Η DS Automobiles παρουσιάστηκε το 2014 ως ανεξάρτητη μάρκα, με σκοπό να επαναπροσδιορίσει την έννοια της γαλλικής πολυτέλειας στον χώρο της αυτοκίνησης. Το DS7 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017, σηματοδοτώντας την είσοδο της εταιρείας στη μεσαία κατηγορία SUV με έμφαση στη ιδιαίτερη εμφάνιση, την τεχνολογία και την άνεση. Από τότε εξελίχθηκε σε σημείο αναφοράς, προσφέροντας κορυφαία ποιότητα κύλισης και εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα για τους επιβάτες.

1

Η έκδοση Pallas Plug-In Hybrid με τετρακίνηση και 300 ίππους ενσωματώνει όλα αυτά τα στοιχεία, συνδυάζοντας τη γαλλική κομψότητα με την προηγμένη υβριδική τεχνολογία για ένα αποτέλεσμα που εντυπωσιάζει σε κάθε διαδρομή. Ταυτόχρονα με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από τις 40 χιλιάδες ευρώ απαλλάσσετε από τον εταιρικό φόρο.

To DS7 εκπέμπει πολυτέλεια και έχει τη δική του ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα. Η απαστράπτουσα εμπρός μάσκα με τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα led και τα φώτα ημέρας σε σχήμα φτερών, δημιουργούν μια δυναμική και ταυτόχρονα κομψή παρουσία. Στο πλάι του διαθέτει καθαρές γραμμές, ελαφρές καμπύλες στους θόλους, σκουρόχρωμα πίσω παράθυρα, μπάρες οροφής και πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 19″ διακριτικής σχεδίασης.


Πίσω τα εντυπωσιακά τρισδιάστατα led φωτιστικά σώματα τραβούν την προσοχή ενώ και οι δύο απολήξεις εξάτμισης σε όρθια διάταξη ενισχύουν τον δυναμικό χαρακτήρα του. Η αναγραφή AWD στην πόρτα του χώρου αποσκευών καθιστά σαφές πως πρόκειται για την έκδοση με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.


Σαλόνι υψηλής αισθητικής το εσωτερικό του. Μπαίνοντας, οδηγός και επιβάτες συναντούν ένα σύγχρονο περιβάλλον με πολυτελή υλικά, όπως Alcantara το οποίο αγκαλιάζει κάθε επιφάνεια στο ταμπλό και στις πόρτες και φυσικά τα καθίσματα αφρού υψηλής πυκνότητας. Δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος και ενσωματωμένα τα απαραίτητα κουμπιά για ρύθμιση ήχου και χειρισμό κλήσεων. Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″ με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ταξιδιού και δυνατότητα προσαρμογής στα μέτρα του οδηγού.


Η κεντρική οθόνη αφής 12,3″ για τα πολυμέσα, παρέχει πληθώρα πληροφοριών και ρυθμίσεων με μοντέρνο και ευανάγνωστο τρόπο, ενισχύοντας την αίσθηση τεχνολογίας. Συνδέεται με τη συσκευή του κινητού μας μέσω Apple CarPlay και Android Auto γεγονός που πλέον αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας για να βλέπουμε τους χάρτες και να ακούμε την αγαπημένη μας μουσική. Η περίτεχνη κεντρική κονσόλα με ιδιαίτερης σχεδίασης κουμπιά για τα παράθυρα δίνει για λίγο την αίσθηση πως έχεις μπει σε κόκπιτ αεροπλάνου ειδικά με τον επιλογέα ταχυτήτων (P,R,N,D) που είναι σε σχήμα joystick.

Εκτός από την ευκολία πρόσβασης λόγω του ύψους του και το μεγάλο άνοιγμα πόρτας που διαθέτει το DS7, είναι άνετο για όλους. Οδηγός και συνοδηγός ρυθμίζουν την θέση που επιθυμούν στο κάθισμά τους ηλεκτρικά έχοντας αρκετό χώρο για τα πόδια τους και αρκετό κενό από την οροφή, χαρίζοντας τους άνεση και πλήρη ορατότητα. Στα πίσω καθίσματα οι επιβάτες απολαμβάνουν τα ταξίδια τους με άνεση και αίσθηση πολυτέλειας.

Η απόσταση από τα εμπρός καθίσματα επιτρέπει και στους πιο ψηλούς να κάθονται αναπαυτικά ενώ η ελαφρώς κεκλιμένη πλάτη των καθισμάτων προσφέρει ξεκούραστες μετακινήσεις και άνετη στήριξη. Ο χώρος αποσκευών 541 lt με δυνατότητα να φτάσει έως και τα 1.752 lt με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, είναι ικανοποιητικός. Εδώ να σημειώσουμε πως η μπαταρία του υβριδικού συστήματος είναι τοποθετημένη στο πάτωμα της καμπίνας ώστε να μην μειώνει την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.

Το κομψό και στρογγυλεμένο καπό κρύβει από κάτω του έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακίλυνδρο βενζινοκινητήρα 1.6 lt ο οποίος συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας εδράζεται εντός του κιβωτίου 8 σχέσεων και ο άλλος στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 300 PS με μέγιστη ροπή 520 Nm. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και οι επιταχύνσεις καταιγιστικές, με άμεση απόκριση και αρκετά αθόρυβη λειτουργία ακόμη και στις υψηλότερες ταχύτητες.


Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 14,2 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 60 km όταν είναι πλήρως φορτισμένη, ότι πρέπει για τις μικρομετακινήσεις εντός πόλεως. Για μια πλήρη φόρτιση σε απλή πρίζα σπιτιού απαιτούνται από 4-7 ώρες ενώ σε φορτιστή Wallbox 32Α χρειάζεται κάτι λιγότερο από 2 ώρες. Μάλιστα υπάρχει επιλογή αν θα χρησιμοποιήσουμε την ηλεκτρική ενέργεια ή αν θέλουμε αφήνουμε το σύστημα να αποφασίσει έξυπνα για τον τρόπο διαχείρισης της μπαταρίας.


Χάρη στον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, το DS7 έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η ισχύς κατανέμεται ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης, χαρίζοντας σιγουριά και ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα ή και σε χωμάτινες διαδρομές. Έτσι εξασφαλίζεται και η επιτάχυνση 0-100km/h σε 5,9 sec, όπου για ένα ογκώδες SUV 1.836 kg είναι καλή επίδοση.


Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων συμβάλει στην ομαλή και αθόρυβη λειτουργία, με τις αλλαγές να είναι γρήγορες, όχι απότομες και σχεδόν ανεπαίσθητες καθώς σε ομαλές επιταχύνσεις δεν τις αντιλαμβάνεσαι εύκολα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του προγράμματα οδήγησης (Electric, Hybrid, Sport, AWD) προσαρμόζοντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τις ανάγκες ή και τις ορέξεις. Σε καθημερινή χρήση το κιβώτιο συνεργάζεται άρτια με το κινητήριο σύνολο, προσφέροντας ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμισμού. Ως αποτέλεσμα το DS7 κινείται με την ίδια άνεση τόσο εντός πόλεως όσο και στον αυτοκινητόδρομο ή και σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές, πάντα όμως διατηρώντας αυτή την αρχοντική αίσθηση που προσφέρει απλόχερα ως premium SUV.


Η ανάρτηση του DS7 αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα συστήματα στην κατηγορία του. Με τη βοήθεια καμερών που «διαβάζουν» τον δρόμο, το DS Active Scan Suspension ρυθμίζει αυτόματα τη σκληρότητα των αμορτισέρ, προσφέροντας κορυφαία ποιότητα κύλισης σε κάθε επιφάνεια. Στην πόλη απορροφά με μαεστρία τις ανωμαλίες. Στον αυτοκινητόδρομο παραμένει σταθερό και ήσυχο, ενώ σε πιο απαιτητικές διαδρομές χαρίζει εντυπωσιακή ακρίβεια, χωρίς να θυσιάζει την άνεση. Εμπρός γόνατα McPherson με ελικοειδή ελατήρια και τηλεσκοπικά υδραυλικά διαχειριζόμενα αμορτισέρ, ενώ πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων και ίδιου τύπου ελατήρια και αμορτισέρ.


Το τιμόνι είναι ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες και γίνεται πιο «βαρύ» καθώς αυξάνεται η ταχύτητα, ενισχύοντας την αίσθηση ασφάλειας. Η συνολική εμπειρία οδήγησης είναι εξαιρετικά ισορροπημένη, με την πολυτέλεια και την τεχνολογία να συνδυάζονται σε ένα αποτέλεσμα που δικαιολογεί απόλυτα τον premium χαρακτήρα του DS7.

Το DS7 εφοδιάζεται με μια πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων ασφαλείας. To Pack Safety περιλαμβάνει: σύστημα διατήρησης εντός της λωρίδας, προηγμένο σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης σημάτων και ορίων ταχύτητας, σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί κ.α.. Όλα αυτά τα συστήματα συμβάλλουν σε μια αίσθηση απόλυτης προστασίας. Όλα τα παραπάνω είναι «καλορυθμισμένα» ώστε να υποστηρίζουν τον οδηγό χωρίς να γίνονται παρεμβατικά, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη σε κάθε ταξίδι.


Το DS7 Plug-In Hybrid AWD με τους 300 ίππους αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση για όσους αναζητούν ένα πολυτελές SUV που συνδυάζει τεχνολογία, άνεση και δυναμισμό. Η premium αισθητική του, η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η δυνατότητα ηλεκτρικής μετακίνησης το καθιστούν ξεχωριστό. Στην Ελλάδα, μάλιστα, η συγκεκριμένη έκδοση απαλλάσσει τον αγοραστή από τον εταιρικό φόρο χρήσης, γεγονός που προσθέτει ένα σημαντικό οικονομικό πλεονέκτημα. Ανήκει στην κατηγορία των D-SUV, έχοντας απέναντί του: Ford Kuga, BYD Seal U, Toyota RAV4, Honda CR-V. To DS7 ξεχωρίζει σχεδιαστικά και προσφέρει μια γαλλική εμπειρία πολυτέλειας που μπορεί να οδηγείται κάθε μέρα. Ταυτόχρονα χάρη στη σωστή τιμολογιακή πολιτική δεν υπόκειται σε εταιρικό φόρο.


Τεχνικά χαρακτηριστικά DS7 Pallas AWD 300 PHEV
Κυβισμός: 1.598 cc
Ισχύς: 300 PS
Ροπή: 520 Nm
Κίνηση: στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο 8 σχέσεων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.593 / 1.906 / 1.625 mm
Μεταξόνιο: 2.738 mm
Χώρος αποσκευών: 541 lt -1752 lt σε διθέσια διαμόρφωση
Βάρος: 1.836 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 5,9 sec
Τελική ταχύτητα: 235 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 7,4 lt/100km
Εκπομπές CO2: 31 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: από 51.800 ευρώ (απαλλάσσεται από εταιρικό φόρο)