ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Είναι μόλις 23 ετών, μητέρα, γυναίκα, αυτοδημιούργητη και έχει καταφέρει να κατακτήσει τα social media σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Μέσα στην ζοφερή ατμόσφαιρα της περιόδου του κορωνοϊού, την αβεβαιότητα, τις αντιξοότητες και τα lockdown, υπήρξαν κάποιοι που με τις προσπάθειες τους μέσω των social media έφεραν στην καθημερινότητα την δική τους ζωντάνια και αισιοδοξία.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η Μαρία, γνωστή ως Modern Cinderella, η 23χρονη influencer με καταγωγή από την Θεσσαλονίκη, που την περίοδο των lockdown ξεκίνησε την ασχολία της με τα social media ανεβάζοντας στο Instagram φωτογραφίες που είχε βγάλει δουλεύοντας ως μοντέλο ρούχων. Αποτέλεσμα; Σήμερα σχεδόν πέντε χρόνια μετά σε όλες τις πλατφόρμες που δραστηριοποιείται (Instagram, Youtube, TikTok) έχει συνολικά περισσότερους από 837.000 followers.
Cinderella De Profundis
Η Μαρία μεγάλωσε σε μια μονογονεϊκή οικογένεια όπου την διαπαιδαγώγηση της ανέλαβε αποκλειστικά η μητέρα της. Όπως μας αναφέρει ήταν μια ωραία εμπειρία για αυτήν παρά της δυσκολίες που υπήρχαν, η μητέρα της δούλευε όλη μέρα. «Δεν την έβλεπα συχνά αλλά φρόντισε να μην μου λείψει τίποτα, ήτανε σαν να μεγαλώνω και με μπαμπά».
Από τις μνήμες της παιδικής της ηλικίας ξεχωρίζει τις διακοπές με τη μητέρα της κάθε καλοκαίρι στην Θάσο.
Τώρα που η ίδια η Μαρία μεγαλώνει το δικό της παιδί, κρατάει τα διδάγματα που της έδωσε το μεγάλωμα της μόνο από την μητέρα της. «Μπορούμε να κάνουμε τα πάντα, δεν χρειαζόμαστε κανέναν άντρα για να κάνουμε οτιδήποτε, πόσο μάλλον για να μεγαλώσουμε ένα μωρό» αναφέρει.
Γυναικείο πρότυπο η μητέρα της
«Αν μια γυναίκα θαυμάζω είναι η μαμά μου» μας δηλώνει η Modern Cinderella εξηγώντας πως έχει ως γυναικείο πρότυπο την μητέρα της. Ο λόγος, ο τρόπος που την μεγάλωσε και οι αρχές που της έδωσε. «Ήταν αυστηρή η αλήθεια είναι, αλλά ήταν για το καλό μου, γιατί μου έμαθε πάρα πολλά πράγματα και την έβλεπα πόσο πολύ προσπαθούσε να με μεγαλώσει σωστά» μας εξομολογείτε.
«Δεν θα άλλαζα κάτι από την παιδική ηλικία», μας είπε στη συνέχεια προσθέτοντας πως αν θα συμβούλευε κάτι τον νεότερο εαυτό της θα ήταν από την εφηβεία της και μετά που την έμαθε ο κόσμος «από εκεί και έπειτα να μην εμπιστεύεται σχεδόν κανέναν και να μην είναι τόσο ανοιχτή με τον κόσμο να κάνει δεύτερες και τρίτες σκέψεις».
Η πιο δύσκολη στιγμή
Η πιο δύσκολη στιγμή της ενήλικης ζωής της Modern Cinderella ήταν – όπως μας εκμυστηρεύεται- όταν μετακόμισε από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα μαζί με τον γιό της Βασίλη ο οποίος δεν είχε κλείσει το πρώτο του έτος. Θυμάται ότι δούλευε τότε με βασικό μισθό «σε ένα σπίτι με ένα μωρό μόνη μου, χωρίς βοήθεια, χωρίς νταντά, χωρίς κανέναν». Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο μας λέει πως έπρεπε να επικεντρωθεί πλήρως στην ανάπτυξη των social media της «ώστε να μπορέσω να συντηρήσω όχι μόνο εμένα και τον γιο μου αλλά και την μητέρα μου πίσω».
