Στις εγκαταστάσεις της Mercedes στην Κηφισιά στο χώρο Hall of Stars είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα.
Ήταν η πρώτη παρουσίαση επί Ελληνικού εδάφους για τους ανθρώπους της Mercedes την εποχή της πανδημίας. Μας έδειξαν δυο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, την ηλεκτρική S Class που ονομάζεται EQS και την ηλεκτρική εκδοχή της GLB με κωδικό EQB.
Προφανώς τα φώτα και τις εντυπώσεις έκλεψε η EQS, όπως κάθε λιμουζίνα Mercedes. Θυμίζουμε ότι για δεκαετίες η Mercedes έχει πρωτοεμφανίζει καινοτόμες τεχνολογίες στην ναυαρχίδα της: Το πιο ασφαλές και ταξιδιάρικο αμάξι που υπάρχει. Η ηλεκτρική λιμουζίνα της Mercedes η EQS δε θα μπορούσε να ξεφύγει απ’ αυτό τον κανόνα. Φέρει δυο καινοτομίες: Την οθόνη Hyper screen που καλύπτει όλο το ταμπλό αλλά και συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.2.
H οθόνη μήκους 1.4m ενσωματώνει τρεις μικρότερες ψηφιακές οθόνες αφής και είναι πραγματικά ψαρωτική. Δείχνει την κατεύθυνση που θα πάρουν τα πράγματα, εκτιμώ πως σύντομα θα περάσει και στις πιο μικρές Mercedes. Σ’ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπου η ενεργειακή απόδοση είναι το Νο 1 ζητούμενο παίζει σημαντικό ρόλο η αεροδυναμική.
Εκμεταλλευόμενοι την απουσία θερμικού κινητήρα οι μηχανικοί της Mercedes ελαχιστοποίησαν τα ανοίγματα στο εμπρός μέρος, στους τροχούς και έκαναν εντελώς επίπεδο το πάτωμα. Χάρη στο μελετημένο σχήμα η EQS έχει τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής αντίσταση 0,2 Cd που έχουμε δει ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Η λιμουζίνα της Mercedes έχει μια τεράστια μπαταρία 107,8kwh και σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η αυτονομία της φτάνει τα 784km. Οι άνθρωποι της Mercedes Hellas εξέφρασαν τη βεβαιότητά τους πως φτάνεις άνετα στη Θεσσαλονίκη χωρίς φόρτιση. Υποθέτω ότι εννοούν κινούμενος σύννομα, δηλαδή με 130 -140km/h πιθανόν να ισχύει αυτό. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι στα 5,2m το βάρος του φτάνει τους 2.6tn και διαθέτει ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης για να μανουβράρεται εύκολα.
Ο κύκλος στροφής είναι μόλις 10.9m. Ο ρυθμός φόρτισης του αυτοκινήτου μπορεί να φτάσει τις 200kwh, δηλαδή 200kw την ώρα, ήτοι φορτίζεις σε λιγότερο από 30 λεπτά. Αρκεί να βρεις τόσο ισχυρό φορτιστή, ακόμη δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Η βασική έκδοση 450+ έχει ιπποδύναμη 333PS ενώ η 580 4matic φτάνει τα 523PS. H τιμή της EQS ξεκινά από τις 141.750 ευρώ. Η αντίστοιχη S Class 450 με θερμικό κινητήρα κοστίζει 156.000 ευρώ.
Η EQB αντίστοιχα είναι μια ηλεκτρική εκδοχή της πετυχημένης εμπορικά GLB. Στην έκδοση 250 φέρει μπαταρία 66,5kwh που διασφαλίζει αυτονομία 450km. Θα λανσαριστεί στην Ελλάδα το 2022. Οι άνθρωποι της Mercedes ήταν συγκρατημένοι στις απαντήσεις τους όσον αφορά στις διαθεσιμότητες νέων αυτοκινήτων, η εκτίμησή τους είναι πως η κατάσταση θα εξομαλυνθεί σταδιακά και μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Η γερμανική εταιρεία έχει αποφασίσει να σταματήσει την εξέλιξη των θερμικών κινητήρων μετά το 2025 και αυτή τη στιγμή επενδύει σε εργοστάσια μπαταριών. Συγκεκριμένα θα κατασκευάσει έως το 2030, οχτώ μεγάλα εργοστάσια, η επένδυση ανέρχεται σε 40 δις ευρώ. Στο άμεσο μέλλον θα δούμε όλες τις εξειδικευμένες σειρές της Mercedes G, AMG, Maybach να αποκτούν ηλεκτρικές εκδόσεις.
Διαβάστε επίσης;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η μείωση της παραγωγής σιτηρών σε Ουκρανία και Ρωσία επηρέασαν τους ναύλους των πλοίων panamax, supramax και handysize
- Σουζάν Μονάρεζ: Η διευθύντρια των CDC αποπέμπεται από τον Ντόναλντ Τραμπ, λίγες εβδομάδες αφού ανέλαβε
- Χατζηδάκης: Η Μακεδονία και η Θράκη,είναι προτεραιότητα της κυβέρνησης, όχι απλά μία διακήρυξη
- Προτάσεις για τις ελληνικές ομάδες

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Άλκης Δαυίδ – Ανδρέας Καρώνης Δαυίδ: Το βαρύ «κατηγορώ» αδελφού και γιου για τον σύντροφο της Αλεξίας Δαυίδ – «Στόχος και η περιουσία του Άλκη»
Ταξί: Ήξεις αφήξεις ο Λυμπερόπουλος για τις καταγγελίες τουριστών και γυναικών – Εντός των ημερών η ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών

Οι 15 εταιρείες που θα επιστρέψουν επιχορηγήσεις για επενδύσεις «φάντασμα» – Και ο Καρυπίδης του Αρη
