• Big Story

    Π. Κωνσταντόπουλος: «Από την εδραίωση της Stoiximan στην Ελλάδα, στην επέκτασή της στη Γερμανία»

    Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της Stoiximan κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος


    Stoiximan ενδυναμώνει την παρουσία της σε νέες αγορές της Ευρώπης, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στρατηγικής ανάπτυξης στο εξωτερικό υπό το νέο διεθνές της brand, Betano επισημαίνει σε συνέντευξη του στο mononews.gr o Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing Officer της Stoiximan. Ακολουθώντας το μοντέλο της Ελλάδας, βρίσκεται σήμερα στην Κύπρο και την Ρουμανία, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την είσοδό της στην αγορά της Γερμανίας. Οδεύοντας στο δεύτερο μισό του έτους, η εταιρεία καλωσορίζει και άλλες επεκτατικές επιχειρηματικές κινήσεις, λανσάροντας το brand της και στις αγορές της Αυστρίας και της Πορτογαλίας, ενώ πολλά πλέον υποσχόμενη για το 2019 δεν διστάζει να κλείσει το μάτι και σε άλλες αγορές, στηριζόμενη πάντα στη βάση της, την Ελλάδα. Η συνεντευξη εχει ως εξής:

    ΜΝ: Πρόσφατα ανακοινώσατε την είσοδο της Stoiximan στην αγορά της Γερμανίας. Πως αντιλαμβάνεστε την αγορά και την είσοδό σας εκεί;

    ΠΚ: Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την επέκταση της Stoiximan στην αγορά της Γερμανίας, αφού πρόκειται για μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα απαιτητική αγορά στον κλάδο των online τυχερών παιγνίων.

    Η απόφαση της εταιρείας να βρεθεί στην Γερμανία, σε μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες αγορές τυχερών παιγνίων, έρχεται σε συνέχεια της επέκτασής της στις προηγούμενες αγορές στις οποίες και παρουσίασε εξαιρετικές επιδόσεις κατακτώντας σημαντικά μερίδια αγοράς, ακριβώς γιατί πέτυχε να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και προϊόντα βασισμένα στην καινοτομία.

    Αυτό που εξετάζουμε ως προτεραιότητα στην Stoiximan είναι να παρέχουμε στα μέλη μας μια εξαιρετική εμπειρία ψυχαγωγίας μέσα από μια άρτια και ολοκληρωμένη πλατφόρμα. Η Stoiximan, ανακοίνωσε τον Ιούνιο την είσοδό της στην αγορά της Γερμανίας, με την εξαγορά τoυ 100% των μετοχών της αυστριακής συμφερόντων εταιρείας Betkick Sportswetter GMBH, η οποία μάλιστα είχε παρουσία τόσο στο επίγειο όσο και στο διαδικτυακό στοίχημα στην Γερμανία αλλά και την Αυστρία.

    Σε πρώτο χρόνο η Betano λανσάρεται στην Γερμανία, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η αγορά της Αυστρίας, επιμένοντας στην υλοποίηση του πλάνου επέκτασης της Stoiximan σε άλλες χώρες, όπως αυτή της Πορτογαλίας μέχρι το τέλος του έτους.

    Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της Stoiximan κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος

    ΜΝ: Με την είσοδο της Stoiximan στη Γερμανία ανακοινώσατε και την έναρξη της χορηγικής συνεργασίας με την ομάδα VfB Stuttgart.

    ΠΚ: Η χορηγική συνεργασία με την ομάδα VfB Stuttgart, είναι για την Betano μια πολύ σημαντική κίνηση για την γνωριμία μας με το φίλαθλο κοινό, μιας εκ των ιστορικότερων αθλητικών συλλόγων της Bundesliga.

    Η συγκεκριμένη ομάδα, συγκαταλέγεται ανάμεσα στις καλύτερες τριάντα ομάδες στην Ευρώπη και είναι ένας από τους δέκα μεγαλύτερους αθλητικούς συλλόγους στη Γερμανία.

    Επιπλέον, αυτό που καθιστά την συνεργασία μας σημαντική, δεν αφορά μόνο στην ενίσχυση του αθλητισμού αλλά και στην παρουσία και στήριξη με διάφορες δράσεις στην τοπική κοινωνία που θα ακολουθήσουν.

    Σε αυτή την κατεύθυνση άλλωστε, έχουμε ταυτοποιήσει και την δράση της Stoiximan στην Ελλάδα και την Κύπρο, επενδύοντας δηλαδή σε προγράμματα και πρωτοβουλίες που απευθύνονται και αφουγκράζονται τις ανάγκες των κοινωνιών. Έτσι, στο γνώριμο για εμάς πλαίσιο λειτουργίας σε επίπεδο χορηγικών και άλλων συνεργασιών που αναπτύσσουμε εδώ και χρόνια, μεγαλώνουμε ακόμη περισσότερο την χορηγική μας ομπρέλα, και για αυτό νιώθουμε ιδιαίτερα υπερήφανοι.

    Πλέον, στην χορηγική οικογένεια του Ομίλου, η οποία συνεχώς ενισχύεται, περιλαμβάνονται αθλητές στο δρόμο για το Τόκιο, εθνικές ομάδες, η Διεθνής Ολυμπιακή Ακαδημία, αθλητικοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι σε Ελλάδα και Κύπρο, η ρουμανική ποδοσφαιρική λίγκα και τώρα στη Γερμανία η ομάδα της VfB Stuttgart και το CHL Handball.

    Στιγμή από την εκδήλωση για την έναρξη της χορηγικής συνεργασίας μεταξύ Betano & Vfb Stuttgart

    ΜΝ: Ποια είναι τα άμεσα σχέδια της Stoiximan για το 2018?

    ΠΚ: Σήμερα η Stoiximan αποτελεί την κορυφαία και μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακού στοιχηματισμού στην Ελλάδα. Με αφετηρία και σημείο αναφοράς το επιτυχημένο μοντέλο λειτουργίας μας εδώ, η Stoximan προχωρά σταθερά στην υλοποίηση του πλάνου ανάπτυξής της στο εξωτερικό.

    Μετά την Κύπρο και τη Ρουμανία, βρισκόμαστε ως Betano στην Γερμανία, ενώ στα άμεσα σχέδια της εταιρίας βρίσκονται και οι αγορές της Πορτογαλίας και της Αυστρίας. Επιπλέον, ενισχύσουμε τον δεύτερο πυλώνα  ανάπτυξης της εταιρείας, ο οποίος εδράζεται στην δημιουργία δικής μας τεχνολογίας, αλλά και παραγωγής καινοτόμων προϊόντων συνοδευόμενα φυσικά από άρτιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης. Υπό αυτό το πρίσμα, η Stoiximan μπορεί να παραμένει ανταγωνιστική στο εξωτερικό και την ίδια στιγμή να ενδυναμώνει συνεχώς την παρουσία της στην Ελλάδα.

    Για τις επόμενες επενδυτικές δραστηριότητες της Stoiximan, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι αυτές θα συνεχίσουν να αντλούν την δυναμική τους από την Ελλάδα.



    ΣΧΟΛΙΑ