Οι μηχανικοί της SEAT δοκίμασαν το Seat Mo 125 στα Πυρηναία και στην έρημο της Αλμερίας.
Χιόνι, πάγος, βρεγμένοι δρόμοι, θερμοκρασίες υπό το μηδέν, άμμος, σκόνη, έρημος, μη ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι, ζέστη. Δεν υπάρχει τέλος στον αριθμό των τοπίων που μπορείτε να ταξιδέψετε με μια μοτοσικλέτα, ούτε στην ποικιλομορφία τους ανάλογα με το κλίμα, τις καιρικές συνθήκες ή τις συνθήκες του δρόμου.
Για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή απόδοση του 100% ηλεκτρικού σκούτερ Seat Mo 125, η ομάδα Ποιότητας και Έρευνας και Ανάπτυξης της Seat το δοκίμασε σε δύο αντίθετα τοπία, τα βουνά Baqueira Beret (Lleida) και την έρημο Tabernas (Αλμερία) στην Ισπανία, με διαφορά θερμοκρασίας ακόμα και 55ºC μεταξύ τους, καλύπτοντας συνολικά 4.400 χιλιόμετρα.
«Οι δοκιμές ποιότητας έχουν στόχο να εγγυηθούν ότι το σκούτερ θα είναι σε θέση να προσφέρει ισχύ, ταχύτητα, κράτημα και ηλεκτρική αυτονομία σε κάθε περίσταση», λέει ο διευθυντής της SEAT MÓ, Lucas Casanovas.
Γι’ αυτό το Seat Mo 125 έχει ωθηθεί «στα άκρα» σε δρόμους και στροφές, χιόνι και άμμο, σε βρεγμένα πεζοδρόμια και χωματόδρομους, στον ήλιο και τη βροχή, επιταχύνοντας και φρενάροντας. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί έλεγξαν την μπαταρία και τα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας και διασφάλισαν ότι η πρόσφυση και η ανάρτηση δεν διακυβεύονταν σε καμία περίπτωση και ότι τα ελαστικά δεν έχασαν την πρόσφυσή τους.
Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να εξασφαλίσουμε ότι η πλήρως ηλεκτρική απόδοση της μοτοσικλέτας παραμένει σταθερή ακόμη και σε δραματικά διαφορετικά κλίματα, όπως το κρύο των -10ºC στα Πυρηναία (Baqueira) ή η ζέστη του καλοκαιριού στους 45ºC στην άνυδρη έρημο της Αλμερίας.
«Πρέπει να εγγυηθούμε ότι το επίπεδο φόρτισης δεν θα πέσει δραματικά σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν και ταυτόχρονα ότι η μπαταρία δεν θα υπερθερμανθεί σε πιθανό καύσωνα», εξηγεί ο Lucas. Έτσι, η μπαταρία διαθέτει ένα σύστημα αυτοπροστασίας που, για παράδειγμα, μειώνει την ισχύ εάν αισθανθεί ότι ζεσταίνεται πολύ.
Αυτές οι δοκιμές χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό των ρυθμίσεων του μοντέλου για τις διεθνείς αγορές σε ακραίο κρύο καθώς και σε πολύ ζεστά κλίματα. Η μπαταρία πρέπει να είναι επίσης πλήρως σφραγισμένη και στεγανή για να προστατεύει τα ηλεκτρικά της εξαρτήματα από επιβλαβή εξωτερικά στοιχεία όπως η σκόνη και το νερό.
Για το λόγο αυτό, το Seat Mo 125 πληροί τα διεθνή πρότυπα IP67: «Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία προσφέρει πλήρη προστασία από τη σκόνη και ότι η στεγανοποίηση της επιτρέπει να βυθιστεί σε ένα μέτρο αλατούχου νερού για τουλάχιστον 30 λεπτά χωρίς να καταστραφεί» λέει ο Lucas.
«Ένα σκούτερ πρέπει να το απολαμβάνετε ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες ή τις συνθήκες του δρόμου και με αυτές τις δοκιμές ποιότητας επιβεβαιώσαμε ότι το Seat Mo 125 αποδίδει άριστα σε κάθε περίπτωση», καταλήγει.

Διαβάστε επίσης:
Honda: Επενδύει 58 δις ευρώ στην ηλεκτροκίνηση!
Mercedes: Μείωση CO2 ως 50% μέχρι το 2030!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θεοδωρικάκος: Παρατείνεται για ένα ακόμη έτος το πλαφόν 3% για τα εμπορικά ενοίκια
- Σκάνδαλο Cum-Cum: Πρόστιμο 101 εκατ. ευρώ στη Morgan Stanley 12 χρόνια μετά
- Εκδήλωση -Συζήτηση στον Πειραιά για την αξιοποίηση της μελέτης του ΝΑΤ «Διεθνείς καλές πρακτικές για την προώθηση της γυναικείας ναυτικής απασχόλησης»
- Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): «Τα δίκτυα είναι ζήτημα εθνικής σημασίας»
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Επιχείρηση δεν έκοψε 25.000 αποδείξεις σε δυο χρόνια και ζήτησε… διαγραφή του προστίμου – Τι επικαλέστηκε στην εφορία για τη νομοθεσία
Trendyol: Αγωγή ύψους €500.000 από ελληνική εταιρεία για προσβολή εμπορικού σήματος και αθέμιτo ανταγωνισμό