array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 155.79 εκατ.

Παρέμβαση Μητσοτάκη σε Σύνοδο του Ιδρύματος Γκέιτς: Αυξάνεται στα €5 εκατ. η ελληνική συνδρομή

Ψηφιακή Διακυβέρνηση

Προτεραιότητα ο καταναλωτής – Άμεση εξυπηρέτηση με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό CHATBOT

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται για άμεση και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Chatbot για άμεση εξυπηρέτηση

Στο πλαίσιο της ψηφιακής της μετάβασης, αλλά και των υποχρεώσεών της να φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, η Εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία ένα σύγχρονο αυτόματο ψηφιακό βοηθό (chatbot), ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

1

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ στηρίζεται στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας τη δυνατότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται συνεχώς.

Η επικοινωνία με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό ΕΥΔΑΠ μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το website της Εταιρείας (www.eydap.gr), χωρίς να απαιτεί την εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής και είναι διαθέσιμος και μέσω messenger.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ – chatbot- προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών και τους καθοδηγεί μέσα από μια ροή στρατηγικά σχεδιασμένων ερωτήσεων και αυτοματοποιημένων απαντήσεων, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα την πληροφορία που ψάχνουν μέσα σε λίγα clicks.

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

 

Δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα της ΕΥΔΑΠ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάρης Σαχίνης: Περιορίστε την κατανάλωση για να έχουμε νερό- Τι είπε για αυξήσεις στις τιμές
Η υπομονή του (ψηλού) Μαρινάκη, το ράλι του ΟΛΘ, η επιτυχία της Ideal, το Βατερλώ της ΕΥΔΑΠ, ο Μάο και ο Στάσσης, το ντέρμπι Τσάκου – Αγγελικούση, ο καυγάς εφοπλιστή με τον γαμπρό του και η βλαχομπαρόκ δημοσιογράφος Νο2
ΕΥΔΑΠ: Στρατηγική προτεραιότητα: Η προστασία του περιβάλλοντος και η εξοικονόμηση του νερού
ΕΥΔΑΠ: Οι περίεργες αποφάσεις Σαχίνη και τα μυστήρια ενός διαγωνισμού 110 εκατ. ευρώ
Η MOH και το tip για την Intracom, ο fan της ΓΕΚ, το παρασκήνιο της Βρεττού, ο νταλαβεριτζής καθηγητής, η ΕΥΔΑΠ και τα μυστήρια ενός διαγωνισμού, και τα γενέθλια του Τσάκου
ΕΥΔΑΠ: Υδροδοτώντας την Αττική στο Μέλλον – Ένα σχέδιο Ανθεκτικότητας απέναντι στην Κλιματική Κρίση
Χάρης Σαχίνης (ΕΥΔΑΠ): Πώς θα υλοποιήσουμε επενδύσεις με το μικρότερο βάρος στον καταναλωτή
Χάρης Σαχίνης: Απαραίτητο να εφαρμοστεί το ρυθμιστικό πλαίσιο για την τιμολόγηση νερού, για να προχωρήσει το αναγκαίο επενδυτικό  πρόγραμμα της ΕΥΔΑΠ
ΕΥΔΑΠ: Αύξηση τζίρου 6,3% στα 373,7 εκατ. ευρώ το 2024 – Μέρισμα €0,07/μετοχή
Performance Technologies: Συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΕΥΔΑΠ σε συνεργασία με την HPE μέσω της πλατφόρμας HPE GreenLake