Modern Business Woman
Η Μαρία μας αναφέρει πως από την δουλειά του influencer διδάχθηκε τόσο σε ψυχικό επίπεδο «να διαχειρίζομαι πάρα πολύ την κακία του κόσμου», καθώς δέχεται κακόβουλα σχόλια στα social media της όσο και για πρακτικά ζητήματα όπως «τα λογιστικά» και «να κάνω πολύ καλές διαπραγματεύσεις για κλείνω τις δουλείες μου».
Η Modern Cinderella θεωρεί σημαντικό κριτήριο, όταν διαλέγει με ποια brands θα συνεργαστεί, να έχει η ίδια καλή εμπειρία με το προϊόν της εκάστοτε εταιρίας. Εξίσου και σε ένα προϊόν το οποίο χρησιμοποιεί η ίδια «Κατευθείαν τους λέω ναι» μας εξηγεί, ενώ, εφόσον το προϊόν είναι καινούργιο ή δεν έχει γνώσεις για αυτό, προσέχει να το δοκιμάσει και μόνο τότε προχωράει σε συνεργασία.
Θεμέλια εμπιστοσύνης influencer-κοινού
Μπορεί να φαίνεται το αυτονόητο σε κάποιους αλλά σίγουρα ο τρόπος της Μαρίας να επιλέγει να συνεργαστεί με μια εταιρεία μόνο εφόσον θεωρεί το προϊόν αξιόλογο βάζει γερά θεμέλια εμπιστοσύνης μεταξύ της ίδιας και του κοινού της που αναγνωρίζει με την πάροδο του χρόνου ότι είναι μια influencer που στις συνεργασίες με εταιρείες προωθεί προϊόντα που η ιδία κρίνει αξιόλογα.
Για το επιχειρηματικό κομμάτι του influencing μας εξήγησε ότι κάθε content creator έχει τις δικές του τιμές για το κάθε διαφημιστικό-προωθητική ενέργεια που αναλαμβάνει. Για τη δική της επιχείρηση μας, όπως μας είπε, έχει δυο λογιστές, ένας εκ των οποίων είναι η μητέρα της. Ξεκίνησε με ατομική επιχείρηση και μέσα σε 4 μήνες εργασίας άνοιξε ετερόρρυθμη εταιρεία (Ε.Ε.).
Για τις δυσκολίες που υπάρχουν γενικότερα σε μια επιχείρηση στην Ελλάδα δήλωσε ότι «Η φορολογία έχει πάει στα ύψη…Δεν γίνεται να έχουμε 22% φορολογία είναι ακραίο». Η Μαρία ευχήθηκε στο μέλλον να μπορέσει να μετατρέψει την επιχείρηση της σε Α.Ε..
Influencing και ημερομηνία λήξης
Μας αναφέρει πως «Τα social media δεν έχουν ημερομηνία λήξης» υπογραμμίζοντας την στενή συνεργασία μεταξύ εταιρειών και influencer σε προωθήσεις προϊόντων με κερδοφορία εκατομμυρίων ευρώ, διότι, αν σταματήσει το influencing-content creation σαν επάγγελμα μαζί με τους δημιουργούς θα ζημιωθούν «και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες».
Ως προς τον εκάστοτε δημιουργό εκεί η Modern Cinderella παρατηρεί ότι «Αν σταματήσει να παράγει περιεχόμενο, δεν το τρέχει όσο το έτρεχε πριν, θα εξαφανισθεί, θα χαθούν οι δουλειές του, δεν θα κάνει πωλήσεις οπότε ναι κατά αυτή την έννοια υπάρχει ημερομηνία λήξης». Η ίδια σκοπεύει να συνεχίσει αυτή τη δουλειά που της αρέσει πάρα πολύ και φιλοδοξεί να επεκταθεί και σε κοινό του εξωτερικού.
Για τα αρνητικά σχόλια στα social media και το κατά πόσο την κρίνουν επιπόλαια μας αναφέρει πως από τα άτομα που τις εκτοξεύουν υβριστικά σχόλια «οι μισοί δεν καταλαβαίνουνε και αυτοί που καταλαβαίνουν, πιστεύω ότι σχολιάζουν επίτηδες απλά για να πούνε κάτι, γιατί άμα μιλήσουνε για τον εαυτό τους δεν θα πάρουνε καθόλου προσοχή».
Η Modern Cinderella μας λέει ότι αυτά τα πρόσωπα «κρίνουν απλά για να πάρουν likes, γιατί έχω τόσες προβολές οπότε όταν σχολιάζουνε κάτι αρνητικό κατευθείαν περιμένουν να πάρουν λίγο προσοχή». Θεωρεί ότι για αυτό λαμβάνει hate και τονίζει δε πως «Εμένα μου βρίζουνε όλη την οικογένεια και εμένα με πολύ άσχημα λόγια αλλά δεν πειράζει, δεν με ενοχλεί».
