array(0) {
}
        
    
Menu
1.65%
Τζίρος: 168.20 εκατ.

Επίθεση στη Νομική: Στο «μικροσκόπιο» ο πυροσβεστήρας που χρησιμοποίησαν οι δράστες

Ψηφιακή Διακυβέρνηση

Προτεραιότητα ο καταναλωτής – Άμεση εξυπηρέτηση με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό CHATBOT

Με επίκεντρο τον άνθρωπο και με γνώμονα την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΕΥΔΑΠ δεσμεύεται για άμεση και αποτελεσματική ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Chatbot για άμεση εξυπηρέτηση

Στο πλαίσιο της ψηφιακής της μετάβασης, αλλά και των υποχρεώσεών της να φροντίζει για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, η Εταιρεία έχει θέσει σε λειτουργία ένα σύγχρονο αυτόματο ψηφιακό βοηθό (chatbot), ο οποίος είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.

1

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ στηρίζεται στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, έχοντας τη δυνατότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται συνεχώς.

Η επικοινωνία με τον αυτόματο ψηφιακό βοηθό ΕΥΔΑΠ μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από το website της Εταιρείας (www.eydap.gr), χωρίς να απαιτεί την εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής και είναι διαθέσιμος και μέσω messenger.

Ο ψηφιακός βοηθός ΕΥΔΑΠ – chatbot- προσφέρει πληροφορίες σχετικά με ποικίλα ερωτήματα των πελατών και τους καθοδηγεί μέσα από μια ροή στρατηγικά σχεδιασμένων ερωτήσεων και αυτοματοποιημένων απαντήσεων, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να βρίσκουν γρήγορα και εύκολα την πληροφορία που ψάχνουν μέσα σε λίγα clicks.

Η ενημέρωση που προσφέρει ο ψηφιακός βοηθός αφορά, μεταξύ πολλών άλλων, σε λογαριασμούς, διαρροές και βλάβες του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης καθώς και στις ψηφιακές υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ όπως είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα eΕΥΔΑΠ και το eBill.

 

Δείτε ολόκληρο το αφιέρωμα της ΕΥΔΑΠ ΕΔΩ

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάρης Σαχίνης (ΕΥΔΑΠ): Πώς θα υλοποιήσουμε επενδύσεις με το μικρότερο βάρος στον καταναλωτή
Χάρης Σαχίνης: Απαραίτητο να εφαρμοστεί το ρυθμιστικό πλαίσιο για την τιμολόγηση νερού, για να προχωρήσει το αναγκαίο επενδυτικό  πρόγραμμα της ΕΥΔΑΠ
ΕΥΔΑΠ: Αύξηση τζίρου 6,3% στα 373,7 εκατ. ευρώ το 2024 – Μέρισμα €0,07/μετοχή
Performance Technologies: Συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΕΥΔΑΠ σε συνεργασία με την HPE μέσω της πλατφόρμας HPE GreenLake
Η Πελώνη και ο ΚΜ, οι εκπλήξεις σε METLEN και Alter Ego, η Grivalia, η κ. Στράφτη και ένας περίεργος διαγωνισμός, ποιοι πήγαν στο κάλεσμα του Πιέρ, και το exclusive lunch της Χριστιάννας Βαρδινογιάννη
Παγκόσμια ημέρα Νερού-ΕΥΔΑΠ: Άριστη ποιότητα νερού προσιτό σε όλους
ΕΥΔΑΠ: Νερό υψηλής ποιότητας από τη βρύση μας και έργα πνοής σε όλη την Αττική
Χάρης Σαχίνης – ΕΥΔΑΠ: Οι επενδύσεις των 2,1 δισ. και τα 3 «πλάνα ασφαλείας» για την ανομβρία
ΕΥΔΑΠ: Διαρκής εκσυγχρονισμός για ασφαλή υδροδότηση με επενδυτικό πρόγραμμα 2,1 δισ. ευρώ
Συναντήσεις ισραηλινών εταιρειών με ΔΕΠΑ και ΕΥΔΑΠ: Ποια νέα projects ανοίγονται