array(0) {
}
        
    
Menu
-1.57%
Τζίρος: 280.45 εκατ.

5 νέα βραβεία για την Lidl Ελλάς στα Hellenic Responsible Business Awards 2025

Media

Τηλεθέαση: Πρωτιά Αρναούτογλου με το The 2Night Show

Γρηγόρης Αρναούτογλου
Comments

Με πρωτιά στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό 18-54, το The 2Night Show με παρουσιαστή τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, πρωταγωνίστησε για άλλη μια φορά στη late prime time.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στο δυναμικό κοινό 18-54, με ποσοστό 24,2%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 11 μονάδες.

Οι γυναίκες έδωσαν στην εκπομπή τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης, αγγίζοντας μέχρι και το 36,1%, ενώ και το ανδρικό κοινό έκανε αισθητή την παρουσία του στη παρέα του Γρηγόρη με ποσοστά που έφτασαν έως και το 25,3%.

Διαβάστε επίσης:

Άγριες Μέλισσες: Νέο πρόβλημα ξεσπά στο σπιτικό των Σεβαστών – Οι περιλήψεις για την εβδομάδα 1-4/3

Marc Jacobs: Νέα μούσα του διάσημου σχεδιαστή η κόρη της Μαντόνα, Λούρδη

Υπόθεση Λιγνάδη: Σοκάρει το δικαστικό βούλευμα – Επί 30 έτη προσέγγιζε ανηλίκους

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εριέττα Κούρκουλου Λάτση: Ο κατάξανθος γιος της στα εγκαίνια του The Birth Center
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ο Αργυρός έφερε τα μπουζούκια στο Λονδίνο – Νέες φωτογραφίες με Σταθόπουλο, Λογοθέτη
Το θρυλικό Βενετία- Σιμπλόν Οριάν-Εξπρές ταξιδεύει για πρώτη φορά στo Αμάλφι
Οι Κυκλάδες το φθινόπωρο: Ένας διαφορετικός ταξιδιωτικός οδηγός
Φθινόπωρο στο Αιγαίο με τη Blue Star Ferries
Εριέττα Κούρκουλου Λάτση: Μαριάννα Λάτση, Φίλιππος Κούρκουλος και Πάρις Κασιδόκωστας στα εγκαίνια του The Birth Center
Φθινοπωρινές αποδράσεις στον Σαρωνικό με την Hellenic Seaways
Άρωμα φθινοπώρου στην καρδιά του Αργοσαρωνικού με την Hellenic Seaways
Συγκινημένη η Άννα Βίσση: Παρέλαβε τιμητικό βραβείο συνολικής προσφοράς (video)
Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Αλ Πατσίνο πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του ιταλικού οίκου Moncler