array(0) {
}
        
    
Menu
0.69%
Τζίρος: 246.49 εκατ.

Wall Street: Απώλειες για τους δείκτες καθώς επέστρεψαν τα ερωτήματα γύρω από το ράλι της Τεχνητής Νοημοσύνης

Ψηφιακή Διακυβέρνηση

Προτεραιότητα ο καταναλωτής – Άμεση εξυπηρέτηση με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό CHATBOT

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται για άμεση και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Chatbot για άμεση εξυπηρέτηση

Στο πλαίσιο της ψηφιακής της μετάβασης, αλλά και των υποχρεώσεών της να φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, η Εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία ένα σύγχρονο αυτόματο ψηφιακό βοηθό (chatbot), ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

1

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ στηρίζεται στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας τη δυνατότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται συνεχώς.

Η επικοινωνία με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό ΕΥΔΑΠ μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το website της Εταιρείας (www.eydap.gr), χωρίς να απαιτεί την εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής και είναι διαθέσιμος και μέσω messenger.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ – chatbot- προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών και τους καθοδηγεί μέσα από μια ροή στρατηγικά σχεδιασμένων ερωτήσεων και αυτοματοποιημένων απαντήσεων, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα την πληροφορία που ψάχνουν μέσα σε λίγα clicks.

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

 

Δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα της ΕΥΔΑΠ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λειψυδρία στην Αττική: Τα τρία μεγάλα έργα «ανάσας» που ετοιμάζει η κυβέρνηση 
Οι θαυμάσιες τράπεζες, τα 6,2 δισ. των Στασινόπουλων, 3 ισχυροί εφοπλιστές στην Intralot, η κίνηση Μανουσάκη, η σιωπή Μάτσα για το παλιόσπιτο στο Ψυχικό, τα μαθήματα Μαρινάκη, οι δυσκολίες του Παπασταύρου, ο χαφιές δημοσιογράφος και το πάρτι του Παπαζή
Γιατί οι τράπεζες είναι hot, η ήττα των κερδοσκόπων στην Intralot, τι συμβαίνει με τη ΔΕΗ, ο Πρίτσας σε νέες περιπέτειες, ο μεγαλέμπορος που γίνεται… καφετζής, o εφοπλιστής με τα 209 πλοία, σε ποιους τηλεφωνεί ο Σαμαράς και ο επιχειρηματίας με το 54μετρο yacht
ΕΥΔΑΠ: Ουδέποτε τέθηκε ζήτημα ασφαλείας στην κατανάλωση του νερού
Συναγερμός για το νερό της Αθήνας: Φτάνει μόνο για έναν χρόνο αν οι βροχές είναι ελάχιστες και φέτος
Οι κρίσιμες ώρες της Metlen, ποιοι μεγάλοι μπαίνουν στην Intralot, τo Βατερλώ ενός arrogant manager, οι νέες εντολές του υπουργού Τάκη και οι millionaire σουπερμαρκετάδες, και τι δείχνουν τα νέα γκάλοπ για τον θυμωμένο Νίκο
ΕΥΔΑΠ: Tα φάουλ του Χάρη Σαχίνη, οι μεγάλες ζημιές και ο χαμός στο Δ.Σ. από τους εκπροσώπους της μειοψηφίας
ΕΥΔΑΠ: Υπέβαλε αίτηση αύξησης των τιμολογίων στην ΡΑΑΕΥ – Ποιους λόγους επικαλείται
ΕΥΔΑΠ: Σταθερός τζίρος στο εξάμηνο στα 173,3 εκατ. ευρώ – Βουτιά 65% στα EBITDA
Γιώργος Στεργίου (ΕΥΔΑΠ): Ενεργοποιούμε γεωτρήσεις δίπλα στο δίκτυο του Μόρνου