Η VW απολύει, μειώνει την παραγωγή και προσπαθεί να πουλήσει τα αδιάθετα οχήματα. Η Honda αποφάσισε να μπει στην κοινοπραξία Renault – Nissan – Mitsubishi δημιουργώντας έτσι μετά το VW Group, την Toyota και τη Stellantis έναν 4ο κολοσσό στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Μάλιστα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η σχετική ανακοίνωση της Renault: «Ο Όμιλος Renault παρακολουθεί τις ανακοινώσεις που έγιναν σήμερα από τη Nissan και τη Honda, οι οποίες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο. Ως κύριος μέτοχος της Nissan, ο Όμιλος Renault θα εξετάσει όλες τις επιλογές με γνώμονα το καλύτερο συμφέρον του Ομίλου και των μετόχων του. Ο Όμιλος Renault συνεχίζει να υλοποιεί τη στρατηγική του και να υλοποιεί έργα που δημιουργούν αξία για τον Όμιλο, συμπεριλαμβανομένων των έργων που έχουν ήδη ξεκινήσει εντός της Συμμαχίας».
Το ερώτημα είναι τι πιέζει τους κατασκευαστές να κάνουν τέτοιες κινήσεις; Ρίξτε μια ματιά στην σχέση αξίας – τιμής του BYD Atto3 ή στην αποδοτικότητα του Atto2 ή του Leapmotor T03. Αποτελεί απαράβατο νόμο της αγοράς για να επιβιώσεις πρέπει να είσαι ανταγωνιστικός. Η VW κάνει περικοπές και η Renault/Nissan/Mitsubishi/Honda συνασπίζονται για να φτιάξουν πιο ανταγωνιστικά προϊόντα.
Από τη στιγμή που η νέα εξηλεκτρισμένη πραγματικότητα αφαιρεί από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές το βασικό τους πλεονέκτημα, το θερμικό κινητήρα και οι Κινέζοι παράγουν τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες νομοτελειακά για να τους ανταγωνιστούν οι υπόλοιποι κατασκευαστές υποχρεώνονται σε οικονομίες κλίμακος: Συγχωνεύσεις, περικοπές, περιορισμός μοντέλων και αν χρειαστεί κλείσιμο εργοστασίων αρκεί να βγει η εξίσωση.
Είναι δεδομένο ότι σύντομα οι κατασκευαστές ευρείας παραγωγής θα περιοριστούν σε 2 ειδών οχήματα: Μικρά αυτοκίνητα πόλης και μεσαία SUV. Οτιδήποτε άλλο, σπορ, cabrio, 4χ4, σεντάν, λιμουζίνες θα αφορά ελάχιστους όγκους εξειδικευμένων κατασκευαστών ή ειδικών παραγγελιών. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει θεαματικά, ζούμε την μεγαλύτερη αλλαγή μετά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο.
Διαβάστε επίσης
Ασιατικές αγορές: Άνοδος για τις ιαπωνικές μετοχές, ισχυρά κέρδη για Nissan και Honda
Honda – Nissan: Έγινε το πρώτο βήμα για τη συγχώνευση των κολοσσών του αυτοκινήτου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ά. Γεωργιάδης: Μπλόκο στα προϊόντα κάνναβης με ψυχοτρόπες ουσίες με νέα ΚΥΑ – Επιβεβαίωση Μononews
- Τα ισχυρά bids, η επιδρομή των γερμανικών «πάντσερς» στην METLEN, η μεγάλη σύγκρουση Κόπι – Καμπουρίδη, ο εξαφανισμένος Γιαννάκης Λαβράνος, η Λούλου Ζέιν αφεντικό της Naftomar, τι συμβαίνει στο ΜΜ με τον Χατζηδάκη και η top κίνηση Πιέρ
- Νίκος Χαρδαλιάς: Επενδύσεις άνω των 180 εκατ. ευρώ για το «The Greater Athens Region»
- Παπουτσάνης: Εστίαση στα επώνυμα προϊόντα – Στο ραντάρ και νέες εξαγορές

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Δύο εκατομμύρια ευρώ σε έναν χρόνο «έχασε» το εμβληματικό ακίνητο στην Αρεοπαγίτου που ανήκε κάποτε στον «Έλληνα Μπάφετ»
ΔΑΑ: Οι περσινές αμοιβές των 2,13 εκατ. ευρώ στον CEO Γιάννη Παράσχη και τα νέα παχυλά μπόνους στα στελέχη

One & Only Kea: Εξώδικα στη Redex από τους ιδιοκτήτες ενόψει… συμβιβασμού για τα χρέη – Αποκλειστικό mononews

Γιατί και οι 9 είναι υπέροχες, η δίψα για τράπεζες και METLEN, η επιμονή Μυτιληναίου, το νέο επεισόδιο στη μάχη Καμπουρίδη-Κοπελούζου, η πρώτη νίκη Παπασταύρου, ο ασταμάτητος Στάσσης, η Βρεττού στο Ελληνικό, ο Δένδιας και το μνημείο Πεσόντων, και οι νέες business της Λούλου Ζέιν
