• AUTO

    Porsche 911: Συντηρώντας το μύθο


    Επετειακό μοντέλο για την 60η επέτειο της 911 σε περιορισμένη έκδοση 1.963 αυτοκινήτων, ελαφρύ με 525PS και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

    Η Porsche γιορτάζει την 60ή επέτειο της 911 με μια ειδική έκδοση που κατασκευάστηκε για μέγιστη οδηγική απόλαυση: σε μια περιορισμένη σειρά 1.963 μοντέλων, η Porsche 911 S/T προσφέρει ελαφριά σχεδίαση και ανόθευτη οδηγική εμπειρία.

    Για πρώτη φορά, ο πολύστροφος κινητήρας απόδοσης 386 kW (525 PS) από την 911 GT3 RS συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και ποδωστήριο συμπλέκτη. Για να τιμήσουν την ειδική επέτειο του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου 911, οι μηχανικοί στο Weissach σχεδίασαν μια έκδοση αφιερωμένη στην απόλυτη οδηγική απόλαυση: την 911 S/T.

    Το αποκλειστικό επετειακό μοντέλο ενώνει τα δυνατά σημεία της 911 GT3 και της 911 GT3 RS και προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό ευελιξίας και δυναμικής οδήγησης. Συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer 4,0lt/525 PS από την 911 GT3 RS με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σφιχτής κλιμάκωσης. Αυτό συνδυάζεται με ελαφριά κατασκευή και σετάρισμα βελτιστοποιημένο για ευελιξία και αμεσότητα.

    Η 911 S/T ζυγίζει μόλις 1.380 κιλά είναι ελαφρύτερο μοντέλο της γενιάς 992. Το προαιρετικό Heritage Design Package αντλεί έμπνευση από την αγωνιστική έκδοση της 911 S από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 και τις αρχές της δεκαετίας του 1970.

    Ο σχεδιασμός του επετειακού μοντέλου ενσωμάτωσε την τεχνογνωσία και την κουλτούρα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche. Αυτό αντικατοπτρίζεται στην οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους με αλλεπάλληλες στροφές. Η μείωση της μάζας τόσο στον κινητήρα όσο και στους τροχούς και στα φρένα εξασφαλίζει ιδιαίτερα δυναμική απόκριση.

    Η 911 S/T ανταποκρίνεται στις εντολές του οδηγού ακαριαία. Κάθε κίνηση του τιμονιού, κάθε πίεση στο γκάζι ή το φρένο εφαρμόζεται άμεσα και με ακρίβεια. Σε αντίθεση με την 911 GT3 RS, το επίκεντρο της εξέλιξης της 911 S/T δεν ήταν η πίστα, αλλά οι μετακινήσεις σε δημόσιους δρόμους.

    Από το 1969, η Porsche πρόσφερε μια ειδική αγωνιστική έκδοση της 911 S. Εσωτερικά, αυτά τα οχήματα ονομάζονταν 911 ST. Οι τροποποιήσεις στο πλαίσιο, στους τροχούς, στον κινητήρα και στο αμάξωμα βελτίωσαν σημαντικά στην επιτάχυνση, στο φρενάρισμα, στην πρόσφυση και στο κράτημα στις στροφές.

    Σε αυτά τα μοντέλα δεν χρησιμοποιούνταν μεγάλες αεροτομές και άλλα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η νέα 911 S/T παίρνει το πνεύμα της αρχικής 911 S (ST) και το μεταφέρει στην τρέχουσα γενιά μοντέλων της Porsche 911. Το αποτέλεσμα είναι μια μοναδική οδηγική εμπειρία στο χαρτοφυλάκιο της 911.

    Ελαφριά κατασκευή: Το μπροστινό καπό, η οροφή, τα μπροστινά φτερά και οι πόρτες με τις εντυπωσιακές εισόδους είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Το ίδιο ισχύει για το roll cage, την αντιστρεπτική ράβδο του πίσω άξονα και την έδρασή του.

    Η Porsche εφοδιάζει το επετειακό μοντέλο με ζάντες μαγνησίου, σύστημα PCCB, μπαταρία ιόντων λιθίου και ελαφρύ γυαλί, όλα στάνταρ. Με μειωμένη χρήση μονωτικών υλικών και εξοικονόμηση βάρους στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, η 911 S/T επιτυγχάνει βάρος μόλις 1.380 kg. Αυτό καθιστά το αυτοκίνητο, 40 κιλά ελαφρύτερο από μια χειροκίνητη 911 GT3 Touring.

