• AUTO

    F1 Ιταλία: Ταχύτερος ο Σάινθ στα ελεύθερα!

    Carlos Sainz, Ferrari SF-23

    Carlos Sainz, Ferrari SF-23 Andy Hone / LAT Images


    Οι τιφόζι είχαν ένα λόγο να πανηγυρίσουν σήμερα καθώς η Ferrari πατούσε καλά και στα χέρια του Ισπανού ήταν ταχύτερη όλων.

    Η σημερινή μέρα ελεύθερων δοκιμών στη Μόντσα είχε πολύ δράση καθώς με το εναλλακτικό σύστημα διαχείρισης ελαστικών οι οδηγοί αύριο στις κατατακτήριες δοκιμές είναι υποχρεωμένοι να αξιοποιήσουν και τις 3 γόμες: Στο Q1 τη σκληρή γόμα, στο Q2 τη μέση γόμα και στο Q3 τη μαλακή γόμα.

    Οπότε σήμερα προσπάθησαν ν’ αποκτήσουν εικόνα και για τις 3 γόμες στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Αμφότερες διακόπηκαν λόγω εξόδων από την πίστα. O Στρολ έχασε το FP1 γιατί οδήγησε ο Ντρούγκοβιτς στη θέση και το FP2 γιατί αντιμετώπισε στην αρχή του πρόβλημα, με την υβριδική μηχανή του. Αυτό διέκοψε για πρώτη φορά τη διαδικασία.

    Sergio Perez, Oracle Red Bull Racing RB19 -George Russell, Mercedes AMG Petronas F1 Team W14
    Sergio Perez, Oracle Red Bull Racing RB19 -George Russell, Mercedes AMG Petronas F1 Team W14

    Η δεύτερη διακοπή ήρθε με την έξοδο του Πέρεζ λίγο πριν το τέλος του FP2. Ο Μεξικάνος έχασε τον έλεγχο στην έξοδο της Παραμπόλικα με υποστροφή και αρκετά χιλιόμετρα. Στάθηκε τυχερός που απέφυγε τα χειρότερα: «Είχα υποστροφή προσπάθησα να περάσω οριακά, νόμισα ότι το ήλεγχα αλλά μόλις ακούμπησα στο χαλίκι έχασα τον έλεγχο. Η ζημιά είναι μικρή και δεν αισθάνομαι ότι έχασα πολύ έδαφος επειδή δεν έκανα δυο τρεις γύρους στο τέλος».

    Την ίδια στιγμή ο Φερστάπεν ήταν κάθε άλλο παρά ευχαριστημένος με το σετάρισμα της Red Bull: «Το μεσαίο τμήμα δεν είναι δυνατό για μας, πρέπει να βελτιώσουμε την ισορροπία κρατήματος».

    Carlos Sainz, Ferrari SF-23
    Carlos Sainz, Ferrari SF-23 (Photo by Zak Mauger / LAT Images)

    Ταχύτερος όλων ήταν ο Σάινθ με το Νόρις να είναι στα χιλιοστά πίσω του, αλλά να δηλώνει πως η McLaren δεν είναι τόσο δυνατή όσο φαίνεται. Όλα τα μονοθέσια είχαν θέμα με τις αναπηδήσεις, αλλά πιο έντονα ήταν τα προβλήματα των Mercedes.

    Ο Ράσελ είχε βρει ένα βασικό σετάρισμα, ο Χάμιλτον ακούστηκε να διαμαρτύρεται για υστέρηση σε τελική ταχύτητα και να ζητά αλλαγή ώστε να αντιγράψει το σετάρισμα του Ράσελ. Αμφότεροι ανανέωσαν τη συνεργασία τους με την ομάδα μέχρι και το 2025, η ανακοίνωση έγινε χτες. Οι τελικές ταχύτητες στο τέλος της μεγάλης ευθείας άγγιξαν τα 350km/h αναμένεται όταν βρουν το σετάρισμα να ξεπεράσουν τα 360km/h.

    Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:

     

    Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 16:00 και θα μεταδοθούν απευθείας από ANT1+.

    Zhou Guanyu, Alfa Romeo C43
    Zhou Guanyu, Alfa Romeo C43 (Photo by Andy Hone / LAT Images)



    ΣΧΟΛΙΑ