Το τροχαίο στη Χαλκιδική φέρνει στο προσκήνιο ένα σημαντικό θέμα που αφορά στη συμπεριφορά μας στο δρόμο σε περίπτωση που εμπλακούμε σε τροχαίο ή γίνουμε αυτόπτες μάρτυρες τροχαίου συμβάντος.
Στη Χαλκιδική η παράσυρση οφείλεται κυρίως στην παρουσία ανθρώπων στο κατάστρωμα του δρόμου και δευτερευόντως στον περιορισμό της ορατότητας (σταματημένο φορτηγό στην αντίθετη κατεύθυνση με αναμμένα φώτα).
Ως χρήστες της οδού οφείλουμε σε περίπτωση τροχαίου συμβάντος να απομακρυνθούμε από το κατάστρωμα του δρόμου πριν από οτιδήποτε άλλο. Αφού συμβεί αυτό, οριοθετούμε με ασφάλεια το χώρο του συμβάντος χωρίς να στεκόμαστε στο δρόμο παρά μόνο το ελάχιστο δυνατό και πάντα σε συνεργασία με δεύτερο άτομο επιφορτισμένο με το να βλέπει σε απόσταση ασφαλείας.
Η οριοθέτηση γίνεται με προειδοποιητικό τρίγωνο, προειδοποιητικό φως (πορτοκαλί), κορύνες, σημαίες ή ότι άλλο πρόσφορο. Αφού ολοκληρώσουμε την οριοθέτηση (προσοχή το τρίγωνο δεν το τοποθετούμε στα πέντε μέτρα αλλά στα 150 μέτρα) μετά ασχολούμαστε με το συμβάν. Το ίδιο ακριβώς κάνουμε αν μια μηχανική βλάβη ή αστοχία, π.χ. ένα κλαταρισμένο ελαστικό μας αναγκάσει να σταματήσουμε εκτάκτως ή στον αυτοκινητόδρομο, ή σε επαρχιακό δρόμο.
Αν δεν μπορούμε να συνεχίσουμε την πορεία μας με αλάρμ ωσότου σταθμεύσουμε ασφαλώς, σταματάμε δεξιά και το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να απομακρυνθούμε από το κατάστρωμα του δρόμου. Αμέσως μετά οριοθετούμε το σημείο συμβάντος παραμένοντας ει δυνατόν εκτός του δρόμου σε ασφαλές σημείο, ή ελαχιστοποιώντας την παρουσία μας στο δρόμο.
Ποτέ και για κανένα λόγο δε στεκόμαστε στο κατάστρωμα του δρόμου, φωτογραφίζοντας, τηλεφωνώντας ή διαπληκτιζόμενοι. Νομοτελειακά κάποιος θα έρθει να πέσει πάνω μας, αν δεν καταφέρει με επικίνδυνη μανούβρα να μας αποφύγει τελευταία στιγμή. Φευ…
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Αναταραχή στην ασφαλιστική αγορά: Τι συμβαίνει με Εθνική Ασφαλιστική – Groupama και 20.000 πράκτορες
Bloomberg: Το υπερπολυτελές γιοτ του Πακιστανού ιδιοκτήτη της JetΟil εγκατέλειψε τις Κάννες λίγες ημέρες πριν τις κυρώσεις