Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ είναι αναμφίβολα ένα από τα κορυφαία ταλέντα της εποχής του. Με ξεχωριστή ικανότητα στη διαχείριση ελαστικών αλλά και στις κατατακτήριες δοκιμές ο Γερμανός οδηγός είδε την καριέρα του να οροθετείται λόγω του ύψους του : 185cm. Συν το χρόνο βέβαια τα δεδομένα άλλαξαν τα μονοθέσια μεγάλωσαν, βάρυναν και το ύψος του Χούλκενμπεργκ δεν έχει πλέον τόσο βαρύνουσα αρνητική σημασία. Πλέον στη F1 πρωταγωνιστούν και άλλοι ψηλοί οδηγοί όπως ο Ράσελ, ο Άλμπον, ο Μπέαρμαν. Ο Χούλκενμπεργκ λόγω εμπειρίας πλέον αποτελεί επιλογή της Audi για την είσοδό της στη F1.
Στο Σίλβερστον εκκινούσε 19ος και κατάφερε ν’ ανέβει στο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του: «Είμαι ενθουσιασμένος — αυτή είναι μια τόσο ξεχωριστή μέρα για την ομάδα και για μένα προσωπικά. Αυτή η αίσθηση του πρώτου βάθρου, δεν μπορώ να την εκφράσω με λόγια. Ήταν ένας τόσο έντονος αγώνας με συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, και πάντα νιώθεις ότι βρίσκεσαι στα όρια. Πήραμε τις σωστές αποφάσεις, ειδικά καθυστερώντας να βάλουμε σλικ αυτή η απόφαση ήταν καθοριστική και έκανε όλη τη διαφορά. Η μάχη με τον Λιούις στο τελευταίο μέρος του αγώνα ήταν πραγματικά έντονη. Μείωνε τη διαφορά, αλλά κατάφερα να τον κρατήσω πίσω και μάλιστα να απομακρυνθώ λίγο καθώς τα ελαστικά “έπιασαν” απόδοση. Νομίζω ότι αν ήταν αγώνας σε στεγνή πίστα, η μέρα θα ήταν πολύ διαφορετική για εμάς, αλλά εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο τις συνθήκες και αρπάξαμε κάθε ευκαιρία».
Ο Χούλκενμπεργκ εκκινούσε από την τελευταία σειρά αλλά από τον πρώτο κιόλας γύρο βρέθηκε στην 11 θέση καθώς έκανε καλή εκκίνηση. Επιπλέον κάποιοι οδηγοί έπεσαν πίσω γιατί επέλεξαν να βάλουν σλικ ελαστικά μετά το γύρο σχηματισμού. Στο 2ο γύρο μπήκε και ο Αντονέλι για σλικ ελαστικά οπότε ο Χούλκενμπεργκ ανέβηκε 10ος. Στον 9ο γύρο ο Γερμανός επιλέγει να κάνει την πρώτη αλλαγή για φρέσκο σετ ενδιάμεσων ελαστικών, έτσι πέφτει 16ος. Το παράδειγμά του ακολουθούν οι περισσότεροι στους δυο επόμενους γύρους οπότε ο Χούλκενμπεργκ βρίσκεται 5ος στον 13ο γύρο. Διατηρεί τη θέση ως τον 20στο γύρο όπου το λάθος του Φερστάπεν, ρίχνει τον Ολλανδό πιο πίσω έτσι ο Χούλκενμπεργκ ανεβαίνει 4ος. Μπροστά του έχει τον Στρολ που καταφέρνει να περάσει στον 34ο γύρο. Έτσι ανεβαίνει 3ος.
O Χούλκενμπεργκ έχει ιδιαίτερη ικανότητα στη διαχείριση ελαστικών. Κατάφερε να βγάλει 33 γύρους με το ίδιο σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Μαζί με το Νόρις ήταν οι δυο οδηγοί που διατήρησαν περισσότερο το ίδιο σετ ελαστικών. Ο Νόρις κέρδισε τον αγώνα. Εν τέλει η ομάδα αποφασίζει να τον καλέσει για να βάλει σλικ ελαστικά στον 42ο γύρο, και χάρη στο αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλάζει χωρίς να χάσει θέση. Τους τελευταίους 10 γύρους κατάφερε να έχει ρυθμό ικανό να κρατήσει πίσω του το Χάμιλτον ο οποίος με την πιο γρήγορη μαλακή γόμα πάλευε με τη νευρική Ferrari για να παραμείνει εντός πίστας.

Μιλώντας σχετικά, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Τζόναθαν Ουίτλι, τόνισε: «Το να ξεκινάς από την τελευταία θέση και να τερματίζεις στο βάθρο ειλικρινά μοιάζει κάπως σουρεαλιστικό. Θα χρειαστούν λίγες μέρες, λίγες στιγμές, για να επεξεργαστώ τα πάντα και να το συνειδητοποιήσω πλήρως. Ήταν μια εξαιρετική ομαδική προσπάθεια από την αρχή μέχρι το τέλος, και είμαι πραγματικά περήφανος για όσα πετύχαμε μαζί. Τώρα, έχουμε δύο εβδομάδες για να το απολαύσουμε και να το γιορτάσουμε σωστά πριν επιστρέψουμε στη δουλειά – και να ολοκληρώσουμε το πρώτο μισό της σεζόν με τον καλύτερο τρόπο».

Ο Χούλκενμπεργκ πέρασε στην ιστορία της F1 ως ο οδηγός που περίμενε περισσότερο πριν ανέβει στο βάθρο. Προσμετρά 239 εκκινήσεις. Αντίστοιχα η τελευταία φορά που η Sauber βρέθηκε στο βάθρο ήταν στην Ιαπωνία το 2012 με τον Καμούι Κομπαγιάσι. Προφανώς η ομάδα έχει αρχίσει να βελτιώνεται σε επιμέρους τομείς όπως η στρατηγική αλλά και η ταχύτητα των αλλαγών στα πιτ καθώς προχωρά ο μετασχηματισμός σε Audi υπό την καθοδήγηση του αγωνιστικού διευθυντή Τζόναθαν Ουίτλι αλλά και του επικεφαλής Ματία Μπινότο. Αμφότεροι είναι πολύπειροι μηχανικοί με επιτυχίες σε Red Bull και Ferrari αντίστοιχα.
Διαβάστε επίσης:
Οδηγούμε την BMW i4 xDrive40 Gran Coupe
F1 Βρετανία: Εικόνες με φόντο τη βροχή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρηματιστήριο: Ξεκίνησε με πτώση και κοιτάζει πια τις 1930 μονάδες, με γύρισμα στην Άλφα, πάρτι στην Όπτιμα και άνοδο στην Aegean
- Χτίζοντας το μέλλον με καινοτομία και σταθερή στήριξη
- Βίντεο μέσα από το πλοίο του εφοπλιστή Μποδούρογλου που «χτύπησαν» οι Χούθι
- Πετρέλαιο Λιβύης: «Μάχη γιγάντων» για 22 περιοχές εξερεύνησης και ανάπτυξης – Συμφωνία με BP
