Το μονοθέσιο της Mercedes με το Νο 63 βρέθηκε ελλιποβαρές για 1.5kg, έτσι η νίκη πήγε στο Λιούις Χάμιλτον.
Το Βελγικό GP ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας που ολοκληρώθηκε με το Τζόρτζ Ράσελ να πανηγυρίζει τη 2η φετινή του νίκη που ήρθε ως αποτέλεσμα ενός ρίσκου που πήρε στη στρατηγική του, πραγματοποιώντας ένα πιτ στοπ λιγότερο. Ο Βρετανός άλλαξε λάστιχα στο 10ο γύρο από μέση (C3) σε σκληρή γόμα (C2) και διένυσε 34 γύρους με τη γόμα αυτή. Κατάφερε να κρατήσει πίσω του το Χάμιλτον που είχε πιο φρέσκα λάστιχα και πήρε μια νίκη που ακυρώθηκε αμέσως μετά. Ο λόγος ότι το μονοθέσιό του βρέθηκε 1.5kg πιο ελαφρύ από το όριο (798kg).
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Λεκλέρκ να διατηρεί την πρώτη θέση και το Χάμιλτον να παίρνει τη 2η από το Πέρεζ. Ο Πιάστρι κατάφερε να κρατηθεί πίσω τους, ενώ ο Νόρις έχασε θέσεις από την εξωτερική, εν τέλει τον πέρασαν και οι Ράσελ, Σάινθ ο Βρετανός εκκινούσε 4ος και στον πρώτο γύρο ήταν 7ος. Στον 3ο γύρο με τη βοήθεια του drs ο Χάμιλτον πέρασε μπροστά και έφταιξε μια διαφορά ασφαλείας από το Λεκλέρκ. Πιο πίσω ο Φερστάπεν που εκκινούσε 11ος πέρασε τους Οκόν, Άλμπον, Αλόνσο και ανέβηκε 8ος.
Το χορό των πιτ στοπ για τους πρωτοπόρους προσπαθώντας να κάνει undercut τον άνοιξε ο Ράσελ στον 10ο γύρο. Εν τέλει ο Βρετανός που «ψάχνονταν» να κάνει τη διαφορά μέσω στρατηγικής δεν έκανε άλλη αλλαγή. Έβγαλε τη μέση γόμα, έβαλε τη σκληρή και πήγε ως το τέλος. Αυτό του έδωσε προσωρινά τη νίκη, εν τέλει όμως μηδενίστηκε γιατί πιάστηκε υπέρβαρος.
Οι Σάινθ που είχε εκκινήσει με τη σκληρή γόμα (20στο γύρο) και ο Νόρις (15ο γύρο) άργησαν να μπουν στα πιτ, αυτό τους έφερε σε δυσχερή θέση και τους έριξε πιο πίσω. Ο Χάμιλτον με το Λεκλέρκ είχαν τη μάχη της 1ης θέσης, ενώ πίσω τους ο Πέρεζ έχανε θέσεις. Αρχικά τον πέρασε ο Πιάστρι και μετά ο Ράσελ εν τέλει και ο Φερστάπεν. Ο Σάινθ υποχρεώθηκε από την ομάδα να μπει εκ νέου στα πιτ, 8 γύρους μετά την πρώτη του αλλαγή ενώ πέταγε με τη μέση γόμα. Αυτό έγινε ενώ τον πίεζε ο Χάμιλτον. Αν ο Ισπανός είχε μείνει εκεί και έδινε την ευκαιρία στο Λεκλέρκ να πάρει drs από το Χάμιλτον, ίσως η έκβαση του αγώνα να ήταν τελείως διαφορετική.
Προς το τέλος ο Χάμιλτον έφτασε το Ράσελ αλλά δεν μπόρεσε να τον περάσει. Εν τέλει είναι όμως νικητής καθώς ο Ράσελ μηδενίστηκε. Στο βάθρο βρίσκονται επίσης οι Πιάστρι και Λεκλέρκ ενώ ο Φερστάπεν κατάφερε να τερματίσει 4ος. Μετά την ανακοίνωση της απόφασης ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Τότο Βολφ τόνισε: «Πρέπει να δεχτούμε την απόφαση των αγωνοδικών. Το λάθος έγινε, πρέπει να μάθουμε από αυτό. Ως ομάδα υπάρχουν θετικά να κρατήσουμε, προφανώς για τον Τζορτζ είναι ένα τεράστιο πλήγμα». H Mercedes έχει κερδίσει τους 3 από τους 4 τελευταίους αγώνες σε Αυστρία, Βρετανία και Βέλγιο.
Η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Η βαθμολογία των οδηγών διαμορφώθηκε ως εξής:
Η βαθμολογία των κατασκευαστών διαμορφώθηκε ως εξής:
Επόμενος αγώνας το Ολλανδικό GP στις 25/8.
Διαβάστε επίσης:
Συνάντηση Μ.Χαρακόπουλου με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστα Τσιάρα
Επικοινωνία Μακρόν – Νετανιάχου με φόντο την επίθεση της Χεζμπολάχ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ideal: Δεύτερη περίοδος εκτοκισμού ομολογιακού
- Hershey: Ο βασικός μέτοχος απορρίπτει την προσφορά της Mondelez ως «πολύ χαμηλή»
- FΙFA: Σε 3 +3 χώρες το Μούντιαλ του 2030 – Στην Σαουδική Αραβία το 2034
- Βόρεια Μακεδονία: Αναβλήθηκε η απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου για την χρήση της αλβανικής γλώσσας