H γερμανική εταιρεία ξεκαθαρίζει πως το μέλλον της Mercedes-AMG είναι ηλεκτρικό, υψηλής απόδοσης και μεγαλύτερης δύναμης.
Θυμάμαι το 2014 τον τότε διευθυντή μηχανολογίας, της Mercedes F1, Πάντι Λόου να μας λέει στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης (Μπαχρέιν) πως δύσκολα η υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη F1, θα μεταφερθεί αυτούσια στην γραμμή παραγωγής των συμβατικών αυτοκινήτων.
Εκείνη την εποχή από τα κύρια εξαρτήματα της υβριδικής μηχανής φάνταζε και φαντάζει πιο εξωτικό το MGU-H. To Motor Generator Unit Heat είναι ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας που εδράζεται πάνω στον άξονα του turbo. Περιστρέφεται με 125.000rpm και αντί να «πετάγεται» η ενέργεια στη βαλβίδα ανακούφισης όταν αφήνει το γκάζι ο οδηγός στο τέλος της ευθείας, μετατρέπεται σε ηλεκτρική και αποθηκεύεται στην μπαταρία.
Όπως αποκάλυψαν οι τεχνικοί της AMG η επόμενη γενιά μοντέλων θα έχει τέτοιο ηλεκτροκινητήρα πάνω στον υπερτροφοδότη. Η εξέλιξη γίνεται σε συνεργασία με την Garrett Motion, και η λύση κατευθείαν από τη F1 εξαλείφει τελείως τα προβλήματα υστέρησης στις χαμηλές στροφές (μεγάλη πτερωτή) ή ισχύος στις υψηλές στροφές (μικρή πτερωτή).
Το μέγεθος αυτού του ηλεκτροκινητήρα όπως μπορείτε να δείτε και στο σχέδιο είναι περίπου 4 εκατοστά. Πιάνει στον άξονα ανάμεσα στις πτερωτές της τουρμπίνας και του συμπιεστή. Ελέγχεται ηλεκτρονικά και περιστρέφει το συμπιεστή πριν πιάσει το κρίσιμο μέγεθος πίεσης η ροή καυσαερίων. Έτσι βελτιώνεται η απόκριση σε όλο το φάσμα στροφών και εξαφανίζεται η υστέρηση. Ο θερμικός κινητήρας αποκρίνεται πιο άμεσα στο πάτημα του γκαζιού και η αίσθηση οδήγησης γίνεται πιο ακριβής και γραμμική.
Η διαθέσιμη ροπή στις χαμηλές στροφές, βελτιώνει και την επιτάχυνση από στάση. Ακόμη κι όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι η πίεση στο turbo διατηρείται και μαζί και η άμεση απόκριση. Ο ηλεκτροκινητήρας που περιστρέφεται ως και τις 170,000 rpm, συνδυάζεται με σύστημα 48V και κύκλωμα ψύξης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φωτιά στην Παλαιά Φώκαια: Σε 40 απεγκλωβισμούς κατοίκων προχώρησε η ΕΛΑΣ
- Μελίνα Τραυλού: Σύμβαση του Χονγκ Κονγκ – Ένα Ορόσημο για την Βιώσιμη Ανακύκλωση Πλοίων
- Erma Tech Group: Ο νέος όμιλος – από έξι εταιρείες – ηγέτης στις ολοκληρωμένες λύσεις για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας
- Γενική Συνέλευση ΣΕΠΕ – Εκλογές Αιρετών Οργάνων

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Οικογένεια Λάτση: Αγόρασε το 51,04% της εισηγμένης στο Nasdaq EuroHoldings του Αριστείδη Πίττα με 12,90 δολάρια ανά μετοχή
Latsco Shipping (Πάρης Κασιδόκωστας – Λάτσης): Παρήγγειλε δύο πλοία containerships στην Κίνα αξίας 62 εκατ. δολαρίων
