Το N°4 διαθέτει πλήρως ανασχεδιασμένη, εμπρόσθια όψη, όπου η τεχνολογία και η κομψότητα αντικατοπτρίζονται σε έναν σχεδιασμό γεμάτο αυτοπεποίθηση. Η νέα μάσκα, φιλοξενεί μια χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή εμπνευσμένη από το N°8.

Η φωτεινή δέσμη εκτείνεται από τα άκρα του προφυλακτήρα και συγκλίνει προς το φωτιζόμενο λογότυπο DS στο κέντρο, προσδίδοντας στο N°4 μοναδική παρουσία και εκφραστική εμφάνιση. Αυτή η νέα εμπρόσθια όψη με τη θεαματική φωτεινή υπογραφή υιοθετείται σε όλη τη γκάμα, ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης ή έκδοσης. Με μήκος 4,40μ, πλάτος 1,87μ και ύψος 1,47μ, το DS N°4 έχει μοναδικές αναλογίες, αποπνέοντας δυναμισμό και κομψότητα.

1

Το προφίλ του συνδυάζει ρευστότητα και ένταση με μυώδεις γραμμές που του χαρίζουν μοναδική ισορροπία. Οι αναδυόμενες χειρολαβές των θυρών εναρμονίζονται άψογα με τις ανάγλυφες πλευρές τονίζοντας την καθαρότητα του σχεδιασμού. Τοποθετημένο σε τροχούς μεγάλης διαμέτρου (720 mm), το N°4 επιβάλλεται με φυσικό τρόπο και ενισχύει την οπτική του παρουσία.

Η αναλογία αμαξώματος-τροχών, μοναδική για την κατηγορία των premium hatchback, του προσδίδει σπορ, δυναμικό και αποδοτικό σχήμα. Όλοι οι κινητήρες συνοδεύονται από ζάντες 19 ιντσών, ενώ προαιρετικά για την έκδοση plug-in hybrid διατίθενται και αποκλειστικές ζάντες 20 ιντσών. Τα 100% LED πίσω φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν ένα νέο κάλυμμα ‘Dark Chrome’, το οποίο ενισχύεται από το χαραγμένο με λέιζερ ανάγλυφο εσωτερικό τους, αιχμαλωτίζοντας το φως και δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα.

DS N°4

Από το λανσάρισμα, το N°4 θα προσφέρει μια νέα και πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα. Το μοναδικό στην κατηγορία του που προσφέρει τρεις εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες για όλες τις χρήσεις: υβριδικό, plug-in υβριδικό και 100% ηλεκτρικό.

Το N°4 E-Tense σηματοδοτεί ένα νέο βήμα στην ενεργειακή μετάβαση της DS Automobiles, με ένα 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει αυτονομία 450 km (συνδυασμένος κύκλος WLTP) και υψηλές επιδόσεις με ισχύ 156kw (213PS) και 343 Nm ροπής. Το N°4 E-Tense διαθέτει μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 58,3 kWh με χημική σύσταση εμπλουτισμένη με νικέλιο, για βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης διατηρώντας παράλληλα τον συμπαγή σχεδιασμό. Το σύστημα θερμικής διαχείρισης, περιλαμβάνει νέα αντλία θερμότητας και μεγαλύτερα εξαρτήματα ψύξης/θέρμανσης, για να παρέχει καλύτερη απόδοση και άνεση.

Επίσης διαθέτει τρεις λειτουργίες επιβράδυνσης που είναι διαθέσιμες μέσω paddles πίσω από το τιμόνι: D για χαμηλή ανάκτηση ενέργειας, B για μέτρια ανάκτηση ενέργειας και B+ για αυξημένη ανάκτηση ενέργειας. Το N°4 E-Tense μπορεί να δεχτεί ισχύ φόρτισης DC έως 120 kW. Σε ένα σημείο ταχείας φόρτισης, μπορεί να φορτίσει από 20 έως 80% σε περίπου 30 λεπτά ή να ανακτήσει αυτονομία 100 km σε 11 λεπτά.

