία της στο εξωτερικό είναι μάλλον περιορισμένη. Για την ακρίβεια πέρυσι, το 2015, έκανε πωλήσεις στο εξωτερικό ύψους 10.000 ευρώ. Ποσό που είναι ιδιαίτερα μικρό. Όμως αυτό το ποσό ενδεχομένως το επιτελείο του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη θεωρεί ότι είναι ικανό να ανταγωνιστεί κολοσσούς του εξωτερικού, εξού και η συγκεκριμένη δήλωση. Το μέγα ερώτημα που τίθεται είναι ποιος παγίδευσε τον κ. Μητσοτάκη και δεν τον ενημέρωσε ότι η συγκεκριμένη εταιρία έχει σχεδόν μηδαμινή παρουσία στο εξωτερικό. Το 2014 είχε έσοδα 140.000 από το εξωτερικό ενώ το 2015 μόλις 10.000 ευρώ. 

    Τα οικονομικά στοιχεία της MLS . Η εταιρία είχε τζίρο από το εξωτερικό 10.000 ευρώ
    Τα οικονομικά στοιχεία της MLS . Η εταιρία είχε τζίρο από το εξωτερικό 10.000 ευρώ

    Στην ίδια γραμμή πλεύσης, ο κ. Κ. Μητσοτάκης αναφερόμενος πάλι στην εταιρεία, επέμεινε “και, όμως, είναι μια εταιρεία που τα κατάφερε, μια εταιρία που μεγαλώνει, μια εταιρεία που κερδίζει μερίδιο αγοράς. Και κυρίως μια εταιρεία που καταλαβαίνει ότι για να επιζήσει σε μια αγορά η οποία είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστική, πρέπει να καινοτομεί συνέχεια”.

    Μάλιστα, ερωτηθείς ο Πρόεδρος της ΝΔ για τους λόγους της επίσκεψής του στη συγκεκριμένη εταιρεία, με απλά λόγια δηλαδή με ποια λογική το επιτελείο του επέλεξε αυτή και όχι κάποια άλλη εταιρεία, για να την επισκεφτεί και να μιλήσει περί ανταγωνιστικότητας, εξύμνησε τη δυνατότητά της MLS “να ανταγωνίζεται ευθέως ξένους κολοσσούς”.

    Η συγκεκριμένη φράση ωστόσο πιθανόν να χρήζει διευκρινίσεων, όπως, για παράδειγμα (ενδεικτικά αναφέρεται) μιας λίστας που ονοματίζει τους ξένους κολοσσούς/ ανταγωνιστές και τη θέση-απειλή που καταλαμβάνει η εταιρεία σε αυτή τη λίστα; Βέβαια είναι σημαντικό και πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρία έχει τζίρο στην Ελλάδα 21,4 εκ ευρώ για το 2015 ενώ το 2014 είχε τζίρο 14,2 εκ ευρώ. Η αύξηση από χρόνο σε χρόνο υπερβαίνει το 50%. 

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

    http://www.mononews.gr/ke-xafnika-enas-anelpistos-simmachos-gia-ton-kiriako-mitsotaki/74836



    ΣΧΟΛΙΑ