AUTO

CES: Μια ματιά στο μέλλον!

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
CES: Μια ματιά στο μέλλον!


Η Hyundai Motor Company παρουσίασε το όραμά της στην CES 2022, ένα από τα πιο σημαντικά τεχνολογικά γεγονότα παγκοσμίως, που πραγματοποιήθηκε από 5 – 7 Ιανουαρίου 2022 στο Λας Βέγκας.

Κάτω από το κυρίως θέμα του “Expanding Human Reach”, οι παρουσιάσεις της Hyundai Motor αντανακλούσαν πώς το project ρομποτικής της εταιρείας θα οδηγήσει τη στροφή προς τη μελλοντική κινητικότητα, υπερβαίνοντας τα παραδοσιακά μέσα μεταφοράς για να εκπληρώσει την απεριόριστη ελευθερία κινήσεων για την ανθρωπότητα.


Η ρομποτική αποτελεί ουσιαστικό μέρος της μετάβασης της Hyundai Motor σε πάροχο έξυπνων λύσεων κινητικότητας. Έχοντας αποκτήσει την Boston Dynamics, μια καινοτόμο εταιρεία στον τομέα, η Hyundai Motor έχει εστιάσει στην προώθηση της ρομποτικής για να βελτιώσει τη ζωή των ανθρώπων μέσω μιας σειράς λύσεων κινητικότητας. Η εταιρεία βλέπει τη ρομποτική και την κινητικότητα συνδυαστικά, καθώς η μια επιταχύνει την ανάπτυξη της άλλης και το αντίστροφο. Μαζί, σχηματίζουν έναν δυνατό συνδυασμό που θα προσθέσει αξία στην επιχείρηση και θα οδηγήσει στην πρόοδο για την ανθρωπότητα, ξεκινώντας με ένα οικοσύστημα Mobility of Things (MoT) που βασίζεται στη ρομποτική.

Υποστηρίζοντας το μελλοντικό της όραμα για τη ρομποτική και την κινητικότητα, η εταιρεία αποκάλυψε τη νέα ιδέα της «Metamobility», με στόχο να παρουσιάσει μια πρωτοποριακή έξυπνη συσκευή-σύνδεση (metaverse) που θα επεκτείνει τον ρόλο της κινητικότητας στην εικονική πραγματικότητα (VR), επιτρέποντας τελικά στους ανθρώπους να ξεπεράσουν τους φυσικούς περιορισμούς κίνησης στο χρόνο και στο χώρο. Η Hyundai Motor μοιράστηκε επίσης το όραμά της για το πώς τα ρομπότ θα λειτουργούν ως μέσο μεταξύ του πραγματικού κόσμου και των εικονικών χώρων, επιτρέποντας στους χρήστες να κάνουν αλλαγές στο metaverse (μετασύμπαν) ώστε να αντικατοπτρίζονται στην πραγματικότητα.

Η εταιρεία οραματίζεται ότι η διάκριση μεταξύ μελλοντικών μετακινήσεων θα είναι ασαφείς μέσω της περαιτέρω ανάπτυξης της τεχνολογίας της ρομποτικής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτόνομη οδήγηση. Διάφορα ήδη μετακίνησης, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων και της Urban Air Mobility (UAM) θα χρησιμεύσουν επίσης ως έξυπνες συσκευές για πρόσβαση στην πλατφόρμα metaverse: «Στη Hyundai, αξιοποιούμε τη δύναμη της ρομποτικής για να πετύχουμε σπουδαία πράγματα. Οραματιζόμαστε μελλοντικές λύσεις κινητικότητας που γίνονται εφικτές με την προηγμένη ρομποτική — ακόμη και επεκτείνοντας τις λύσεις κινητικότητάς μας στη Metamobility», δήλωσε ο κ. Euisun Chung, Executive Chariman του Ομίλου, κατά την oμιλία του. «Αυτό το όραμα θα επιτρέψει την απεριόριστη ελευθερία κινήσεων και πρόοδο για την ανθρωπότητα».


Κατά τη διάρκεια της συνέντευξη τύπου της Hyundai Motor στη CES, ο πρόεδρος του Ομίλου Hyundai Motor και Head του τμήματος Transportation-as-a-Service (TaaS) κ. Chang Song, ο αντιπρόεδρος της Microsoft κ. Ulrich Homann και ο κ. Marc Raibert της Boston Dynamics συζήτησαν σχετικά με το metaverse και το Metamobility. Καθώς το metaverse πρόκειται να γίνει ένας καθημερινός χώρος για τους ανθρώπους στο μέλλον, η εταιρεία αναμένει την πιθανή εμφάνιση ενός νέου τύπου πλατφόρμας metaverse στην οποία η διάκριση από την πραγματικότητα θα μπορούσε να εξαφανιστεί, ξεφεύγοντας από την έννοια της VR όπως τη γνωρίζει ο κόσμος σήμερα. Αυτό που ήταν μόνο μια εικονική εμπειρία λόγω τεχνολογικών περιορισμών μπορεί τώρα να αντικατοπτρίζεται στον πραγματικό κόσμο μέσω της σύνδεσης έξυπνων συσκευών, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν απεριόριστη ελευθερία κινήσεων μεταξύ των δύο κόσμων. Η Hyundai Motor ορίζει την έννοια τέτοιων εμπειριών ως Metamobility. Η Hyundai Motor αναμένει ότι οι κινητές συσκευές, όπως τα αυτοκίνητα και τα UAM, θα χρησιμεύουν ως έξυπνες συσκευές για πρόσβαση σε εικονικούς χώρους, ενώ η ρομποτική θα λειτουργεί ως μέσο για τη σύνδεση του εικονικού και του πραγματικού κόσμου. Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο που συνδέεται με εικονικούς χώρους μπορεί να επιτρέψει στους χρήστες να απολαμβάνουν διάφορες εμπειρίες VR στο αυτοκίνητο. Ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη, ένα αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί σε χώρο ψυχαγωγίας, αίθουσα συσκέψεων για εργασία ή ακόμα και πλατφόρμα 3D βιντεοπαιχνιδιών.

CES: Μια ματιά στο μέλλον!
Ο κ. Ulrich Homann, αντιπρόεδρος της Microsoft πρόσθεσε πώς η εταιρεία βοηθάει στο ξεκλείδωμα των metaverse εμπειριών: «Καθώς το εικονικό και το φυσικό περιβάλλον συγχωνεύονται, η Microsoft συνδέει ανθρώπους, μέρη και αντικείμενα με τον ψηφιακό κόσμο. Σε όλο το Microsoft Cloud, από το Azure IoT έως το Azure Digital Twins, το Dynamics 365 Connected Spaces και το Microsoft Mesh, χτίζουμε μια πλατφόρμα metaverse για οργανισμούς, επιτρέποντας μια νέα προοπτική στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι κινούνται και αλληλεπιδρούν σε φυσικούς χώρους όπως τα εργοστάσια».



ΣΧΟΛΙΑ