DS N°4

Η DS Automobiles παρουσιάζει επίσης μια νέα γενιά plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης με το N°4 plug-in hybrid, προσφέροντας 30% καλύτερη ηλεκτρική αυτονομία σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 180PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 91 kw(125PS), ενσωματωμένο σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT7, σχεδιασμένο για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και των επιδόσεων. Με συνδυαστική ισχύ 225 ίππων και ροπή 360 Nm, το N°4 plug-in hybrid προσφέρει αξιοσημείωτη επιτάχυνση, από τα 0 στα 100 km/h σε 7,1 sec.

Χάρη στη νέα μπαταρία καθαρής χωρητικότητας 14,6 kWh, το N°4 plug-in hybrid μπορεί να διανύσει έως και 81 km (συνδυασμένη αυτονομία WLTP) σε 100% ηλεκτρική λειτουργία (+30% σε σχέση με πριν) πριν μεταβεί σε υβριδική λειτουργία.

Με συνολική ισχύ 145 hp, το N°4 hybrid συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων απόδοσης 136 hp με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (29 PS), ενσωματωμένο απευθείας στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Με αυτή τη έξυπνη υβριδική αρχιτεκτονική, χωρίς πολύπλοκα συστήματα και υψηλές τάσεις, το N°4 hybrid μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά έως και 50% του χρόνου αστικής χρήσης. Είναι αυτοφορτιζόμενο και ανακτά ενέργεια για να τροφοδοτήσει την μπαταρία του από την επιβράδυνση και πέδηση. Με 230 Nm ροπής, εξασφαλίζει επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές CO₂ (από 116 g/km), εξασφαλίζοντας καλή αποδοτικότητα.

DS N°4

Στο εσωτερικό, η ατμόσφαιρα ενισχύεται από τα ανάγλυφα ένθετα «Clous de Paris», ένα φινίρισμα εμπνευσμένο από την υψηλή ωρολογοποιία. Αυτή η τεχνοτροπία ακριβείας ενισχύει την εκλεπτυσμένη αισθητική του κόκπιτ. Μπροστά από τον οδηγό, ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων υψηλής ευκρίνειας 10,25 ιντσών, προσφέρει καλύτερη αναγνωσιμότητα και ηρεμία στην οδήγηση, σε συνδυασμό με το σύστημα DS extended head up display.

Στο κέντρο του ταμπλό, μια δεύτερη οθόνη 10 ιντσών εξυπηρετεί τη λειτουργία του infotainment μέσω του συστήματος DS iris system. Το καθαρό και “μινιμαλιστικό” φινίρισμα συνεχίζεται με το DS AIR (αόρατοι αεραγωγοί), ένα σύστημα κλιματισμού που έχει σχεδιαστεί για να είναι συμπαγές και αποδοτικό. Οι εξαιρετικά λεπτοί κεντρικοί αεραγωγοί του, πολύ διακριτικά τοποθετημένοι, κρύβουν αόρατα πτερύγια για μια κομψή και ενιαία εμφάνιση.

DS N°4

Το εσωτερικό ντύνεται με υφάσματα και καμβά υψηλής ποιότητας (προδιαγραφές PALLAS) και επίσης Alcantara (προδιαγραφές ÉTOILE) που καλύπτουν γενναιόδωρα το ταμπλό, τα πάνελ των θυρών και την κεντρική κονσόλα, δημιουργώντας μια ζεστή και καθηλωτική ατμόσφαιρα. Τα καθίσματα από δέρμα Nappa Criollo με σχεδίαση μπρασελέ ρολογιού, τα διακοσμητικά από ξύλο Brown Ash και οι μεγάλες επιφάνειες από μαλακό δέρμα Nappa ενισχύουν τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα. Οι μαργαριταρένιες ραφές, χαρακτηριστικό αποκλειστικό της DS Automobiles, παραμένουν ως διακριτική αλλά εμβληματική λεπτομέρεια.

