Το τραγούδι έχει ήδη λάβει τα καλύτερα σχόλια και φιλοδοξεί να γίνει κλασικό, όπως άλλωστε και το Public!
Η υπέροχη διασκευή του τραγουδιού «What A Feeling”» που κυκλοφορεί από την Cobalt Music με την υπογραφή της Μαριέττας Φαφούτη (Musou Music), ντύνει με τον καλύτερο τρόπο την νέα τηλεοπτική καμπάνια του Public, θυμίζοντάς μας ότι το μεγαλύτερο δώρο είναι πάντα να μοιράζεσαι συναισθήματα, στιγμές και αναμνήσεις, με τους δικούς σου ανθρώπους!
Το τραγούδι έχει ήδη λάβει τα καλύτερα σχόλια και φιλοδοξεί να γίνει κλασικό, όπως άλλωστε και το Public που αποτελεί, κλασικά, τον αγαπημένο προορισμό για δώρα τις γιορτές.
H Μαριέττα Φαφούτη δήλωσε σχετικά: «Το δικό μου δώρο για τα φετινά Χριστούγεννα δεν ήταν άλλο από το να δουλέψω σε αυτό το καταπληκτικό project. Αισθάνομαι τυχερή που είχα την ευκαιρία να μεταμορφώσω ένα σπουδαίο τραγούδι σε ένα μικρό χριστουγεννιάτικο ύμνο στην αγάπη. Με πιο ξεχωριστό στολίδι απ’ όλα την γεμάτη ζεστασιά και τρυφερότητα φωνή της Κατερίνας Μπουρνάκα. Πραγματικά νιώθω ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα και μας εμπιστεύτηκαν από το πρώτο δευτερόλεπτο και ανυπομονώ να ξαναδουλέψουμε παρέα».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Optima bank: Τα μεγέθη της τράπεζας που οδήγησαν στην επιτυχία της υπερκάλυψης του ομολόγου κατά 11 φορές
- Sani/Ikos: Με τη σύμφωνη γνώμη της αυτοδιοίκησης προχωρά η επένδυση 400 εκατ. στη Χαλκιδική
- Τέλος ο επίμονος πωλητής της Πειραιώς, όλα έτοιμα για Intralot, ο θρίαμβος του Τάνι, οι νέες περιπέτειες του «νταλαβεριτζή Δόκτωρα», η οργή στις Σπέτσες, τι συμβαίνει με τους εφοπλιστές Ιγγλέση, και το dinner party των Khoury
- Motor Oil: Σταθερά αναπτυξιακή πορεία- Επενδύσεις 500 εκ. το 2025
