ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην αποπληρωμή των εισφορών για το μήνα Ιανουάριο θα πρέπει να προχωρήσουν οι μη μισθωτοί μέχρι την Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021.
Στον διαδικτυακό τόπο του e-ΕΦΚΑ αναρτήθηκαν πριν από λίγο τα ενιαία ειδοποιητήρια των ασφαλιστικών εισφορών (κύριας, επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών) για ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοτελώς απασχολούμενους και αγρότες.
Την ίδια ημερομηνία θα πραγματοποιηθεί η καταβολή της εισφοράς μέσω άμεσης χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού (πάγια εντολή).
Διαβάστε επίσης:
Διευκρινίσεις για το ποιους αφορά η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών – Πώς θα υποβληθούν οι ΑΠΔ
Τέλος στα πλαστά παραστατικά – Έτσι θα γίνεται η ηλεκτρονική τιμολόγηση από τις επιχειρήσεις
Χρήστος Σταϊκούρας: Στα €11,6 δισ. τα νέα μέτρα στήριξης του 2021
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πως θα φορολογούνται τα κρυπτονομίσματα – Ποιοι έχουν αφορολόγητο 500 ευρώ
- Ισπανία: Πέθανε η Μαρικάρμεν, η γυναίκα-σύμβολο της στεγαστικής κρίσης που οδήγησε τον Σάντσεθ σε πρόωρες εκλογές
- Ντόναλντ Τραμπ: Επενδύει σε πολεμικό ναυπηγείο 6,6 δισ. δολάρια
- «Κωδικός» πανώλη στη Ρωσία: Τι είναι, ποιους απειλεί, εξηγεί στο Mononews ο καθηγητής Α. Γκίκας
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.