    Οι μηχανικοί της Porsche ανέπτυξαν έναν νέο ελαφρύ συμπλέκτη αποκλειστικά για την 911 S/T. Σε συνδυασμό με ένα σφόνδυλο μονής μάζας, μειώνει το βάρος της περιστρεφόμενης μάζας κατά 10,5 kg. Αυτό βελτιώνει αισθητά την απόκριση του ατμοσφαιρικού κινητήρα boxer, ο οποίος πλέον ανεβάζει στροφές με αμεσότητα.

    Σε συνδυασμό με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με μικρότερη σχέση μετάδοσης σε σχέση με την 911 GT3, ο κινητήρας υψηλών στροφών στο 911 S/T προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη δυναμική: 0 -100 km/h σε μόλις 3,7 sec, τελική ταχύτητα 300 km/h.

    Η συναρπαστική οδηγική εμπειρία ενισχύεται από τον ήχο του στάνταρ ελαφριού σπορ συστήματος εξάτμισης. Η 911 S/T είναι η μόνη της τρέχουσας γενιάς που συνδυάζει μπροστινό άξονα με διπλά ψαλίδια, με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων χωρίς σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.

    Οι αποσβεστήρες και τα συστήματα ελέγχου ρυθμίστηκαν ανάλογα.

    Η αεροδυναμική της 911 S/T είναι επίσης βελτιστοποιημένη για το δρόμο και όχι για την πίστα. Το επετειακό μοντέλο είναι εξοπλισμένο στάνταρ με ένα πτερύγιο Gurney στην εκτεινόμενη πίσω αεροτομή.

    Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ελαφρούς τροχούς μαγνησίου 20 ιντσών (μπροστά) και 21 ιντσών (πίσω). Τα ελαστικά εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων 255/35 ZR 20, εν τω μεταξύ, εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο μηχανικής πρόσφυσης στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος, η 911 S/T διαθέτει ελαστικά 315/30 ZR 21.

    Τα full bucket καθίσματα CFRP διατίθενται στάνταρ. Το Sports Seat Plus ρυθμιζόμενο σε τέσσερις κατευθύνσεις διατίθεται χωρίς επιπλέον χρέωση. Το ταμπλό οργάνων και το ρολόι του πακέτου Sport Chrono είναι φινιρισμένα σε κλασικό πράσινο χρωματολόγιο Porsche.

    Η 911 S/T προσφέρεται με προαιρετικό αποκλειστικό πακέτο σχεδίασης Heritage. Το νέο εξωτερικό χρώμα Shoreblue Metallic και το χρώμα της ζάντας Ceramica είναι αποκλειστικά διαθέσιμα για αυτήν την ιδιαίτερα κομψή παραλλαγή.

    Στις πόρτες, μπορεί να εφαρμοστεί ένας αριθμός εκκίνησης από το 0 έως το 99 καθώς και ένα διακοσμητικό φύλλο κατόπιν αιτήματος. Το εσωτερικό διαθέτει επίσης ύφασμα στο κάθισμα σε Classic Cognac με μαύρες ρίγες, που αποτελούν ένα άλλο φόρο τιμής στην κληρονομιά.

    Το λογότυπο της Porsche και η ονομασία μοντέλου 911 S/T στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι χρυσό.

    Η Porsche Design προσφέρει στους πελάτες της 911 S/T ένα αποκλειστικό ρολόι που εναρμονίζεται με την ελαφριά σχεδιαστική αρχή της νέας ειδικής έκδοσης purist 911.

    Ο χρονογράφος Porsche Design WERK 01.240 έχει πιστοποίηση COSC και λειτουργία flyback. Λειτουργεί με ρότορα στη σχεδίαση του τροχού μαγνησίου της 911 S/T.

    Η νέα Porsche 911 S/T μπορεί να παραγγελθεί με τιμή στη Γερμανία τα 292.187 ευρώ. Το Heritage Design Package κοστίζει 17.505 ευρώ και το Chronograph 1 – 911 S/T διατίθεται προς 11.950 ευρώ.

    Διαβάστε επίσης:

    Διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ελλάδα το νέο Toyota C-HR!

    Ήρθε Ελλάδα το Microlino!

    Οδηγούμε το VW Polo GTI!



    ΣΧΟΛΙΑ