Περισσότερες από 300 πατέντες έχουν κατατεθεί στο Megane E-Tech για τη σχεδίαση του αυτοκινήτου και της πλατφόρμας του.
Σε αυτό το Renault Story, ο Sofiane Amaanan, Project Manager Ανάπτυξης και Καινοτομίας στο τμήμα Μηχανολογίας Οχημάτων και Projects, εξηγεί πώς βελτίωσε την ηχομόνωση στο Megane E-TECH Electric χάρη σε ένα νέο υλικό που είναι έξυπνα τοποθετημένο μεταξύ του δαπέδου του αυτοκινήτου και της μπαταρίας.
Στο νέο Megane E-TECH Electric, δεν μπορεί κανείς παρά να εκτιμήσει πόσο αθόρυβα είναι όλα. Είναι σαν να ταξιδεύεις μέσα σε μία κάψουλα. Πέρα από το γεγονός ότι οι ηλεκτροκινητήρες είναι εκ κατασκευής αθόρυβοι, το εσωτερικό συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του στην τέλεια ηχομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους.
«Για να βελτιώσουμε την ακουστική του αυτοκινήτου εξοικονομώντας παράλληλα και χώρο μεταξύ του δαπέδου και της μπαταρίας του, αντικαταστήσαμε τα δύο βαρύτερα τμήματα του δαπέδου με ένα νέο αφρώδες υλικό απορρόφησης των κραδασμών. Η λύση αυτή αποτελείται από ένα μονοκόμματο τμήμα που καλύπτει πλήρως την μπαταρία και συμβάλλει στην αναβάθμιση της ηχομόνωσης στην καμπίνα των επιβατών. Το εσωτερικό θυμίζει πραγματική κάψουλα απομόνωσης».

Η νέα λύση που υιοθετείται για την ηχομόνωση του νέου Megane E-TECH Electric συγκεντρώνει ένα πλήθος πλεονεκτημάτων όπως:
• Ένα βελτιωμένο επίπεδο ηχομόνωσης του αυτοκίνητου (-10dB)
• Καλύτερους χώρους για τους επιβάτες
• Βελτιωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας
• Πάνω από 3 κιλά περιορισμό του συνολικού βάρους

Οι υπεύθυνοι πίσω από τη σύγχρονη αυτή εφαρμογή, αφαίρεσαν τα παλιά ηχομονωτικά υλικά που βρίσκονταν κάτω από τη μοκέτα του δαπέδου – συμπεριλαμβανομένης και μεγάλης ποσότητας ρητίνης – τοποθετώντας κάτω από το πάνελ του δαπέδου του νέου Megane E-TECH Electric, έναν νέο πατενταρισμένο αφρώδες υλικό απορρόφησης κραδασμών.
Ο αφρός προσαρμόζεται τέλεια στο σχήμα του δαπέδου στην πάνω πλευρά και στη δομή του περιβλήματος της μπαταρίας από κάτω.
Όταν συμπιέζεται, απορροφά τους κραδασμούς για να μειώσει την ποσότητα των ηχητικών κυμάτων που διαχέονται στο πάτωμα, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της ησυχίας μέσα στο χώρο επιβατών.
Ο πρωτοποριακός αυτός αφρός έδωσε επίσης τη δυνατότητα στους μηχανικούς να περιορίσουν το πάχος του δαπέδου, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για τους επιβάτες, αλλά και να μειωθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, γεγονός το οποίο εξασφαλίζει καλύτερη ενεργειακή απόδοση, άρα και μεγαλύτερη αυτονομία.
Διαβάστε επίσης:
Renault: Αυξάνει τον στόχο για την κερδοφορία του 2022
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Επιστροφή δύο ενοικίων σε εργαζόμενους στην επαρχία, νέοι περιορισμοί στο AirBnb και επιδοτήσεις ανακαινίσεων: Τι σημαίνουν τα νέα μέτρα για τους πολίτες
- Λεωφορεία: Στάση εργασίας σήμερα 11:00 – 17:00 λόγω Γενικής Συνέλευσης των εργαζομένων
- Τραμπ: Aνακηρύσσει την κυβέρνηση της Βενεζουέλας «ξένη τρομοκρατική οργάνωση»
- Πράτο: Δολοφονίες, μαφία, εμπρησμοί – H σκοτεινή πλευρά της μόδας στην καρδιά της Ευρώπης
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Το ράλι των 12, τo smart money στην Ελλάκτωρ, ο Μπουτσικάκης και η μεγάλη δουλειά των ΕΑΣ, οι… ομοτράπεζοι Δένδιας – Γεραπετρίτης, τα ψώνια του εφοπλιστή Αγγέλου, οι νέες business της Μπενρουμπή, οι «ανιψούλες» του υπουργού και ο rich γάμος στο Ciragan με… IBAN
Στο τραπέζι επέκταση της φορολογικής έκπτωσης 50% για γιατρούς του ΕΣΥ που επιστρέφουν από το εξωτερικό