Το πιο σημαντικό η υγεία
Ερωτώμενη για το τι συμβουλή θα έδινε στα νέα παιδιά που μπαίνουν τώρα στον εργασιακό στίβο η Μαρία απαντάει στο mononews «να βρούνε αρχικά ένα επάγγελμα που τους ικανοποιεί, να μην πηγαίνουνε μόνο για τα χρήματα γιατί αν είσαι σε μια δουλειά στην οποία παίρνεις καλά λεφτά και το εργασιακό σου περιβάλλον είναι απαίσιο, σου φέρονται, πάρα πολύ άσχημα, δεν περνάς καλά και φτάνεις στο σπίτι σου στο τέλος της ημέρας και είσαι χάλια πρέπει να αλλάξεις δουλειά απευθείας.»
Στη συνέχεια μας αναφέρει ότι ένα καλό εισόδημα έχει πραγματικά μεγάλη αξία «είναι πολύ σημαντικό, το ξέρω, να έχουμε καλές οικονομικές απολαβές» υπογραμμίζει όμως πως «Πρώτα πάει η ψυχική μας υγεία και μετά τα χρήματα». Η Modern Cinderella καταλήγει στο συμπέρασμα «τα χρήματα πάνε και έρχονται η υγεία μας είναι το πιο σημαντικό. Να κάνουν τη δουλειά που αγαπάνε όπως εγώ».
Η ανάγκη σχολιασμού κοινωνικοπολιτικών θεμάτων
Η Μαρία συνηθίζει να σχολιάζει στα social της και κοινωνικοπολιτικά θέματα. Μας αναφέρει «Δεν γίνεται να μην θίγω κοινωνικοπολιτικά θέματα στο προφίλ μου, γιατί είναι πολλά πράγματα τα οποία η τηλεόραση τα προσπερνάει» εξηγεί συμπληρώνοντας πως «εφόσον έχουμε αυτό το βήμα με τόσες πολλές προβολές, είναι καλό όλοι οι creators -όχι μόνο εγώ- να τα ανεβάζουμε και να ενημερώνουμε τον κόσμο τι συμβαίνει…Είναι πάρα πολύς κόσμος ο οποίος δεν έχει ιδέα τι γίνεται, γιατί δεν βλέπει τηλεόραση, δεν ενημερώνεται καλά». Στη συνέχεια υπογραμμίζει ότι στο κοινό υπάρχουν και νεαρές ηλικίες και καταλήγει πως θεωρεί δεδομένο ότι οι content creators οφείλουν να κάνουν δημοσιεύσεις που αφορούν κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα.
Παράλληλα, μας μεταφέρει πως ότι ενώ δεν έχουμε όλοι τις ίδιες κοινωνικοπολιτικές απόψεις, υπάρχει ελευθερία λόγου και δημοκρατία, επομένως «Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να δημοσιοποιεί στο διαδικτυακό προφίλ του ό,τι επιθυμεί και θα κριθεί ανάλογα από το κοινό».
Μέσα από το προσωπικό της αφήγημα και την επαγγελματική της εξέλιξη η Μαρία στέλνει το δικό της αισιόδοξο μήνυμα στην γενιά της δείχνοντας ότι μια νέα γυναικά μπορεί να είναι μητέρα και επιτυχημένη επαγγελματίας.
Διαβάστε επίσης:
Πώς μπορεί να υπάρξει εμπορική «συμμαχία» Ελλάδας – Κίνας: Τα μνημόνια συνεργασίας και η αλήθεια
WWE: Η συμφωνία με το Netflix για το 2025 και η «Οδύσσεια» της μετάδοσής του στην Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Παρί Σεν Ζερμέν: Νίκησε την Ίντερ με 5-0 και το σήκωσε στο Μόναχο
- Εξελίξεις με την παράνομη χωματερή στις Σπέτσες: Τι αποφάσισε ο Δήμος για τον βιολογικό καθαρισμό
- Aegean Airlines: Ισχυρό ξεκίνημα στο 2025 με αναβάθμιση εκτιμήσεων – Δυναμική για ρεκόρ το καλοκαίρι
- Τι κάνουν οι μικρομεσαίοι εργολάβοι για να πάρουν το πτυχίο 7ης τάξης
