array(0) {
}
        
    
Menu
0.12%
Τζίρος: 152.81 εκατ.

Οι πρώτες παραθαλάσσιες βίλες της Armani αναβαθμίζουν τον ορίζοντα του Ras Al Khaimah

Ψηφιακή Διακυβέρνηση

Προτεραιότητα ο καταναλωτής – Άμεση εξυπηρέτηση με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό CHATBOT

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται για άμεση και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Chatbot για άμεση εξυπηρέτηση

Στο πλαίσιο της ψηφιακής της μετάβασης, αλλά και των υποχρεώσεών της να φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, η Εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία ένα σύγχρονο αυτόματο ψηφιακό βοηθό (chatbot), ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

1

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ στηρίζεται στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας τη δυνατότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται συνεχώς.

Η επικοινωνία με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό ΕΥΔΑΠ μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το website της Εταιρείας (www.eydap.gr), χωρίς να απαιτεί την εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής και είναι διαθέσιμος και μέσω messenger.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ – chatbot- προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών και τους καθοδηγεί μέσα από μια ροή στρατηγικά σχεδιασμένων ερωτήσεων και αυτοματοποιημένων απαντήσεων, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα την πληροφορία που ψάχνουν μέσα σε λίγα clicks.

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

 

Δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα της ΕΥΔΑΠ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ράλι σε Metlen, ΓΕΚ, Aktor, AEM, οι Ελληνάρες κερδοσκόποι της ΕΥΔΑΠ, τα μέτωπα του Εξάρχου, τα νέα λεφτά του Μουνδρέα και η επιδότηση του αγρότη Ανδρέα Παπανδρέου Junior
Οι τράπεζες και το νέο ράλι, τι συμβαίνει σε Ιατρικό-ΑΕΜ, ποιοι έστησαν το κόλπο στην ΕΥΔΑΠ, οι πράσινοι ατσίδες και το θαύμα της ΤΕΧΑΝ, το beef Μιχάλη – Μαζαράκη και τι μας φέρνει η Κίμπερλι από ΗΠΑ
Οι αντοχές της METLEN, το γεύμα Στουρνάρα – Πιέρ με τον «μίστερ Euronext», η ασταμάτητη Βρεττού, ξένος στην ΑΕΜ, η εντολή Κ.Μ. στην Οικονομική Αστυνομία, εισαγγελέας για τα Σπιτάκια Ανακύκλωσης και κάτι αλλάζει στο Κολλέγιο
Ο… αυτόκλητος «mister 550.000 ευρώ», οι νέες business των εργολάβων, οι άσχετοι Τσέχοι που «χτυπούν» την Aegean, η «καρφάρα» του Κ.Μ. και όλα όσα έγιναν στο Προεδρικό Μέγαρο
ΕΥΔΑΠ: Ανασυγκροτήθηκε σε σώμα το ΔΣ με τέσσερα νέα μέλη
Χρηματιστήριο: Πού οδηγούνται οι αποτιμήσεις στις «ξεχασμένες» ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ και γιατί τα «νερά» είναι το νέο play
Το ράλι προς τις 2.000 μονάδες, το «πάρτι» ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ λόγω Στάσση, πάνω από 90% η αποδοχή του προέδρου Βαγγέλη, ο σπρίντερ Πιέρ, το λαχείο για ΟΠΑΠ – Brightstar και οι νέες business του Πολέμη
Bloomberg: Η Ελλάδα συγχωνεύει 700 εταιρείες ύδρευσης – Επιβεβαίωση mononews
Αποκλειστικό: Συνενώνονται όλες οι εταιρείες νερού σε έναν φορέα με επικεφαλής τον Γιώργο Στάσση
Στεργίου (ΕΥΔΑΠ): Τα αποθέματα πόσιμου νερού για την Αττική βρίσκονται στο 40% των ποσοτήτων που είχαμε το 2022