• ΑΓΟΡΕΣ

    5 πράγματα που αγχώνουν τους περισσότερους ανθρώπους στη δουλειά

    • NewsRoom


    Το στρες είναι ένα συχνό φαινόμενο που εμποδίζει την παραγωγικότητα της εργασίας. Αλλά ποιά είναι τα βασικά αίτια που αγχώνουν τους εργαζόμενους; Σύμφωνα με μια έρευνα, με συμμετοχή 1500 εργαζομένων, σε διάφορες θέσεις κι εργασίες, οι 5 λόγοι που δημιουργούν το μεγαλύτερο άγχος είναι οι εξής:

    Έλλειψη πληροφοριών: Το συγκεκριμένο αίτιο είναι μια ένδειξη εξάρτησης σε άλλους, μιας και η τεχνολογία, τώρα πια, επιτρέπει ακόμα και μια συνεργασία εταιριών από διαφορετικές χώρες. Αυτό το γεγονός μπορεί να δημιουργήσει μια έλλειψη πληροφοριών που είναι κομβικές για την παραγωγικότητα μιας δουλειάς. Έτσι, παρατηρείται, συχνά, πολλοί εργαζόμενοι, ενώ έχουν το χρόνο, την ενέργεια και το πάθος για δουλειά, να εμποδίζονται από τριτογενείς παράγοντες. Έτσι, δυσκολεύονται να ολοκληρώσουν αποτελεσματικά το έργο τους, κάτι που τους δημιουργεί έντονο άγχος κατά τη διάρκεια της εργασίας τους.

    agxos3

    Προβλήματα με την ιεράρχηση των καθηκόντων: Οι προτεραιότητες των υποχρεώσεων, σε μια εργασία, είναι το κλειδί για την επιτυχία ή την αποτυχία στην καριέρα ενός ατόμου, καθώς όταν αυτές δεν είναι σωστές, μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλη αναποτελεσματικότητα κατά τη διάρκεια της εργασίας. Αυτό, όπως είναι λογικό, αγχώνει, ιδιαίτερα, τον εργαζόμενο, καθώς γνωρίζει κι ο ίδιος πως είναι το α και το ω για τη σωστή αποδοτικότητα της δουλειάς του.

    Μη ρεαλιστικοί στόχοι: Πολλές φορές, ανέφικτοι στόχοι σε μια εργασία, είναι αποτέλεσμα κακής επικοινωνίας. Όταν, λοιπόν, ένας εργοδότης δε γνωρίζει πόσα μπορούν να κάνουν οι εργαζόμενοι γι’ αυτόν, θέτει υπερβολικές απαιτήσεις, με αποτέλεσμα να τους αγχώσει, αφού βλέπουν πως δε μπορούν να ανταποκριθούν.

    Αλλαγή προθεσμιών: Η πραγματικότητα είναι πως οι επιχειρήσεις κινούνται γρήγορα, οι αγορές ασταμάτητα και η τεχνολογία αλλάζει ταχύτατα. Όλα αυτά επηρεάζουν τον εργοδότη να αλλάξει αποφάσεις και προθεσμίες για κάποιο έργο, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να μη μπορούν να ανταποκριθούν στη νέα ημερομηνία που τους θέτει, κάτι που τους επιβαρύνει με επιπρόσθετο άγχος.

    Ασαφείς οδηγίες: Αρκετές φορές, σε μια επιχείρηση, είναι απογοητευτικό για τους εργαζόμενους να υπάρχει ένας υπεύθυνος που τους δίνει ασαφείς οδηγίες για ένα έργο που χρειάζεται να πραγματοποιήσουν. Οι εργαζόμενοι, συνήθως, βασίζονται στον ανώτερό τους για κατάλληλες συμβουλές και υποδείξεις, κι όταν δε συμβαίνει αυτό, δημιουργείται έντονο στρες, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να αποδώσουν τα αναμενόμενα.



    ΣΧΟΛΙΑ