• AUTO

    Πόσο θα κοστίσει το λάθος στο Λεκλέρκ;


    Ο Μονεγάσκος έχασε τον αγώνα μέσα από τα χέρια του, στη Γαλλία. Συνολικά φέτος έχει απωλέσει 78 βαθμούς από λάθη ή μηχανικά προβλήματα.

    Ήταν 22 Ιουλίου του 2018 όταν ο Φέτελ που οδηγούσε τότε για τη Ferrari έχασε 16 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας στο Χόκενχάιμ τον έλεγχο, βγήκε εγκατέλειψε στον αγώνα και η νίκη πήγε στο Χάμιλτον. Ο Γερμανός κέρδισε ξανά στο Βέλγιο, αλλά η Ferrari έχασε τον τίτλο εκείνη τη χρονιά. Φέτος ο Λεκλέρκ έχασε τον έλεγχο στον 18ο γύρο στο Πωλ Ρικάρντ. Εγκαταλείποντας αντί να μειώσει τη διαφορά του από το Φερστάπεν κατά 7 βαθμούς την είδε να αυξάνεται κατά 25 βαθμούς καθώς ο Ολλανδός πρωτοπόρος της βαθμολογίας κέρδισε. Τώρα η διαφορά ανάμεσά τους είναι 63 βαθμοί ενώ απομένουν 10 αγώνες. Δηλαδή ο Φερστάπεν μπορεί να εφαρμόσει την τακτική: «Άσε το Λεκλέρκ να προσπαθεί να κερδίσει και ας επικεντρωθούμε στην 2η θέση».

    Η γλώσσα σώματος του Λεκλέρκ είναι ενδεικτική του πως νιώθει μετά το λάθος του. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο (αριστ.) προσπαθεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.

    Ο Μονεγάσκος έχασε 25 βαθμούς στη Γαλλία, 25 βαθμούς στην Ισπανία, 18 στο Αζερμπαϊτζάν, 10 βαθμούς στην Ίμολα. Αν τους είχε πάρει θα ήταν επικεφαλής στη βαθμολογία. Ο ίδιος φάνηκε πολύ έντονα απογοητευμένος μετά την έξοδό του από το μονοθέσιο στη Γαλλία. Ακούστηκε στην ενδοεπικοινωνία να αναφέρεται στο γκάζι, αυτό αφορούσε στην ανεπιτυχή του προσπάθεια να κάνει όπισθεν ώστε να συνεχίσει στον αγώνα. Γιατί όμως έκανε τέτοιο οδηγικό λάθος ο Λεκλέρκ;

    Ο Μονεγάσκος είχε την pole στο Γαλλικό GP και διατήρησε την 1η θέση στην εκκίνηση. Ο Φερστάπεν τον πίεζε ασφυκτικά για τους πρώτους γύρους όμως ο οδηγός της Ferrari,αντιστέκονταν σθεναρά και επιτυχώς. Μάλιστα μετά τον 13ο γύρο κατάφερε να βγάλει το Φερστάπεν από τη ζώνη DRS. Φυσικά παίζοντας τέτοια άμυνα ο Λεκλέρκ έφθειρε τα ελαστικά της Ferrari. Βλέποντας στη Red Bull ότι ο Φερστάπεν δεν μπορούσε να περάσει τον τράβηξαν στα πιτ στον 16ο γύρο για να συνεχίσουν να ασκούν πίεση μέσω στρατηγικής.

    Βγαίνοντας από τα πιτ ο Φερστάπεν με φρέσκα ελαστικά πίεσε για να μαζέψει τη διαφορά από το Λεκλέρκ ποντάροντας να βρεθεί μπροστά του, όταν ο Μονεγάσκος θα έμπαινε για τη δική του αλλαγή. Αντίστοιχα στη Ferrari παρακολουθώντας το ρυθμό του Φερστάπεν προέτρεψαν το Λεκλέρκ να κινηθεί όσο πιο γρήγορα μπορούσε ώστε να διατηρήσει τη διαφορά και να παραμείνει εμπρός μετά το πιτ στοπ. Ο Λεκλέρκ προσπάθησε να πάει όσο πιο γρήγορα μπορούσε και εκεί ήρθε το λάθος. Ο Μονεγάσκος αντιδρώντας στην υποστροφή στην είσοδο της 11 σήκωσε το πόδι από το γκάζι και το πίσω μέρος αποσταθεροποιήθηκε. Στάθηκε εξαιρετικά άτυχος που κατέληξε στα προστατευτικά και δεν μπορούσε να συνεχίσει αυτό είναι πολύ σπάνιο με βάση τη διαμόρφωση του Πωλ Ρικάρντ. Γι’ αυτό και ο Λεκλέρκ ήταν πολύ απογοητευμένος και τα έβαλε με τον εαυτό του.

    Προσωπικά πιστεύω πως σαν το Φέτελ το 2018 στη Γερμανία ο Μονεγάσκος έχασε τις ελπίδες του για πρωτάθλημα προχτές στη Γαλλία. Ακόμη κι αν επιβεβαιωθεί ο Μπινότο που λέει ότι μπορούν να κερδίσουν και τους 10 εναπομείναντες αγώνες, αυτό προϋποθέτει να τους πάρει όλους ο Λεκλέρκ. Ακόμη κι αν γίνει αυτό δεν αρκεί αν ο Φερστάπεν – με την προϋπόθεση να τερματίζει πίσω από το Λεκλέρκ – πάρει τον αγώνα sprint στο Ιντερλάγος και μερικούς ταχύτερους γύρους. Κοντολογίς η μόνη ρεαλιστική ελπίδα του Λεκλέρκ για τίτλο είναι ένα σερί εγκαταλείψεων του Φερστάπεν. Γίνονται;

    Διαβάστε επίσης

    Ιστορίες Ράλι Ακρόπολις!



    ΣΧΟΛΙΑ