• ΔΕΘ 2023

    ΔΕΗ: FixitPro για αντιμετώπιση κάθε επείγουσας βλάβης

    • NewsRoom

    Πιο κοντά στη μικρή επιχείρηση έρχεται η ΔΕΗ, με προγράμματα που προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές και καινοτόμες υπηρεσίες, τα οποία και παρουσιάζει στη ΔΕΘ.

    Μια από τις υπηρεσίες που προσφέρει η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία ενέργειας, στις επιχειρήσεις πελάτες της είναι το FixitPro, με το οποίο μπορούν να έχουν άμεση αποκατάσταση επειγόντων βλαβών και ζημιών με ένα τηλεφώνημα.

    Πρόκειται για μια υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας για τα απρόοπτα στον επαγγελματικό χώρο, που δίνει λύσεις πολύ γρήγορα. Η ΔΕΗ συνεργάζεται με την Europe Assistance που διαχειρίζεται δίκτυο τεχνικών που ανταποκρίνονται στα αιτήματα των συνδρομητών της υπηρεσίας,

    Οι επαγγελματίες πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ενεργοποιήσουν την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας FixItPro.

    Η υπηρεσία καλύπτει κόστος 300€ ανά επίσκεψη τεχνικού και προσφέρει εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο,7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο και αφορά επείγουσες βλάβες στις ηλεκτρολογικές ή υδραυλικές εγκαταστάσεις της επιχείρησης.

    Πόσο κοστίζει και πόσο αποζημιώνει

    Η υπηρεσία FixItPro προσφέρεται με έκπτωση 50% για τους πρώτους 6 μήνες ενώ ενεργοποιώντας τη, προσφέρονται 500 Miles+Bonus μίλια από την AEGEAN με την υπηρεσία επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Miles στο myΔΕΗ. Η χρέωση της υπηρεσίας είναι 4 ευρώ το μήνα για τους πρώτους έξι μήνες.

    Το FixItPro έχει 12μηνη διάρκεια και μπορεί να ενεργοποιηθεί σε συνδυασμό με όλα τα επαγγελματικά προϊόντα ρεύματος. Περιλαμβάνει συνολικά έως 2 επισκέψεις το έτος για ηλεκτρολόγο και υδραυλικό, καλύπτοντάς σας έως το ποσό των 300€ ανά επίσκεψη.

    Το πρόγραμμα επείγουσας τεχνικής βοήθειας καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδας και αν το ακίνητο βρίσκεται σε πολύ απομακρυσμένες από αστικά και ημι-αστικά κέντρα, κατόπιν συνεννοήσεως με το τηλεφωνικό κέντρο της Europ Assistance μπορεί ο πελάτης της ΔΕΗ να καλέσει τεχνικό από την περιοχή του και η Europ Assistance να καλύπτει το κόστος μέχρι 300€ για επαγγελματικούς πελάτες.

    Η κάλυψη αρχίζει 10 ημέρες μετά την ημερομηνία έναρξης εκπροσώπησης του μετρητή της εγκατάστασης από τη ΔΕΗ Α.Ε. για τις περιπτώσεις νέων πελατών είτε 10 ημέρες μετά την ημερομηνία ενεργοποίησης του προϊόντος για ενεργή παροχή που ήδη εκπροσωπείται από τη ΔΕΗ Α.Ε.

    Για να κάνει χρήση της υπηρεσίας ο πελάτης της ΔΕΗ σε περίπτωση επείγουσας τεχνικής ανάγκης;
    Καλεί στο τηλεφωνικό κέντρο της Εurop Assistance, στο τηλέφωνο 210-3497020, το οποίο λειτουργεί 24 το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.

    Αναφέρει το ονοματεπώνυμό του, τον Λογαριασμό Συμβολαίου, ο οποίος αναγράφεται στον λογαριασμό ρεύματος, τη διεύθυνση του ακινήτου, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και σύντομη περιγραφή του συμβάντος.

    Εξειδικευμένο δίκτυο συνεργατών της Europ Assistance θα εξασφαλίσει την άμεση παροχή υπηρεσιών επείγουσας τεχνικής βοήθειας στον χώρο του συμβάντος, αφού πρώτα ενημερώσει.

    Ανακαλύψτε το αφιέρωμα Η ΔΕΗ στην 87η ΔΕΘ