Η ηχητική εμπειρία με το προαιρετικό ηχοσύστημα FOCAL Electra, το οποίο διαθέτει 14 ηχεία και ισχύ 690 Watt, ξεχωρίζει. Σε συνδυασμό με ηχομονωτικά εμπρός και πίσω πλευρικά κρύσταλλα (στάνταρ σε όλη τη γκάμα), εξασφαλίζεται ήχος υψηλής καθαρότητας και εξαιρετική ηχομόνωση.

DS N°4

Με μεταξόνιο 2,67m και πλάτος 1,87m, το N°4 παρέχει άνεση, αλλά και άφθονο αποθηκευτικό χώρο. Τα εμπρός καθίσματα, που διατίθενται με λειτουργίες θέρμανσης, ψύξης και μασάζ στις εκδόσεις με δερμάτινη επένδυση, ακολουθούν μια ξεχωριστή προσέγγιση. Κατασκευασμένα από αφρό υψηλής πυκνότητας, προσφέρουν στήριξη και εξαιρετική άνεση χάρη στη φαρδιά επιφάνειά τους.

Ο χώρος αποσκευών του N°4 είναι επίσης σημαντικός: 430lt για την έκδοση hybrid, 360lt για το N°4 plug-in hybrid και 390lt για το νέο 100% ηλεκτρικό N°4 E-Tense. Με ιδανικό μέγεθος και αρκετά χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, έχει εύκολη πρόσβαση και μπορεί να ανοίξει με ηλεκτρική λειτουργία hands-free.  Το N°4 βασίζεται στη αρθρωτή πλατφόρμα EMP2, η οποία σχεδιάστηκε για να υποστηρίζει πολλαπλούς τύπους συστημάτων κίνησης, διατηρώντας εξαιρετική οδική συμπεριφορά και άνεση. Αυτή η προηγμένη αρχιτεκτονική περιλαμβάνει τεχνικές όπως το weld-bonding — μια μέθοδος που συνδυάζει 34 μέτρα συγκολλητικής κόλλας και πολλαπλά σημεία συγκόλλησης για αυξημένη ακαμψία και ακρίβεια στο σασί.

DS N°4

Η ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης έχουν ρυθμιστεί με έμφαση στην παροχή μοναδικής οδηγικής αίσθησης, σήμα κατατεθέν της DS. Οι μηχανικοί της Μάρκας κατάφεραν να πετύχουν έναν εξαιρετικό συνδυασμό άνεσης και δυναμισμού.

Πάντα κοντά στις ανάγκες του οδηγού, το DS N°4 εξοπλίζεται με το DS drive assist 2.0, προσφέροντας εμπειρία ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Το σύστημα υποστηρίζει  ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας και προσπέραση, καθώς και σύσταση ταχύτητας βάσει της αναγνώρισης οδικών σημάτων. Οι προβολείς DS matrix led vision του N°4 αποτελούνται από τρεις LED μονάδες που προσαρμόζονται αυτόματα στις κυκλοφοριακές συνθήκες, τη γωνία του τιμονιού, την ταχύτητα και τον καιρό. Οι προβολείς επιτρέπουν συνεχή χρήση μεγάλης σκάλας χωρίς να θαμπώνουν τους άλλους οδηγούς και έχουν εμβέλεια 300 μέτρων.

Επιπλέον, το N°4 διαθέτει DS extended head up display, μια πρωτοποριακή τεχνολογία που προβάλλει πληροφορίες απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού σε διαγώνιο 21 ιντσών. Αυτή η εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας επιτρέπει την προβολή ταχύτητας, συστημάτων υποβοήθησης, πλοήγησης, ειδοποιήσεων και πολυμέσων, χωρίς ο οδηγός να απομακρύνει το βλέμμα του από τον δρόμο. Το νέο DS N°4 θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το φθινόπωρο του 2025.