• Big Story

    Βαγγέλης Μαρινάκης: Έδωσε 150 εκατ. δολ. για 5 πλοία;

    Βαγγέλης Μαρινάκης

    Βαγγέλης Μαρινάκης, εφοπλιστής Capital Ship Management


    Ο ισχυρός και πάντα δραστήριος Έλληνας εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, όπως όλα δείχνουν κατόρθωσε να κατοχυρώσει για λογαριασμό της ναυτιλιακής του Capital Ship Management 5 πλοία της χρεοκοπημένης νοτιοκορεάτικης Hanjin Shipping για το εντυπωσιακό ποσό των 150 εκατ. δολαρίων.

    Ειδικότερα, οι brokers συνδέουν τη ναυτιλιακή με την εξαγορά των 5 μεγαλύτερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου neo-panamax που έχουν απομείνει στο στόλο της πάλαι ποτέ κραταιάς ναυτιλιακής Hanjin Shipping, η οποία πτώχευσε και επίσημα στις 17 Φεβρουαρίου.

    Ο λόγος για τα χωρητικότητας 10.000-teu Hanjin United KingdomHanjin SpainHanjin NetherlandsHanjin China (όλα κατασκευής 2011) και Hanjin Korea (κατασκευής 2010), τα οποία έχουν «χτιστεί» στα ναυπηγεία της Samsung.

    Σύμφωνα πάντα με τους brokers, η μεγάλη αυτή επένδυση που φέρεται να έχει πραγματοποιήσει ο κ. Μαρινάκης ανέρχεται στο ποσό των 150 εκατ. δολαρίων, ενώ η online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue τοποθετεί την αξία τους γύρω στα 152 εκατ. δολάρια. Αν επαληθευτεί αυτή η κίνηση εκ μέρους του εφοπλιστή, τότε, όπως αναφέρει το TradeWinds, το ποσό αυτό θα θέσει νέα standards για τις τιμές των containerships τύπου neo-panamax, ενώ θα επιβεβαιώσει και το γεγονός πως ο κ. Μαρινάκης έχει μια πιο αισιόδοξη οπτική για την ανάκαμψη των μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων.

    Επίσης, θα πρόκειται για τα μεγαλύτερα containerships που διαθέτει στο στόλο της η ναυτιλιακή, καθώς, διαχειρίζεται ήδη 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής χωρητικότητας 69.511-teu και κατασκευής 2006-2015 – όλα ανήκουν στο στόλο της εισηγμένης στο NASDAQ θυγατρικής της, Capital Product Partners (CPLP).

    Μαρινάκης
    Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Agamemnon της Capital Product Partners είναι χωρητικότητας 8.266-teu και κατασκευής του έτους 2007

    Παγκόσμια πρωτιά και βράβευση για την Capital Ship Management

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, η ναυτιλιακή του κ. Μαρινάκη πρόσφατα απέσπασε το βραβείο του “Best Vessel Operator-Europe” στα βραβεία Sea Transport Awards 2017 που διοργανώθηκαν από τη βρετανική έκδοση “Transport News” σε συνεργασία με τον διεθνή εκδοτικό οίκο AI Global Media Ltd.

    Ακόμη, η διοίκηση της Capital Ship Management γνωστοποίησε ότι την Πέμπτη (23 Μαρτίου) προχώρησε στην ολοκλήρωση της πρώτης – σε διεθνές επίπεδο – διαπιστευμένης αξιολόγησης του σχεδίου παρακολούθησης MRV του χημικού δεξαμενόπλοιου τύπου ice-class Alkiviadis (χωρητικότητας 36.700-dwt και κατασκευής 2006).

    Ο εφοπλιστής, ο οποίος είναι ο πρόεδρος της ναυτιλιακής, υπογράμμισε: «Για άλλη μια φορά, η επιτυχία αυτή, αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της Capital Ship Management Corp. και τη δέσμευσή της να κινείται δυναμικά σε διεθνές επίπεδο προς την κατεύθυνση μιας βιώσιμης ναυτιλιακής βιομηχανίας».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Τρεις νέες συμφωνίες έκλεισε ο Χάρης Βαφειάς

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι αναλυτές συμφωνούν: Είναι η καλύτερη περίοδος για πώληση πλοίων ξηρού φορτίου προς διάλυση

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα εξαγορά στη ναυτιλία: Η DHT Holdings εξαγόρασε 11 πλοία VLCC της BW Group



    ΣΧΟΛΙΑ