ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι δύο νέοι θάνατοι σημειώθηκαν σε Αθήνα και Αλεξανδρούπολη
Δύο ακόμη άνθρωποι κατέληξαν, έχοντας προσβληθεί από τον νέο κορονοϊό.
Πρόκειται για έναν 82χρονο που άφησε την τελευταία του πνοή τα ξημερώματα στο νοσοκομείο Σωτηρία, όπου νοσηλευόταν και έναν 72χρονο που είχε μεταφερθεί από τη Λήμνο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, όπου και κατέληξε σήμερα το πρωί.
Σημειώνεται ότι και οι δύο είχαν υποκείμενα νοσήματα.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Social media σε παιδιά: Παγκόσμιο κύμα απαγορεύσεων – Κοινός στόχος με διαφορετικές προσεγγίσεις
- Πούτιν: Η Ρωσία δέχεται πρωτοφανείς πιέσεις από τη Δύση
- Συνελήφθη αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ξυλοδαρμό κρατουμένου σε Αστυνομικό Τμήμα
- Πυροσβεστική: 44 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο – Δύο συλλήψεις και ένα διοικητικό πρόστιμο στην Αττική
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.