Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Σε κατάσταση μεγίστης ετοιμότητας έχουν ήδη τεθεί τα νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και το ΕΚΑΒ σε Σάμο και Ικαρία,  ανέφερε με ανάρτησή του στο Twitter ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, αμέσως μετά τον μεγάλο σεισμό που χτύπησε το νησί της Σάμου.

Στη Σάμο μεταβαίνει κλιμάκιο του Ειδικού Τμήματος Ιατρικής Καταστροφών του ΕΚΑΒ καθώς και ο διοικητής της 2ης ΥΠΕ Χρήστος Ροϊλός.