Ο Λιούις Χάμιλτον έχει χτίσει ένα μύθο στο Σίλβερστον με 9 νίκες και 14 παρουσίες στο βάθρο.

Ποτέ κανείς οδηγός στην ιστορία του σπορ δεν έχει πετύχει κάτι ανάλογο. Ωστόσο, στο φετινό Βρετανικό Grand Prix του 2025 τερμάτισε 4ος μετά από ένα σερί 12 συνεχόμενων βάθρων στο Σίλβερστον. Πέρυσι είχε κερδίσει για λογαριασμό της Mercedes. Mιλώντας μετά τον αγώνα ο πρωταθλητής στάθηκε στο μονοθέσιο «δεν του αρέσουν αυτές οι συνθήκες» και ήταν απογοητευμένος ακόμη μια φορά: «Δεν ήταν το αποτέλεσμα που ελπίζαμε σήμερα, αλλά συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε ως ομάδα και εγώ εξοικειώνομαι ολοένα και περισσότερο με το μονοθέσιο. Το Σίλβερστον προσφέρει πάντα ένα υπέροχο θέαμα και ο άστατος καιρός έκανε σίγουρα τα πράγματα ενδιαφέροντα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο εκπληκτικό πλήθος για όλη την υποστήριξη αυτό το Σαββατοκύριακο, είναι πάντα υπέροχο να βρίσκομαι στην πατρίδα μου».

1

Λουίς Χάμιλτον

Ο επικεφαλής της Ferrari Φρεντ Βασέρ εδώ και καιρό αντιμετωπίζει φήμες για απομάκρυνσή του από την ομάδα. Ο Μπενετίνο Βίνια, ceo της Ferrari ήταν παρών στο Σίλβερστον και σε σχετική ερώτηση θέλησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις: «Φάγαμε μαζί με το Φρεντ συζητώντας για το μέλλον». Αναφερόμενος στον αγώνα ο Βασέρ τόνισε: «Δεν έχουμε την αεροδυναμική απόδοση των McLaren. Επιλέξαμε μεγαλύτερη κλίση στην πίσω αεροτομή και είχαμε πολύ περισσότερη κάθετη δύναμη από τον Μαξ αλλά ήμασταν επίσης πολύ πιο γρήγοροι από τον Μαξ. Δεν είμαι σίγουρος ότι ο ρυθμός αγώνα είναι το κύριο ζήτημα. Για το Λεκλέρκ πήραμε ρίσκο με τα σλικ ελαστικά και δεν μας βγήκε.

Το κύριο πρόβλημα που είχαμε ήταν ότι δυσκολευόμαστε πολύ να προσπεράσουμε όταν βρισκόμαστε πίσω από άλλο μονοθέσιο και φθείρουμε πολύ τα ελαστικά για να προσπεράσουμε. Μετά από ένα τέτοιο αγώνα, έχεις πάντα την αίσθηση ότι αν είχα μπει στα πιτς έναν γύρο νωρίτερα, έναν γύρο αργότερα, θα ήταν πολύ καλύτερα. Νομίζω ότι είναι αρκετά εύκολο μετά τον αγώνα με την ύστερη γνώση να πεις ότι η πρώτη στάση στα πιτ θα μπορούσε να ήταν καλύτερη, να σταματήσει έναν γύρο πριν για τη δεύτερη στάση ή να σταματήσει έναν γύρο αργότερα. Αλλά ειλικρινά όταν πρέπει να πάρεις την απόφαση, είναι πολύ δύσκολο, να προβλέψεις. Επιπλέον, δε λειτουργούσε το GPS του Λιούις σε όλο τον αγώνα. Αυτό σημαίνει ότι είμαστε εντελώς τυφλοί και δεν ξέραμε πού βρισκόταν το μονοθέσιο. Ήταν μια δύσκολη κατάσταση».

F1 Ferrari

Με το πρωτάθλημα να βρίσκεται στη μέση η Ferrari – η οποία βρίσκεται στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, αλλά με διαφορά 238 βαθμών από την πρωτοπόρο McLaren – δύσκολα μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο των κατασκευαστών αλλά ίσως καταφέρει να παραμείνει μπροστά τη Mercedes και τη Red Bull. «Νομίζω ότι όλοι είμαστε ξεκάθαροι ότι θα είναι κάτι παραπάνω από δύσκολο να απειλήσουμε στη McLaren», παραδέχτηκε ο Βασέρ. «Πρώτον, έχουν ένα πλεονέκτημα, μερικές φορές σε ορισμένες πίστες ή κάποιες συνθήκες είμαστε σε θέση να τους κοντράρουμε, αλλά συνολικά, έχουν πλεονέκτημα όσον αφορά το πρωτάθλημα. Ακόμα κι αν κερδίσουμε όλους τους αγώνες μέχρι το τέλος, δεν είμαι καν σίγουρος ότι θα βγούμε πρωταθλητές. Αλλά είμαστε ακόμα στη μάχη της 2ης θέσης με τη Mercedes και τη Red Bull. Είμαστε ακόμα στη μάχη για να κερδίσουμε κάποιους αγώνες, και αυτό είναι σημαντικό για την ομάδα».

F1 Ferrari

Διαβάστε επίσης:

Porsche 356: Το αυτοκίνητο-σύμβολο που άνοιξε δρόμους στην κλασική πολυτέλεια

Εν αρχή ην η αποδοτικότητα

Ρεκόρ για την BMW M2 CS (video)