• AUTO

    Το νέο Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio είναι μια ιταλική πρόκληση 505 ίππων

    Alfa Romeo


    Η αγορά ενός πολυτελούς sedan υψηλής απόδοσης δεν είναι δύσκολη, καθώς αν έχετε τα οικονομικά μέσα μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε μια πληθώρα υπέροχων αυτοκινήτων, όπως: Mercedes, Lexus, Audi, Cadillac, BMW.

    Οι Γερμανοί κατασκεύασαν το αθλητικό sedan και το διέδωσαν στην Αμερική το 1970. Έκτοτε η BMW βελτίωσε και εξέλιξε την ιδέα αυτή, φτιάχνοντας τα ιδανικά αυτοκίνητα του είδους: 3 Series και M-Sport M3. Επομένως, αν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα τέτοιο μοντέλο, έχει προφανείς επιλογές. Επειδή, όμως, οι προεπιλογές στη ζωή φαντάζουν πολλές φορές βαρετές, έρχεται το νέο Alfa Romeo για να αλλάξει τα δεδομένα!

    Το δημοφιλές ιταλικό brand της αυτοκινητοβιομηχανίας επιστρέφει στις ΗΠΑ μετά από πολλά χρόνια απουσίας. Τα παλιά μοντέλα της Alfa ήταν πάρα πολύ κομψά, αλλά όχι απολύτως αξιόπιστα. Οι οπαδοί της την υποστήριξαν μέχρι το τέλος, μα στη συνέχεια τους κέρδισαν άλλες μάρκες, που μπορούσαν να τους προσφέρουν εκείνη την πολύτιμη αξιοπιστία, όπως τα γερμανικά και τα ιαπωνικά αυτοκίνητα.

    Η Alfa ξεκίνησε με το μικρό και περίεργο 4C, που έμοιαζε με ένα μικρό Ferrari. Τώρα, με τη εισαγωγή του Giulia παρουσιάζει ένα σωστό αθλητικό sedan! Η εταιρεία αυτοκινητοβιομηχανίας μόλις ξεκίνησε να πουλάει το νέο της μοντέλο και να ανταγωνίζεται πολύ έντονα, αφού φέρει νέα, φρέσκα και ανανεωμένα χαρακτηριστικά, τα αντίστοιχα αυτοκίνητα του είδους.

    Αν, μάλιστα, προσθέσετε και το “Quadrifoglio” στην ονομασία του νέου Alfa Romeo, που σημαίνει “τετράφυλλο τριφύλλι” στα ιταλικά, θα έχετε τον ολοκληρωμένο ορισμό του μοντέλου. Ο ειδικός Michael Banovsky αποδίδει τον χαρακτηρισμό αυτό στην καλή τύχη και υποστηρίζει, παράλληλα, πως το πράσινο σήμα στο Giulia Quadrifoglio προσθέτει κάτι ιδιαίτερο στο καινούργιο και αναβαθμισμένων επιδόσεων αμάξι.

    Με 505 ίππους και τιμή που κυμαίνεται στις 65.000 ευρώ, τι έχει να ζηλέψει το Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio από τα BMW M αυτοκίνητα;

    Το παλιό 4C…We got out first taste of Alfa's return to America with the 4C, a taut little mid-engine roadster that's like a shrunken-down Ferrari.

    …και το εξελιγμένο Giulia Quadrifoglio!
    Alfa Romeo Guilia 6

    It's a handsome ride, with just enough Italian panache to make it stand apart from the BMWs and Audis of the world. The roof is carbon fiber, too.Our Giulia was given the Quadrifoglio treatment and has the four-leaf-clover badge to prove it. Such a beautiful and whimsical touch! Of course, there's some tragedy in this heritage.If the Giulia has a design flaw, it's the car's rear. Not terribly inspiring.You can see a dash of carbon fiber on that mini-spoiler mounted to the trunk deck.They're attached to this, the Giulia Quadrifoglio's engine — a 2.9-liter, 505-horsepower twin-turbo V-6 that's effectively a Ferrari V-8 with two cylinders lopped off. The Quadro Giulia makes a lot more horsepower than the base four-cylinder turbo version's 276.
    The cockpit is fairly no-nonsense, with easy-to-use controls and a comfortable, well-bolstered driver's seat.The rear seats are equally comfy, but as with most sports sedans, legroom isn't copious.The lightweight carbon-fiber hood is sculpted, and, like those of so many luxury cars these days, the headlights are narrow, somewhat menacing slits.



    ΣΧΟΛΙΑ