Big Story

Η μεγάλη απόφαση για την αλυσίδα Σκλαβενίτης πάρθηκε

  • Ιωάννα Κατσίμπα
Γεράσιμος Σκλαβενίτης

Γεράσιμος Σκλαβενίτης, CEO Όμιλος Σκλαβενίτη


Η μεγάλη απόφαση για την αλυσίδα σουπερ μάρκετ Σκλαβενίτης πάρθηκε. Για πρώτη φορά στην ιστορία της αποφάσισε να επεκτείνει το ισχυρό της brand μέσω franchise! Έτσι, το ιστορικό όνομα Σκλαβενίτης θα μπορέσει να γίνει ακόμα πιο ισχυρό και εκτός της Αττικής, με έναν οικονομικό και επικερδή τρόπο.

Τα δύο πρώτα καταστήματα franchise Σκλαβενίτης λειτουργούν ήδη βεβαίως σε Ιθάκη και Κρήτη ενώ προ των πυλών βρίσκεται ένα ακόμη κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Για να υλοποιηθεί το συγκεκριμένο project, έχει δημιουργηθεί ειδική ομάδα στα κεντρικά της Σκλαβενίτης.

Τα τρία προαναφερθέντα καταστήματα ήταν «μέλη» του στόλου του δικτύου των 150 και πλέον καταστημάτων franchise που συνεργάζονταν με την αλυσίδα Μαρινόπουλος, οι συμβάσεις των οποίων δεν μεταφέρθηκαν στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης.

Η κίνηση της Σκλαβενίτης να επεκταθεί επιχειρηματικά στη δικαιόχρηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ανάγκη της να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη γεωγραφική κάλυψη με καταστήματα γειτονιάς και σε γεωγραφικές περιοχές οι οποίες παρουσιάζουν εμπορικό ενδιαφέρον. Στην περίπτωση, της Ιθάκης και της Κρήτης, η αλυσίδα, «ποντάρει” και στον τουρισμό. Στη δε πυκνοκατοικημένη Θεσσαλονίκη, μέσω αυτής της κίνησης θα επιδιώξει να καλύψει ακόμη μεγαλύτερη «επιφάνεια”, σε μια περιοχή όπου ο βασικός της ανταγωνιστής, η Δ. Μασούτης, είναι ισχυρή και έχει μεγάλη έκθεση.

Επιπλέον επιδιώκει να αποκτήσει, όπως άλλωστε κάνει και ο ανταγωνισμός, πρόσβαση στις τοπικές κοινωνίες μέσω ντόπιου επιχειρηματία. Στην περίπτωση της Σκλαβενίτης αυτό φαίνεται να έχει μια επιπλέον αξία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Με την ταμπέλα «Σκλαβενίτης» το ιστορικό Carrefour στον Άλιμο